Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. שלום לכולם. יש לי מצלמת אינטרנט של CREATIVE דגם VISTA. המחשב שלי פורמט, ואני רוצה להתקין עליו את המצלמת מחשב. אך לפתע נוצרה בעיה. אינני מוצא את דיסק ההתקנה של המצלמה, ובלעדיו הWINDOWS לא נותן לי אפשרות להשתמש בה. אשמח אם מישהו שמבין בזה יוכל לעזור לי. בתודה רבה, סם.
  2. יש עוד דרך לנסות לצאת משם. שהיא הדרך הפחות נעימה וכייפית, אבל עדיין עובדת בדר"כ. בגלל שעדיין לא עשית שום קורס או הסמכה, ואתה רק סיימת טירונות (שזה מה שהבנתי מפה), אתה יכול להתחיל לעשות צרות ובעיות, ולהגיד שאתה לא עושה שום קורס בבסיס שאתה נמצא בו, ואז כנראה יכניסו אותך לכלא. ולאחר הכלא כבר כנראה ישלחו אותך לשיבוץ אני מאמין. אל תשכח שאין לך "דפוק" בחצי שנה הראשונה של השירות שלך. בהצלחה.
  3. המון המון תודה... ננסה את התהליך.... סם.
  4. ניסית לעשות זאת מתישהו? כי בתהליך שם לא ברור בדיוק איך מחליפים קבצים.... אם תוכל להסביר לי אני מאוד הודע לך....
  5. שלום לכולם, שמעתי שיש תוכנה שאפשר בעזרת להגביר את הרמקול של הפלאפון של מוטורולה הV3X. יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להוריד את התוכנה הזו, ואם זה גורם לבעיות מסוימות? תודה רבה וחג שמח, סם.
  6. לא חסר סאבים 10 אינטש, יש לרוקפורד אני יודע... 8 אינט קצת יותר קשה למצוא, אבל אתה תמיד יכול להזמין... תלוי איזה הספק אתה מחפש...
  7. לא ניראה לי זו בעיה במגבר כי אין עליו יותר מדי עומס, והוא לא חם מדי... כמו כן זה קורה בעיקר בתזוזות, כלומר במפרים וכאלה... אז יש מצב באמת שזה אחד החוטים אולי.. בכל אופן תודה רבה על העזרה, אני אנסה לבודד.. חג שמח, סם.
  8. לא המגבר לא חדש... אבל אני משתמש בו זמן רק ואף פעם לא קרה. הייתי שומע בווליום גבוה וכלום לא היה קורה. היום אם אני מגביר מאוד את הווליום אז הוא מתחיל לעשות רעשים מהר יותר. למרות שגם בווליום נמוך הוא עושה רעשים... סם.
  9. שלום לכולם. בזמן האחרון יש לי בעיה ברכב. אחרי כמה דקות של נסיעה ואפילו בהתחלה לפעמים מתחילים להיות רעשי רקע בדומה לחירחורים מוזרים אשר חוזרים על עצמם. לאחר זמן מסויים של עבודה המוסיקה מפסיקה לנגן אבל המערכת ממשיכה לפעול. בדקתי אם המגבר דולק והוא עדיין דולק. לאחר כיבוי המערכת והדלקתה מחדש הכל מתחיל לנגן שוב ואז המצב מתחיל לחזור על עצמו עם החירחורים עד שזה מתכבה שוב. עקב מה יכולה להיות בעיה שכזו? יכול להיות שזה אחד הברגים שהשתחרר? סם.
  10. סליחה, הכוונה היתה לtxi6406. סם.
  11. סליחה על הבורות בנושא, אבל פאונד זה חצי ק"ג? תקנו אותי אם אני טועה..... שזה אומר שהמגבר שוקל כנראה כ8 וחצי ק"ג. סם.
  12. המגבר הוא של היפוניקס... txi 6404
  13. יש איזה אתר שאפשר לבדוק אולי משקל של מגברים..? כי חיפשתי בהרבה אתרים ולא אומרים שם. אני פשוט מזמין מחו"ל ויש לי בעיה של משקל, לכן אשמח אם תעזרו לי למצוא אתרים שנותנים כאילו פרטים, או לחילופין איפה אפשר לבדוק. סם.
  14. יש למישהו מושג אולי כמה שוקל מגבר 4 יציאות ממוצע? אם אפשר תווך מסוים של משקל. סם.
  15. זו בדיוק הנקודה... שין כל כך מקום בתיק, אחרת הייתי מביא מקופסה המקורית.... סם.
  16. כנראה שאם יד אחת אתה מתאמץ יותר, ועובד יותר נכון, ולכן היא גם זו שכואבת.. למשל אם זה משקולות חופשיים על כל יד לחוד, אז בדר"כ ליד שכל יותר היא תעבוד יותר טוב יותר נכון וחזק....
  17. אוקי... תודה רבה לכל העונים.... מקווה שזה יגיע בהצלחה... סם.
  18. תודה רבה על הרעיונות... אבל פלטה קצת קשה יהיה... כי זה לא אני סוחב, אלה אנשים אחרים ולא נעים לי לבקש שיחפשו גם פלטה... בקשר להביא את זה בקופסה, זה לא אפשרי כי התיק יהיה מלא בדרים וגם ככה בקושי יש מקום לסאב. אם אני אשים מדבקה של שביר על התיק יש מצב שזה יגיע בשלום? אגב, כמה עולה לשלוח את זה ברך ים? יש למישהו מושג? וחוץ מזה, אני שמעתי שאם המוצר פחות מ50$ אז אין עליו לא מכס ולא מע"מ... זה נכון? סם.
  19. ואתה חושב שזה יעזור שהסאב לא יפגע? כי מזוודה אחרת יכולה לדפוק בטעות את שלי, והסאב יכול להיקרע... יש דרך אולי לאטוף את זה איכשהו? סם.
  20. שלום לכולם. יש לי שאלה קצת מוזר אבל הייתי רוצה פתרון (אם למישהו יש)... איך אפשר להעביר סאב במווודה בלי שהוא יפגע כשהוא בלי הקופסת אריזה שלו? האם כדאי לקחת את הסיכון הזה בכלל? כנ"ל לגבי מגבר, האם כמה בגדים שמכסים אותו יספיקו ומה יכול להיות הנזק? בתודה מראש, סם.
  21. תודה רבה על העזרה... כעיקרון, יש למישהו אולי עוד המלצות לסאבים טובים במקביל לCVR? מארה"ב... סם.
  22. שניה אסף, ואם אני אקח את ה4 אום אז המגבר לא יחזיק אותו טוב? מדובר על מגבר היפוניקס טיטאן 6404... הוא 85 לערוץ, ובגישור 4 אום הוא 360. סם.
  23. שלום לכולם. סוף סוף אני הולך לרכוש מגבר 4 יציאות חדש. הוא הולך להרים סאב של קיקר CVR 10 אינצ'. את הסאב אני מזמין מחו"ל. המגבר נותן 360 RMS בגישור. עכשיו אני לא מבין איזה סאב אני צריך להזמין. רשום שם DUAL 2 OHM ו- DUAL 4 OHM. איזה מהם אני צריך להזמין? ומה ההבדלים ביניהם. הסאב רשום 300 RMS. תודה לעוזרים. סם.
  24. כל מתקין טוב יקח לא מעט כסף. הרי מתקין שהוא יודע שהוא טוב ושהוא משקיע אז יקח הרבה כסף, לעומת מתקין שיודע שהוא מחפף ועושה מהר, ולא בצורה מיקצועית, ואפילו מנסה לחסוך במוצרים ובאיכותם, אז גם תקבל את התמורה לכך. בסופו של דבר זו הפרנסה שלו, וכמו בכל דבר על כל עמודה של מקצוען משלמים. סם.
  25. קודם כל אני מקווה שאתה יודע שהPPI עולה כפול מהפייז.... לא שמעתי מגברים של פייז, אבל שמעתי דגמים מסוימים של PPI, והם ללא ספק מגברים חזקים מאוד וטובים. אישית הייתי הולך על הPPI. סם.
×
×
  • תוכן חדש...