האקספון, יש להם הרבה מאוד נפילות, חברה חדשה ועדיין לא יודעת כיצד לפתור את התקלות. לגבי האמירות שהם זולים, אין מתנות בחיים, מה שזול יש סיבה לכך. כשיש הרבה תקלות אז אתה ממש זקוק לתמיכה הטכנית- אשר בתשלום.
לגבי החבילה של הוט, היא לא שווה כי זה בהתחייבות. החבילה אין בה שום יתרון אם אתה מבודד כל דבר לחוד, המחיר הוא דיי זהה. כמובן שתהיה לך התקנה חינם אם תקח כמה דברים, אבל למה ההתחייבות?! הרי על טלפון היום בשום חברה אין התחייבות. ואני מאמין שאם תלחץ עליהם קצת תוכל להוציא מחיר טוב יותר כל אחד לחוד, והתחייבות רק על האינטרנט.( המחיר של ה2000 הוא 60 ש"ח. המחיר על התשתית נתון למיקוח)
לגבי כל האימרות על חוסר התמיכה על הראוטר, היום רק בבזק בין לאומי יש תמיכה אשר תופסק עוד שבוע. ומכיוון שאתם רוכשים את הראוטר עצמאית לא תהיה תמיכה. הרי על המחשב בבית גם כן אין תמיכה וזה כי הוא נרכש עצמאית. היום אתם יכול לרכוש ראוטר מחברה (במחיר יקר יותר) והתהיה תמיכה תמידית. כמו כן החברה גם מציינת בפני הלקוח שאין כל אחריות על הראוטר או התמיכה בו.