יש עוד דרך לנסות לצאת משם.
שהיא הדרך הפחות נעימה וכייפית, אבל עדיין עובדת בדר"כ.
בגלל שעדיין לא עשית שום קורס או הסמכה, ואתה רק סיימת טירונות (שזה מה שהבנתי מפה), אתה יכול להתחיל לעשות צרות ובעיות, ולהגיד שאתה לא עושה שום קורס בבסיס שאתה נמצא בו, ואז כנראה יכניסו אותך לכלא. ולאחר הכלא כבר כנראה ישלחו אותך לשיבוץ אני מאמין. אל תשכח שאין לך "דפוק" בחצי שנה הראשונה של השירות שלך.
בהצלחה.