Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. גם אני חושב כך... אין מקום להשוואה בין הסאבים... סם.
  2. באיזה תקציב אתה מחפש סאב? סם.
  3. לדעתי המערכת השניה יותר טובה, למרות שאני לא שמעתי את הקומפוננט של ג'י בי אל, ואין לי מושג איך הוא. אבל שאר הרכיבים בשניה יותר טובים. סם.
  4. רעיון מצויין! יהיה נחמד לראות אלבומים של אודיו ובניות של אנשים... סם.
  5. samc

    ב.מ.וו בשירות המשטרה?!

    אני זוכר לפני כמה חודשים היה בעיתון שהמשטרה לקחה לעצמה מיתנדבים למשטרת תנועה שהיו נוסעים על המכוניות האישיות שלהם כגון BMW 745, וכאלה... אז זה לא רק שהן קונים לעצמם. היום כבר אי שפר לדעת איזה מכונית היא של המשטרה... סם.
  6. תלוי באיזה רכב מדובר... את הטוויטר בדר"כ מחברים באיזור הפלסטיק של המראה... בקשר לקרוס תלוי איזה קורס, אם הוא מתכוונן או לא.. בדר"כ שמים אותו במקומות בלתי ניראים אך אם אתה צריך נגישות אליו אז במקום מוסתר אך עם נגישות. סם.
  7. יש הרבה דיונים סביב קניית רמקולים בתקציב הנ"ל, קדימה, בלי מגבר. חפש... לדעתי תלך לכיוון קנווד, שומעים אותם ממש יפה בלי מגבר, ונכנס לך בול בתקציב. סם.
  8. לך לכיוון רמקולים של קנווד.... הם נישמעים מעולה בלי הגברה... סם.
  9. למה שלא תחליף קודם מגברים ואח"כ לפי ההצהרות של המגבר תתחיל לחפש רמקולים?? זה יהיה לך הרבה יותר נוח לדעתי. סם.
  10. ךדעתי אלפיין הם מצויינים אפילו בדגמים הפשוטים. חוץ מזה אני לא מאמין שתוכל למצוא משהו חדש במחיר הזה, הוא אפילו במחיר קצת יותר גבוה. אם אתה מחפש יד שניה אז אתה יכול גם למצוא דברים אחרים אפילו יתר טובים במחיר הזה ואולי טיפה גבוה יותר, אבל זה יהיה יד שניה. אני לא היית חושב, והייתי לוקח את האלפיין הבסיסי. סם.
  11. http://www.cardomain.com/sku/ROC450S גנס פה. למטה יש פרטים עליו.... סם.
  12. מאיפה הבאת את זה?? אל תזרוק סתם באויר.. כל מגבר וההצהרות שלו. זה סתם יבלבל את פותח הת'רד...
  13. הנה לך עלות להתקנות. http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=484&CatCode המחרים גבוהים, אבל כמובן אני מאמין שתוכל להוריד אותו... אגב, המקום הזה הוא מומלץ. (נמצא בהוד השרון) סם.
  14. תבדוק אם זה הדגם המדויק שלו, כי אני לא מוצא שום מגבר כזה.... אולי אתה טועה בדגם... סם.
  15. אם תוכל לגרד עוד קצת אז: http://www.islandsoundisrael.co.il/zap/products.aspx?id=52 מכשיר פשוט להפעלה, אמין, ומעולה... לדעתי המכיר הזה חדש, הוא הכי טוב מבין כל המכשירים במחיר הזה... סם.
  16. הרמקולים של JBL מעולים!!! ינוצלו מעולה בלי מגבר, צליל לא מתכתי ונעים, חזקים, ומתאימים לך בתקציב בול! http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=29604 סם.
  17. אתה יכול לקנות בד אקוסטי ולשים... זה רק יעשה יותר טוב, ולפגוע זה לא יפגע...
  18. גם לפי המחיר אפשר להבין שזה לא אלפיין אמיתי, וגם הוא אמר 4 יצאות... סם.
  19. ולפותח הת'רד: לפי נתונים שראיתי הנה הם: 4 Channel 4x 60Watts RMS at 4 Ohms 4x 250 Watts Max at 4 Ohms 2x 500 Watts Max at 4 Ohms Bridged 4x 250 Watts at 2 Ohms אני לא יודע עד כמה המגבר עומד מאחורי הנתונים, אבל בכל אופן זה מה שרשום. ולגבי המחיר שלו, אם הוא חדש אז הוא שווה 400 ש"ח. בחנויות הוא נימכר ב500, ומעלה.... סם.
  20. samc

    מזל טוב.

    קודם כל מזל טוב, ובהצלחה ל2 המנהלים של פורום הזה! אני שמח מאוד שהוא ניפתח סוף סוף פה בCARSFORUM, ונקווה שיהיה פה מעניין כמו בשאר הפורומים באתר! סם.
  21. לי אישית לא היה ניסיון עם לאנזר, אבל לפי מה שאנשים אומרים הם לא הכי אמינים, והם לא עומדים מאחורי ההצהרות שלהם לגבי העוצמה... סם.
  22. היו כמה דיונים על לחבר רמקולים ביתיים למגבר ברכב.. חפש, יש הרבה הסברים מה אפשרי ואיך, ומה לא אפשרי.... סם.
  23. הP4004 הוא מגבר נורא חלש יחסית, במחיר לא רחוק ממנו אתה יכול למצוא מגבר הרבה יותר טוב... סם.
  24. כן אבל הוא אמר 1000 וואט.... לא ראיתי שיש לאלפיין מגבר 1000 וואט....
  25. לסאונדסטרים יש מגברים לא רעים, במחירים ממש טובים!
×
×
  • תוכן חדש...