אצלי יש הרכב הנ"ל, והתקנתי רמקולים במגש מאחור, הכל בסדר אין עם זה שום בעיה.
לגבי הרמקולים מאחור בצדדים, לא יודע מה הגודל אבל למה אתה רוצה להחליף אותם אם אתה שם רמקול על המגש?
אם תחליף מערכת באופל קורסה, המסך ימשיך לעבוד אבל הוא יראה כאילו המערכת כבויה, כלומר הוא לא "ידבר" עם המערכת, וכמובן גם השליטה מההגה לא תהיה.
והרמקולים מקדימה, 6 וחצי נכנס שם בלי שום בעיה.
סם.