רמי, תמיד תזכור איזה משהו שיעזור לך:
תמיד תסתכל במראות מי מאחוריך ואיך הוא נוסע! ככה תהיה ערני ותידע אם הזה שמאחוריך עומד לעקוף בפראות או מימין או כל דבר מטורף אחר שעולה לו בראש, וככה אתה גם תראה כאחד איך הוא עוקף את האחרים ותיזהר ממנו....
שים לב, לא חסרים נהגים שלא יודעים לנהוג, והכי חשוב, בלילותבמיוחד של ימי שישי, אין הרבה תנועה, אז אל תתבלבל שאם אין תנועה הכל בטוח. ביום שישי כולם יוצאים ומבלים ויש הרבה שיכורים, אז המון בהצלחה בהמשך, ותאמין לי שאתה תתגבר על הפחד, הכל עיניין של זמן!
סם.