Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. בני, ומה לגבי השמן? אני באמת מחוייב לשים שמן סינטטי מלא?
  2. תומר, יש לך סוויפט? עדיין, נגיד והשמן 300 ש"ח, הפילטר יהיה נגיד 150 ש"ח. עומדים על 450 ש"ח. עדיין העבודה לא יכולה לקחת כל כך הרבה זמן. הרי זו עבודה של 10 דק'. מעבר לעובדה שמוזר שהם צריכים לבדוק ברקסים כשהאוטו עבר רק 15K קילומטר. נהוג לבדוק ברקסים במצבים כאילו??
  3. היכן אני יכול לבדוק חוק זה?? זה לא העיניין של המוסך המפואר, הבעיה היא כשהאוטו באחריות אז מחייבים לטפל במוסכים מורשים מטעם החברה. אלא אם כן אכן קיים חוק שמבטל זאת.
  4. רוברט, אתה בטוח ב100% בזה? כלומר אני יכול ללכת לכל מוסך, או רק מוסכים של סוזוקי? טאורוס, אומנם הם גובים הרבה כסף על טיפולים, אך הטיפול הזה גבוה במיוחד. היה לה קודם לכן אופל קורסה, שטופלה בUMI, אשר אמור להיות יקר יותר (הרי סוזוקי זה יפני, ואמור להיות זול יותר), והטיפולים הקטנים היו עולים 400- 500 ש"ח. מישהו מכיר אולי מוסך מורשה של סוזוקי באיזור מרכז, שהמכירים בו הוגנים? ושאלתי אליכם, האם שעתון עבודה על שמנים ובדיקת בלמים זה שעתיים וחצי?
  5. ערב טוב, מחר אימי רוצה להכניס את רכבה לטיפול 15K במוסך מרכזי של סוזוקי. הרכב שברשותה הוא סוזוקי סוויפט 2009. הטיפולים שאמרו לה שיעשו זה החלפת שמן, פילטר שמן, ובדיקה של ברקסים (אני מדגיש שזה בדיקה בלבד, לא נאמר על החלפה). הסכום כולל המע"מ הינו 800 שקלים! המוסך טוען שעבודה זו לוקחת כשעתיים וחצי. חשוב לציין שזה הטיפול הראשון ברכב המדובר. אני אישית דיי בהלם מהמחיר הגבוה, הרי שהעבודה קצרה, והחומרים זולים (פילטר ושמן). האם המחיר הוגן, או שמא הם גובים ממנה הרבה כסף? תודה
  6. אני חושב שזה דיי ברור, הערס המודרני היום אוהב את המאזדה 3 הדגם הראשון, כמובן שזה חייב להיות מלווה ב180 כ"ס רק בגלל כובע המצחיה שיש לנהג. כך שעוד 8-9 שנים אנחנו נראה את המאזדה 3 עם הרבה תוספות שעד היום לא הכרנו עליה, וזה הולך להיות הערסמוביל השכיח ביותר.
  7. סיפור טוב!! כל כך אופייני לערסים. חשוב לציין שזה לרוב (בתקופה האחרונה) מצחיה לבנה עם סימון קטן של נייק. מעניין אותי לדעת אם זה רק אני, או שאני גם רואה בתקופה האחרונה הרבה ערסים שמאוד אוהבים וולבו, הדגמים הישנים כגול 940 או S70 (נראה לי).
  8. ראיתי פעם מספר 22-222-22 על ראב 4 של שגריר, הדגם הישן. מספר מדהים! בנוסף בפ"ת יש דייטסו שרייד ישנה עם המספר 70-000-07. מצחיק שלמכונית כזו יש מספר כה יפה.
  9. כן אבל אצלי זה היראולי, לא אמורה להיות בעיה של כבל לפי מה שהבנתי. מיצובישי קולט, 98.
  10. שלום לכולם, יום חמישי במהלך נסיעה, התחלתי להרגיש משהו מוזר במהלך הלחיצה על הקלאצ'. תחושה שכאילו השליש הראשון של הלחיצה הולך בחופשיות רבה מדי, וללא כל התנגדות, ורק בשני שליש הסופיים יש התנגדות והקלאצ' נלחץ. כמו כן, בהילוך ראשון, גם כאשר הרגל על הקלאצ', האוטו "גולש" קדימה גם כשאני לא נוגע בגז (ואני לא נמצא על שיפוע). היום במהלך שאני עומד ברמזור, מנסה להעביר להילוך ראשון, הקלאצ' נלחץ עד הסוף (כמעט בלי התנגדות מצידו, עד הסוף), וההילוך לא נכנס. כיביתי את האוטו דקה. הנעתי, ואז זה העביר כאשר הייתי צריך להשתמש טיפה בכוח. השאלה היא מה יכולה להיות הבעיה? יש לי קלאצ' הידראולי. בערב כאשר פתחתי את מכסה המנוע, ראיתי שהיה חסר שמן בכוס של הקלאצ'. השאלה היא למה כל הנוזל יצא? זה בגלל שצריך להחליף קלאצ', או פשוט יש נזילה איפשהו? תודה
  11. הקפצה.... חברה אתם מפסידים פה....
  12. רעש של חלונות או גג??- הרי המערכת שמע במכוניות גם היא עושה רעש. אז מה הפתרון? להוריד ווליום למינימום, וכך השמיעה לא תפגע? נראה לי זו קפדנות יתר על המידה.
  13. מחיר גמיש!!
  14. מישל, יש לך 2 אופציות: 1. להפסיד 3000\2000 ש"ח ולנסות למצוא אוטו חדש שגם הוא לא בהכרח יהיה במצב "חדש", ותקין ב100% (אולי כן, אבל בשנתונים הללו קשה למצוא מציאה). 2. לקנות את הרכב הזה, והכסף שהיית אומר "להפסיד" (2000\3000), תשתמש בו ליישור קו, ותנצל אותו היטב במקום לזרוק אותו לפח. לגבי הבטיחות: אם הרכב במצב שממש לא בטיחותי לנסוע עליו, וותר. הסבירות למצב זה נראת לי נמוכה, והרכב יכול להיות נפגע בשלדה, אך כמו שכולם רשמו לך- תלמד להבא. קח אותו, תהנה ממנו, סה"כ שנתיים, ובו נגיד כך- הרכב גם ככה לא רכב מאוד בטיחותי במקרה תאונה, אז תדע שאתה נוסע בזהירות, לא משתולל, ומפיק ממנו את הטוב. בהצלחה, סם.
  15. הרכב הוא שלך או של ההורים? ובן כמה אתה? במידה והרכב שלך ואתה צעיר או סטודנט, זכותך לטעון בנוסף שאין לך כסף מיותר להוציא על תיקון הרכב- שזה לא מחיר נמוך, ואתה מתעקש שהם ישלמו על התיקון. נוסף לכך, השופט לא ישאל אותך אם תיקנת את הרכב או לא. פשוט תסביר בצורה ברורה מה קרה, ואני מאמין שהוא יפסוק לטובתך. לא חייב לתקן את הרכב לפני כן, פשוט תגיש הצעת שמאי לתיקון, ותוסיף תמונות של המכה. כך שחשבון שזה יכול לקחת הרבה מאוד זמן. חצי שנה אם לא יותר עד שהמשפט יגיע. כך בחשבון שהם גם לא בהכרח ישלמו לאחר פסיקת השופט (במידה וזה קבלן פרטי) ואז תצטרך לרוץ עוד תקופה כלשהי להוצאה לפועל שהם יגבו ממנו. בהצלחה.
  16. יוסי, אתה צודק שזה מגיע מקורי, אך גם הנורות הצהובות בפנסים מקדימה באוטו מגיעים מקוריים, וכנגד אתה כן יכול להחליף לתאורה לבנה שהיא לא קסנון, שגם הם לא מקוריים.
  17. ברור שזה לא בהגזמה, אבל מה שלא ברור הוא העניין שלשנות את התאורה מקדימה לנורות לבנות כן מותר (דיאמונד ויז'ן, לא קסנון), ולעומת זאת התאורה החלשה מאחורה שאינה מסנוורת אף אחד לא תהיה מותרת. הרי הבנתי שהחוק מאפשר להרכיב נורות לבנות או צהובות, אז למה שהשוטר ייתן קנס על תאורה שלא נעשה כל שינוי במנגון אלא רק בנורה עצמה, הרי נהגים מחליפים נורות כאשר נשרפות הן.
  18. השאלה אם זה חוקי? לא אם זה בולט בעין או מוגזם. הרי יש שוטרים שלא יהיה להם אכפת, ויש שוטרים שיהיו קטנוניים. לכן חשוב לי לדעת מראש אם זה מותר או לא.
  19. מישהו? לאף אחד אין מושג אם זה חוקי???
  20. שלום לכולם, רציתי לדעת אם החלפת מנורות בלוחית רישוי מאחורה ללדים לבנים, האם זה חוקי מבחינת משטרה או לא? כמובן שזה לא מסנוור או משהו, האור מופץ למטה, לכיוון הכביש.
  21. גם אני חושב שהקודמת היתה הרבה יותר יפה, למרות שפנים הרכב בזו הרבה יותר יפה. מעניין איך הפלסטיקה ברכב זה בפנים? תתחדש!
  22. אשמח אם תעלה את זה. זה נראה לי שימושי מאוד.
  23. יש פה בדיוק מישהו שכתב כתבה על המומחה. תריץ חיפוש. הביקורת נוראית על המומחה. אל תחסוך בדברים כה קטנים של 100 ש"ח, תשקיע אותם בבדיקה- זה חשוב! לגבי המערכת, נראה לי שאם תגיד לו להוריד אותה, הוא יורד את ה"תוספת" ותאמר לו גם שיסדר את החור שהוא עשה לצורך המצלמה. במשרד הרישוי אני חושב שאתה יכול לבדוק בעלויות ושיעבוד. מכון שאני אישית עשיתי כמה בדיקות והייתי מרוצה זה ממסי בב"ב. זה לא רחוק מקניון איילון. המון בהצלחה.
  24. אני חושב שכן. הכי טוב תיגש לאיזה פחח ותשאל אותו פשוט. יכול להיות שנשבר שם משהו בפנים שאתה לא רואה אותו.
  25. איפה זה נמצא? ליד איזה ישוב מוכר? כי אני לא מכיר לא את הצומת ולא את הישוב\כפר.
×
×
  • תוכן חדש...