Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. samc

    שאלה בקשר למחשב נייד

    לא, המסך לעבודה בסיסית בלי משחקים וגרפיקה מתקדמת. לא בטוח מהאתר הזה, אני רואה בזאפ מה המחיר הכי נמוך, ולשם אני אלך.
  2. samc

    שאלה בקשר למחשב נייד

    אוקי, כנראה מהטושיבה אני יורד, ואבטל הזמנה. ומה לגבי מחשבי DELL שהוזכרו פה קודם לכן? המפרט הזה: מפרט מלאכללי DELL יצרן Inspiron 1525 דגם Jet Black Colour שחור צבע מעבד Intel® CoreTM 2 Duo Processor T5750 מעבד 2.0GHz,2MB L2 Cache,667MHz FSB מהירות 2MB L2 Cache זיכרון מטמון זיכרון (2*1024) נפח 667Mhz מהירות זיכרון 0 חריצי זיכרון פנויים 2 חריצי זיכרון נגישים 4GB קיבולת זכרון מקסימלית איחסון 250GB גודל דיסק 5400 RPM מהירות דיסק כוננים Yes DVD Multi Burner חריצי הרחבה 8-in-1 Memory Card Reader Secure Digital 54mm ExpressCard PCMCIA מסך WXGA מבריק סוג 15.4" Wide Screen XGA גודל (1280 X 800) רזולוציה תקשורת Yes מודם 56K Yes כרטיס רשת Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Bluetooth Dell Wireless 1390 802.11b/g Mini-PCI אלחוטי גרפיקה Intel Integrated Graphics Media Accelerator X3100 כרטיס מסך Up to 256 MB of system memory זיכרון כרטיס מסך סאונד Two channel high definition audio כרטיס קול Two stereo 2 watt internal speakers רמקולים יציאות No Parallel No Serial Yes S-Video Out Yes Video VGA HDMI high definition video output DVI 4XUSB 2.0 USB Yes RJ-11 Yes RJ-45 IEEE1394a FireWire מערכת הפעלה Free Dos מערכת הפעלה נתונים טכניים 2.7 Kg
  3. samc

    שאלה בקשר למחשב נייד

    אז מה זה דואל קור? (סליחה על הבורות)
  4. samc

    שאלה בקשר למחשב נייד

    רשום שזה דואל קור פרוססור. למיטב הבנתי זה ליבה כפולה. לא? לא אמרתם איך המפרט? הוא בסדר, או לחפש מחשב עם מפרט אחר\ יותר טוב? וכן אני קונה אותו ב3000 ש"ח. איך המחשב מבחינת אמינות? לא יצא לי מעולם לשמוע על מחשבים של טושיבה. המחשב נועד לעבודה בבסיסית. לכן אני לא מחפש משהו יקר, אך עדיין חשוב לי שיהיה מחשב סביר במחיר טוב. תודה לכל העוזרים.
  5. היי חברים. הזמנתי לאחרונה באינטרנט מחשב נייד של טושיבה. דגם: L300-17O. נאמר לי שהמחשבים של DELL הרבה יותר טובים. אשמח אם תגידו לי אם זה מחשב טוב או לא, כדי שאני אדע אם לבטל עדיין (ההזמנה עדיין לא הגיעה). נתונים: מעבד סוג: IIntel® Pentium Dual Core Processorמהירות המעבד: 2 GHzזכרון מטמון cache: 1 MBסדרה: T2410BUS SPEED: 533 MHzמסך גודל המסך: 15.4 "רזולוציה: 1280x800כרטיס מסך: Intel GMA X3100זכרון כרטיס מסך (UP TO): 358 MBמסך: WXGAמסך רחב- WIDE: כלולזכרון נפח: 3072 MBהרכב: (3072MB (1024MB X1 + 2048MB X 1מהירות: 667 MHzסוג זכרון: DDR 2אפשרות להרחבה עד: 4096 MBכוננים כונן: צורב DVD Super Multi Dual Layerד.קשיח נפח איחסון: 160 GBד.קשיח מהירות: 5400 RPMחיבור ד.קשיח: S.ATAנתוני שמע כרטיס קול: Toshiba Bass Enhanced Sound Systemרמקולים: כלוליציאת אוזניות: כלולמצלמת אינטרנט מובנת: integrated VGA Web Camera for Video over IPתקשורת כרטיס רשת 10/100: כלולמודם תקשרות מהירה V. 92: כלולכרטיס רשת אלחוטי Wi-Fi 802.11a/b/g: כלול
  6. מרדכי, קיבלתי 2243 ש"ח פירוק והרכבה. ואז אמרו לי שאני אשלם חצי מזה עבור הפירוק בלבד, מכיוון שסרבתי להמשיך אצלהם.
  7. גם אני הבנתי את זה. אז אני צדקתי בנושא. יש פה מישהו שיש לו מושג מה אפשר לעשות בעיניין איך אני מוציא משם את הרכב ומשלם את הסכום הרציונלי? האם המושך פשוט יכול לקבוע סכום בלי שאף גורם חיצוני יתערב לעזרת הלקוח?
  8. דגם המנוע: Z14XEP
  9. יש לי רצועת טימינג, מנוע אקוטק. לפי מה שהבנתי באמת צריך להיות שעתיים וחצי שעות פירוק, במוסך אמרו לי שזה 4 וחצי. לי זה נראה כמו גנבה. יש למישהו מושג? ומה אני אמור לעשות בנושא, המוסך לא משחרר לי את האוטו עד שאני לא משלם. השאלה היא אם זה המחיר ואני אמור לשלם?
  10. המחיר הוא 1220 ש"ח רק לפירוק! ומספר השעות שהוצג בפני הוא 4 וחצי שעות רק לפירוק. האם זה נכון?
  11. שלום חברים, לאחרונה נכנס רכבי למוסך מורשה של UMI. הדגם המדובר- אופל קורסה 2004. הרכב נכנס עקב בעיה בראש המנוע, ופורק ראש המנוע. ניתנה לי הצעת מחיר כללית לתיקון כללי של הבעיה הגבוהה משמעותית מההצעות במוסכים אחרים. לכן, החלטתי להעביר את האוטו למוסך אחר על מנת לחסוך בהוצאות. ביקשתי להוציא את הרכב מהמוסך והמחיר אותו התבקשתי לשלם בעבור פירוק ראש המנוע, התברר כגבוה. ברצוני לדעת מהו מספר השעות המקובל לפי שעתון יצרן לפירוק ראש מנוע. תודה רבה, סם.
  12. שלום לכולם. אני מחפש רכב פיג'ו מסוג 205 מנוע 1400. מחפש בין השנים 97-99 במחיר עד 13000. אני מהמרכז אז עדיפות לאנשים המוכרים באיזור. הצעות יתקבלו בברכה. תודה רבה. 0542200226. סם.
  13. סביר להניח אחת או שתים. זה יבוא אישי ונדיר לראותו. אחרת היינו רואים אותה כבר.
  14. יש תמונה של האוטו הזה מקדימה??? נראה לי שזו המכונית הזאת, פשוט ראיתי אותה מלפנים. מהממת בכל אופן.
  15. samc

    קנס חנייה אפשרי לבטל?

    ראשית כל ת"א אלופה בדוחות בת"א, כך שחשבת לא נכון. שנית, גש אליהם עם צילומים שחנית לפני השלט, אך אחרי האדום לבן, וטען שעל החלק הקטן הזה שחנית עליו לא רשום ולא מסומן כלום. הם יכול לבטל לך עם טענה זו. לגבי הליד או מול בית 1, זה לא משנה, לפקח לא היה מקום אחר לרשום, הרי הוא לא ירשום "ליד שוליים כביש X".
  16. שלום חברים. אתמול ראיתי לראשונה טויוטה קבריולט בגודל משפחתי. היא היתה חדשה לגמרי. סיקרן אותי לדעת איזה אוטו זה, אם זה קורולה או דגם חדש שהם הוציאו? האם מישהו יצא לו לראות אותה במקרה? ואני לא מדבר על טויוטה- לקסוס.
  17. כן כזה כבל יש לי. אבל המערכת לא מזהה אותו מסיבה לא ברורה. יכול להיות שאני צריך לכוון בתוכה משהו? למישהו יש מערכת כזו במקרה?
  18. כן זה גם מה שהבנתי צריך להיות, כשאתה עובר בין הרדיו הדיסק ואז זה מגיע לAUX, אבל אצלי אין את זה גם כשהאיפוד מחובר למערכת. זה כבל עם צד אחד בננה נכנסת למערכת וצד שני של הכבל יצאת בננה הנכנסת לאייפוד, אני צודק?
  19. שלום חברים. יש לי מערכת פשוטה של קנווד KDC 237, ויש לה מקדימה כניסת AUX. היום רכשתי לי מתאם, אך כאשר חיברתי את המערכת לאייפוד הם לא מתקשרים. המתקין אמר שאני צריך לבדוק בהגדרות המערכת , אך עדיין לא מצאתי משהו בהגדרות שאמור לקשר ביניהם. הודה לכם אם תעזרו לי. סם.
  20. הקפצה
  21. רפי האוזמן בר"ג. http://www.rhausmann.co.il/index.php?act=about
  22. מציאה! קומפוננוק 6.5 של חברת סרוין וגה, הדגם HED 1602. הסט שודרג בטוויטרים, לטוויטרים של רוקפורד. הסט במצב מצויין, כל הקודם זוכה. המחיר הנדרש: 400 ש"ח. 0542200226. סם.
  23. פיג'ו 206 GTI, שנת 2005 צבע כסף. מנוע: 2000. תוספות: ריפודי עור, סאנרוף, מגנזיום 16, צ'נג'ר, בקליות שקופות מאחור- כל התוספות מקוריות מהחברה! הרכב לא משופר. מחיר נדרש: 92000, גמיש. מחיר מחירון 98000. הרכב טופל רק במוסף המורשה, תודלק רק בדלק נטול עופרת, ועבר שטיפות בלי שריטות. מצב מכני וקוסמטי מצויין! רכב נדיר, כל הקודם זוכה. 0542200226
  24. HU: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=574126 700 ש"ח רמקולים 6X9: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=417684 345 ש"ח ואם יש לך רמקולים מקדימה תשאר איתם בינתיים, בהמשך תשפר. זה צריך להספיק לך בהתחלה (לדעתי בכל אופן).
×
×
  • תוכן חדש...