Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. תבדוק ביד שניה בפורום... סם.
  2. קודם כל למה להוסיף סט קומפוננט מאחור...? חבל.. ואם כבר אתה מוסיף, אז אתה יכול לשים שם משהו זול יחסית, ולתכנן אותו שיעבוד חלש, כדי שלא יהרוס את האיכות לקידמיים... סם.
  3. ואגב, אם היית מריץ חיפוש בנושא, אז פעם דיברו על הסאב הזה, ואם הוא שווה... סם.
  4. הסאב הוא סאב שנקרא "זבל סיני"... סתם עוד חברה, אולי את השמונים שקלים זה שווה בתור מתחיל , אבל לקנות אותו במחירים שהוא נימכר לא שווה... דבר שני, מאיפה הסקת את המסקנה שהוא לא נימכר בארץ? בהרבה אתרים יש אותו... כך לדוגמא באתר הנ"ל: www.zap.co.il סם.
  5. כן מדובר על גודל 6X9 בשניהם.... סם.
  6. מה ז"א תעלת מים? איפה בתוך הדלת יכולה להיות תעלת מים? לי יש בתוך הדלת והכל בסדר... סם.
  7. ב400 -500 ש"ח יש לך כבר בחירות יותר טובות לטעמי... כמו לדוגמא: morel pulse JBL
  8. לא... יש שם חורים מן כמו רשת כדי שהצליל יצא... אותו דבר אתה יכול להגיד על הרשת מתכת שבאה על הטוויטר... הרי שם הוא לא נעלם הצליל... בקיצור, שם זה המקום הסטנדרטי, ואם בא לך לשחק עם הטוויטר ולשים אותו במקומות שונים, תראה איפה זה נישמע לך הכי טוב באוזן. כך בחשבון שאם תמקם אותו בפלסטיק הסטנדרטי בצד- גם פחות ימשוך את עין הגנבים, ולא יראו כלום. סם.
  9. הוא נותן אחריות? שזה לא יהיה לך איזה יד שניה, או חיקוי עם מדבקה... סם.
  10. איזה דגם של 206 יש לך? כי אני יודע שיש ב206 מקום לטוויטרים.. יש מקום ליד המראות בפלסטיקים בצד... סם.
  11. על טעם וריח אין מה להתוכח... תשמע את שניהם ותחליט. הפיונר מאופיין שצליל מתכתי... והג'י בי אל נעים לאוזן לטעמי... אני אישית הייתי הולך על הג'י בי אל. סם.
  12. תודה רבה לכם חברה... עזרתם לי מאוד... מזל שיש אנשים ששומרים את האתר הזה...
  13. שלום לכולם.. ממזמן פרסמו פו פעם איזה אתר שיש בו כל מני מגברים מהעולם עם הנתונים שלהם והצילומים שלהם... לאחר שערכתי חיפוש בפורום, לא מצאתי את האתר. השאלה שלי אם למישהו יש מושג אולי מה היה האתר הזה, או אולי מישהו שמר אותו במקרה? בתודה מראש סם.
  14. במחיר של הלייטינג אודיו עדיף לך לקנות כבר את הפולס המפורסם... לטעמי הוא עדיף... סם.
  15. לא משתלם לך לקנות שם... בארץ יש חנויות שאתה יכול לקנות ביותר זול משם... סם.
  16. בכמה אתה מביא את כל זה? כעיקרון זה מערכת פשוטה לחובב..... סם.
  17. אז תשמע, אתה לא יכול לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה... גש למתקין דבר איתו מה אפשר לעשות ותראה מה קורה עם זה... אולי הוא יוכל לעשות לך הגבהה בלי לעשות חורים.. סם.
  18. הבנת נכון... הרמקולים האחוריים מיותרים... הם רק מחזקים את הבמה מאחורה, לא יותר מזה.. אגב, באיזה רכב מדובר? סם.
  19. אמרת שאין לך מגבר וזה יפעל על רדיו דסק.... לדעתי זה לא שווה להשקיע כל כך הרבה כסף על סט יד שניה שלא ינוצל בכלל... קנה את הפולס ואם תחלית בעתיד לשדרג אז תחליף.. אבל לא שווה לך לקנות דוטק שלא יעבוד על מגבר... בזבוז. סם.
  20. אמרת יש לך סאב... איזה סאב יש לך? אתה צריך לבחור מגבר שיתאים לסאב גם כן... ואם יש לך בעיה מקדימה בדלת, את אתה יכול לעשות בניה או הגבהה בכסף שיש לך ולא שווה לך להשקיע על אחוריים.... סם.
  21. המורל פולס גם אחלה רמקולים... לדעתי התמורה של המורל והג'י בי אל תהיה אותו דבר בלי מגבר, והג'י בי אל יותר זולים, אז תעשה את החישוב לבד... סם.
  22. קודם כל לדעתי חבל להשקיע על פיונר כל כך הרבה כסף כשיש לך בשוק כל כך הרבה חברות טובות יותר במחירים האילו... דבר שני, יש לך מגבר מספיק חזק שיחזיק לך כזה סאב? סם.
  23. הייתי ממליץ לך לפנות ליד שניה... במחיר שאתה רוצה קשה למצוא משהו שיספק לך את הדרישות. ביד שניה ( אם אתה לא מתנגד כמובן) תוכל למצוא דברים סבירים במחיר שאתה מחפש. יש לך אתר שתוכל להיעזר בו לגבי מחירים ונתונים של רדיו דיסקים שונים: www.zap.co.il סם.
  24. במקום לקנות כל פעם משהו מעפן, עדיף לאט לאט לקנות דברים סבירים. הפולס לא יקרים במיוחד, וזה אפשרי בהחלט לאסוף כסף לזה. קודם כל שיתחילים עם הדברים היותר גדולים. סם.
  25. http://www.islandsoundisrael.co.il/zap/products.aspx?id=52 אחלה מערכת, בזול, ותמורה מלאה לכסף! יספק אותך בול לדעתי. סם.
×
×
  • תוכן חדש...