שמע, יש לך רכב מאוד קטן, ולדעתי זה מיותר לגמרי לשים רמקולים מאחורה... אני אומר תמכור או תחליף בחנות (אם הם עדיין חדשים) למשהו אחר או לפחות קבל זיכוי. תסתום את החור של הרמקולים אם זה על המגש בסתם רמקולים פשוטים, ואם זה בדלת גם כן תקנה משהו פשוט, ותשקיע את הכסף באטימה, או בשיפור המערכת...
סם.