Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. אתה מתכוון למגבר פלטינום אודיו? ה V-12?
  2. לדעתי האישית כן, הג'י בי אל עדיפים על פיונר וקנווד
  3. ניאני זוכר ניראה שאמרו לו שם שזה היה טעות וכאלה רק אחרי שהוא פנה ליצרץ ניראה לי... אבל זה היה פשוט עבודה בעיניים!
  4. לא חסרות חנויות אחרות שהן יותר זולות מפומפה.... חוץ מזה, אני זוכר היה מי משהו בפורום שקנה אצלהם איזה סט של מורל, לא זוכר איזה סט, ונתנו לו בסט רמקולים של מורל פולס, והסט היה טוב יותר, ויקר יותר. אז תסיק את המסקנות... סם.
  5. אתה יכול למצוא ב150 שקל רמקולים יד שניה של קנווד. שזה הרבה יותר טוב מאלה שראית. תבדוק פשוט שהם מנגנים נקי וטוב ולא תהיה לך בעיה, אפילו שהז יד שניה.... סם.
  6. רמקולים מעולים!! אחלה תמורה למחיר! לא תמצא משהו יותר טוב במחיר הזה לדעתי.... סם.
  7. אגב, איפה רפי האוזמן הזה נימצא בר"ג? יש לך מושג איזה מספר?
  8. אני הייתי לוקח אלפין מהדגמים הטובים יד שניה, רמקול מצוין, ודווקא הולך על מגבר טוב, כי לפי המגבר גם הסאב ישמע טוב וחזק, וגם הרמקולים. אז עדיף מערכת טובה, אבל יד שניה, ומגבר טוב מהחברות היותר מובילות... לגבי איטום, לדעתי אם כבר אתה משקיע אז תעשה איטום. זה חשוב והצליל ישמע שונה לגמרי. סם.
  9. אני הייתי בוחר בקיקר, הוא ניראה לי הכי מתאים לSQL... והוא גם לא חלש... סם.
  10. אהה.. היה לי כזה פעם אבל רדיו דיסק, אני חושב שמוציאים אותם אותו דבר. אתה צריך את הפינים המיוחדים, ואם אין לך אז אתה יכול להשתמש במשהו דק וארוך על מנת להוציא. זה תפוס בצדדים על 4 קליפסים. כדי להגיע לחורים של הקליפסים אתה צריך להוריד את הפלסטיק מסביב לפנל. עדיף לך ללכת למתקין והוא יעשה את זה בדקה. סם.
  11. גם אצלי יש מערכת של רוקפורד, וגם אצלי לוקח לה כ30-40 שניות עד שהדיסק עולה. אני לא בטוח שזו בעיה, אלא אולי ככה הקריאה של המערכת, ואולי גודל הדיסק משנה. סם.
  12. נפתחו פה הרבה ת'רדים על רמקולים ב400 ש"ח. תחפש מהיום.... סם.
  13. איזה דגם הסרוין וגה? הלינק שנתת לא עולה....
  14. העיקר תבדוק שהכל באמת של מורל. סם.
  15. יש לך גם את הג'י בי אל... שהם נישמעים מצוין וניכנסים לך בול בתקציב (400 שקל).
  16. אני לא יודע, לי אין ניסיון עם קניה שם. לא רוצה להגיד לך סתם. אבל אמרתי לך תעשה חיפוש בטוח יש מישהו שמוכר את הרמקולים האילו בפחות מ500 ותוריד אותו פשוט. כעיקרון תראה פשוט מה רשום על הרמקולים במרכזית, ותבדוק פשוט אם רשום מורל וכל זה, כי זה הדגם הפשוט שלהם אז אני לא מאמין שיזיפו. סם.
  17. פעם היה בזאפ ב480. עכשיו אני גם לא ראיתי, אבל אם תעשה חיפוש בוואלה, או איפשהו אני חושב שתמצא, תבדוק בכל מני חנויות, ותנסה להוריד. המורל פולס בדיוק מתאים לך גם מבחינת עוצמת ההגברה שלך. הם 120RMS... סם.
  18. כך בחשבון שיש מקומות שמוכרים את המורל ב480, ואני חושב שאם תנסה, תצליח להוריד ל450, שזה עדיף על כל קומפוננט אחר במחיר הזה. יש גם את המגנט שאתה יכול לקנות ב450 בערך...
  19. מממ אני לא יודע מה הגודל בצדדים, ואני לא בטוח שאפשר לראות מלמטה... בכל אופן אם תגלה בצורה מסוימת אז אם תוכל תודיע לי שגם אני אדע. סם.
  20. סתם שאלה, איזה גודל הרמקולים האחוריים(שבצדדים)..?
  21. אתה קונה ממשהו יד שניה? יש לך מספר דגם או משהו?
  22. לא לא.. אתה לא חייב לבנות מגש לבד. אם תקדח המגש מחזיק אותם טוב מאוד. והרמקולים מאחורה שמצידי המגש אל תיגע בהם תשאיר אותם שם, הם לא מפריעים. וכשתמכור את האוטו תשים רמקולים זולים במגש והכל יראה בסדר.
  23. מה עם יד שניה? תוכל לחפש שם דברים יותר זולים וכך תמצא מערכת טובה יותר מזו שתקנה חדשה...
  24. אצלי יש הרכב הנ"ל, והתקנתי רמקולים במגש מאחור, הכל בסדר אין עם זה שום בעיה. לגבי הרמקולים מאחור בצדדים, לא יודע מה הגודל אבל למה אתה רוצה להחליף אותם אם אתה שם רמקול על המגש? אם תחליף מערכת באופל קורסה, המסך ימשיך לעבוד אבל הוא יראה כאילו המערכת כבויה, כלומר הוא לא "ידבר" עם המערכת, וכמובן גם השליטה מההגה לא תהיה. והרמקולים מקדימה, 6 וחצי נכנס שם בלי שום בעיה. סם.
  25. אחלה מכשיר רק שהוא קופץ בכל בור ובאור חזק קשה לראות את הפאנל. אבל המחיר שאתה משיג, תחטוף....
×
×
  • תוכן חדש...