Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. samc

    מגבר

    לא שמעתי את המגבר הזה עובד, אבל לחברה עצמה יש מוניטין רב... והיא נחשבת לחברה מעולה... מה ישב על המגבר? סם.
  2. אין לזה קשר לRMS... סם.
  3. אם אני לא טועה לפולס יש 91... שיהיה לא פחות... סם.
  4. נצילות זה דציבלים. DB. שיהיה כמה שיותר גבוה. סם.
  5. ניראה לי לא מומלץ לעור הטוף באוזן.... שים שלט על הדלתות: "סכנה, SPL מטורף באוטו" תתחדש!
  6. המלצה שלי: מורל פולס, רמקול נציל ואופציה מעולה גם לעתיד (כשיהיה מגבר). מאחורה 6X9 של ג'י בי אל, לדעתי הם נישמעים מעולה גם בלי הגברה חיצונית, וכמובן אם בעתיד תהיה הגברה הם עדיין יתאימו לך. סם.
  7. כן... הפולס זה רמקול נציל והוא פועל יפה בלי הגברה חיצונית. בנוסף גם כשתקנה מגבר בעתיד, הפולס ישמש אותך יפה מאוד..! סם.
  8. יש קומפוננטים נצילים שינגנו יפה מאוד גם בלי הגברה... חוץ מזה, אתה יכול לשים קומפוננט ו6X9, שזה יתן לך גם באס וגם מיד טוב. כך גם אתה לא חייב להוסיף מגבר (כמובן שתמיד רצוי). סם.
  9. מסכים עם כל מילה... חבל לבזבז את הכסף על מה שבחרת... סם.
  10. שמע, יש לך רכב מאוד קטן, ולדעתי זה מיותר לגמרי לשים רמקולים מאחורה... אני אומר תמכור או תחליף בחנות (אם הם עדיין חדשים) למשהו אחר או לפחות קבל זיכוי. תסתום את החור של הרמקולים אם זה על המגש בסתם רמקולים פשוטים, ואם זה בדלת גם כן תקנה משהו פשוט, ותשקיע את הכסף באטימה, או בשיפור המערכת... סם.
  11. תעשה חיפוש פה בפורום... היה דיון לגבי החברה הזו אקליפס... כעיקרון לא זכור לי שלמישהו היה ניסיון איתם, אבל לפי פורומים בחו"ל החברה מוערכת מאוד בקרב חובבי האודיו... סם.
  12. הוא מוציא 90 RMS ב2 אום. כעיקרון זה מגבר מאוד חלש... סם.
  13. הבנתי פה שיש מקום ל6X9 מאחור... אז בהתחלה תשאיר את המקוריים ותראה איך יהיה איתם... תחבר אותם לHU.... חבל להשקיע סתם באחוריים... את הכסף של האחוריים תשקיע באיטום של הדלתות... סם.
  14. הכל תלוי ברכיבים... תלוי גם מה תמצא ביד שניה.. יש מציאות ויש לא... לדעתי תעשה צעד צעד... תרכוש לאט לאט דברים טובים... ובעתיד תוסיף מקסימום כשתמצא מציאה יד שניה... סם.
  15. מדובר ברנו קליאו ספורט? סם.
  16. אני חושב שהם יעלו לך "קצת" הרבה מ500 ש"ח.... אני מצטרף להמלצה של קודמי לך עם ג'י בי אל! סם.
  17. היית מחליף את המגברים... מה התווך מחירים שלך? סם.
  18. זה מכשיר בסיסי ואמין... ינגן לך כמו שצריך בלי מגבר ועם 6X9... סם.
  19. אנ יחושב שעדיף מורל דוטק ב1000... והמגברים של לאנזר לדעתי לא שווים את הסכום. אתה יכול לבדוק מגברים אחרים בסכום הזה... סם.
  20. ניראה לי שכן.. במחיר הזה לא תמצא הרבה דברים... אם הוא חדש ועם אחריות כמובן... סם.
  21. קודם כל הוא לא אמר 20,000... הוא אמר 2,000... דבר שני לא צריך לרדת עליו... הוא הגזים וזהו, או אולי הוא פשוט לא מבין כל כך בתחום ובמחירים... סם.
  22. לא הייתי ממליץ על מערכת כזאת... מה המחיר שאתה משלם על זה? סם.
  23. תלוי מה המחיר שאתה קונה אותו... סם.
  24. לנוס, אם אתה מעוניין במגבר הזה, אז כדאי שתבדוק שבצ'יפר זה נימכר עכשיו ב1140 ש"ח.. שזה הרבה יותר זול ממה שאמרת... סם.
×
×
  • תוכן חדש...