Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. מה עם טויוטה קורולה? או הונדה סיויק? ממליץ מאוד על יפניות. זולות להחזקה. מה התקציב?
  2. כל שבוע לבד, אך פעם בשבוע רחיצה אמריקאית. בכל זאת פנים הרכב לא קל לעשות לבד, כולל את השאיבה ולהגיע למקומות הקשים.
  3. היכן הוא אמור להיות? אני אוכל להגיע אליו לבד או רק דרך מוסכניק?
  4. תאר את הכתמים. ממה הם נגרמו, איזה חומר נראה לך שזה? ניסית לגרד עם פלסטיק שלא בהכרח יוריד את הצבע? אולי זה צבע שירד ולא כתם צבע. תבדוק זאת.
  5. מיצובישי קולט 98. אין נזילה.
  6. איזה זמזום של אלטרנטור? יכול להיות שהותקנו אחד ליד השני הכבלים והRCA.
  7. שלום לכולם יש לי בעיה כלשהי של אבק היוצא מפתחי האוירור\מזגן כשזה עובד. כלומר אם אני מגביר על המקסימום ממש יוצא אבק משם. רציתי לדעת איך מנקים את זה, או מסדרים שזה לא יהיה. האבק יוצא גם כאשר אני שם על אופציה שיכנס אויר מהרחוב, וגם כשאני חוסם את האויר מבחוץ. כמובן שהאבק לא יוצא כשאני לא פותח את האיוורור\מזגן. אולי יש מישהו שהיה לו את זה והצליח לסדר זאת. כמובן שניסיתי את האופציה לפתוח את האיוורור\מזגן על מקסימום למשך זמן כדי שהכל יצא, אך לא התשנה המצב.
  8. האקספון, יש להם הרבה מאוד נפילות, חברה חדשה ועדיין לא יודעת כיצד לפתור את התקלות. לגבי האמירות שהם זולים, אין מתנות בחיים, מה שזול יש סיבה לכך. כשיש הרבה תקלות אז אתה ממש זקוק לתמיכה הטכנית- אשר בתשלום. לגבי החבילה של הוט, היא לא שווה כי זה בהתחייבות. החבילה אין בה שום יתרון אם אתה מבודד כל דבר לחוד, המחיר הוא דיי זהה. כמובן שתהיה לך התקנה חינם אם תקח כמה דברים, אבל למה ההתחייבות?! הרי על טלפון היום בשום חברה אין התחייבות. ואני מאמין שאם תלחץ עליהם קצת תוכל להוציא מחיר טוב יותר כל אחד לחוד, והתחייבות רק על האינטרנט.( המחיר של ה2000 הוא 60 ש"ח. המחיר על התשתית נתון למיקוח) לגבי כל האימרות על חוסר התמיכה על הראוטר, היום רק בבזק בין לאומי יש תמיכה אשר תופסק עוד שבוע. ומכיוון שאתם רוכשים את הראוטר עצמאית לא תהיה תמיכה. הרי על המחשב בבית גם כן אין תמיכה וזה כי הוא נרכש עצמאית. היום אתם יכול לרכוש ראוטר מחברה (במחיר יקר יותר) והתהיה תמיכה תמידית. כמו כן החברה גם מציינת בפני הלקוח שאין כל אחריות על הראוטר או התמיכה בו.
  9. שני בשמים מאוד מומלצים של פראדה. לא כל כך זולים, אך תעמין לי שווים את ההשקעה. אחד חמחמץ, ואחד שילוב של מתקתק עם חמצמץ ( יותר לחמצמץ)- הבקבוק הסגול.
  10. לאקספון לא כדאי לכם להתקרב, התמיכה מאוד לא מקצועית, ועולה כסף! אורנג' אינם מאושרים ע"י משרד התקשורת עדיין. לגבי החבילה של בזק עולה 169 ש"ח אם אני לא טועה לאחר חצי שנה. לגבי אינטרנט, היית ממליץ או בזק בין לאומי, או 012. לגבי החבילה של ה109 בהוט עם ה2000 דקות היא ממש לא משתלמת. בתור עובד חברה ב012, אולי אני לא הכי אובייקטיבי, אך אני מכיר את השוק והמתחרים. בכל דבר שנראה לכם זול וללא התחייבות, יש סיבה לכך. בכל אופן, אם למישהו יש שאלות בעיניין לגבי חבילות שונות בחברות שונות, הוא מוזמן לשאול
  11. פרנקוס, זו פשוט מכונית עם הנדסת אנוש לקויה. מעניין על איזו מהירות היא מתהפכת, ולאיזו מהירות היא מגיעה.
  12. ואווו יש לה 3 גלגלים. היא בטח נורא לא יציבה, הרי שבפניות היא עלולה ליפול קדימה עם קצת בלימה.
  13. מה זו המכונית הזו?
  14. זה היה פשוט כישלון עבור מרצדס:
  15. בניות יפות מאוד. תתחדש! גם אני מצטרף לשאלה מי היה המתקין? הבניה של הסאב יצאה ממש מיוחד. אחלה רעיון! באיזה רכב נעשתה ההתקנה?
  16. שלום לכולם. לאחרונה חשבתי להחליף קומפוננט באוטו מהסיבה הפשוטה שנמאס לי שיש רעידות קלות בדלת כי הרמקול צמוד אליה. מבחינת עומק, הרמקול בדיוק נכנס עם נגיעות קלות (הרמקול המדובר הוא קומפוננט של פוקל 165A) בפלסטיקה של הדלת. חשבתי על רמקולים אחרים שהעומק שלהם קטן יותר. הגודל הוא 6.5. יש למישהו המלצות על קומפוננטים שיכולים להיכנס שם? ועוד יותר יעזור אם למישהו יש מושג מה העומק בדלת (בין הזכוכית כשהיא למטה לפלסטיק של הדלת)? האוטו הוא מיצובישי קולט 98.
  17. אני לא צריך לדאוג במידה והמים "נקיים" כלומר ללא צבע. כן? ואם הם טיפה ירוקים? (לא ראיתי שהם ירוקים, אבל אני אבדוק זאת יסודית יותר מחר בבוקר באור יום)
  18. איך אני יכול לבדוק את הבעיה? או שצריך לקחת למוסך על זה?
  19. מדובר במיצובישי קולט 98. אין התחממות של ראש המנוע, ויש מלא מים שם. יכול להיות שמילאתי יותר מדי את המיכל ועכשיו הוא "יורק" את זה החוצה?? איך אני יכול להוציא מים מהדוד שהזכרתם?
  20. שלום לכולם, היום שמתי לב בתחנת הדלק כאשר האוטו עמד, האגזוז פלט כל רגע מעט מים, אשר נראו כמו ספריי. כאילו האגזוז משפריץ מים. המים לא שחורים או משהו. מה יכולה להיות הסיבה לכך?
  21. ביטוח מקיף זול יש בAIG. לאחרונה ממש זולים. כדאי לבדוק!
  22. מה עם מצלמת המהירות שנמצאת טיפה דרומית מצומת פרדסיה? (כביש 4 דרום)
  23. VIPER, ראשית כל זה לא כמה שקלים, זה הרבה כסף על העבודה הזו. שנית כל, אני חושב שחלק מהעיניין זה לעשות את העבודה בעצמך באוטו שלך, זה כייף שאתה עובד על האוטו ולא מישהו אחר. בסופו של דבר זו לא עבודה שלא ניתנת לעשיה, או יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך. ( לא במקרה זה נמכר בחתיכה גדולה)
×
×
  • תוכן חדש...