Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. אבל אם אתה לא מרוצה ממה שיש לו, אז מה הטעם מראש לקנות אצלו?? תראה, רוב המגברים במחירים האילו זהים +-, כך שתקח את מה שיש לו. קומפוננט קידמי כדאי לך את המורל פולס\ טמפו. סאב כדאי לך את של פיונר הדגמים הפשוטים עם תיבה כמובן. תשאל מה יש לו, ובהתאם למחיר תקח. לגבי הHU, זו בעיה כי התקציב שלך מוגבל. אם תלך ליד 2, אז תוכל לקנות שם לא מעט קומפוננטים נחמדים ב250 ש"ח פלוס מינוס, גם סאב תוכל למצוא בזול, ואז אולי עם טיפה תרחיב את התקציב תוכל לקנות את המערכות הפשוטות של פיונר שיש להן גם חיבור USB.
  2. אז הכי טוב יהיה אם הוא חבר של אבא שלך, תגש אליו ישירות, תאמר לו שזה התקציב שלך, ושיעזור לך לבחור מבין מה שיש לו בחנות. זה יצא הכי טוב, גם אתה תהיה מבסוט, ויהיה לך לאן לחזור בתור אחריות.
  3. אני מקווה שאם פונים לבתי משפט לגבי עבריינים של "פגע וברח", הם מחמירים איתם. בהצלחה, תעדכן אותנו עם ההמשך.
  4. כולל HU או לא? יש לי חבר שגם הוא לא רצה להשקיע הרבה, וקנה מערכת בסיסית ונחמדה סה"כ ובזול. מה שכן הוא לא קנה HU כי היה לו. מגבר פלטינום אודיו אני מניח כ400 בזאפ. רמקולים קומפוננט 6.5 מורל פולס\ טמפו, מה שיהיה זול יותר (קדימה לדלתות) גם כן כ450+-. סאב של פיונר, הדגמים הזולים והפשוטים, תבקש הצעה עם תיבה, לא אמור לעלות יותר מ400. ביחד הכל 1250, ועוד כ150 ש"ח קיט התקנה (בהנחה שאת ההתקנה יש מי שיבצע). לגבי הכל אתה יכול לראות קישורים בזאפ. הייתי בוחן אפשרויות יד 2 במקומך.
  5. עבודה ברמה עולמית. תענוג לעיניים. אפשרי אולי לפתוח שרשור דביק רק של עבודות של מתקינים בארץ בלבד (כי קיים אם אני לא טועה שרשור של התקנות מהעולם)? יהיה נחמד לראות מתקינים שונים ועבודות שהם עושים לרכבים שלנו פה. עם הרכבות כאילו, השלב הבא של יוסי יהיה בPIMP MY RIDE.
  6. כנראה שאתם לא מבינים.
  7. באמת חבל על הגורים. הבעיה היא שבפרוקיות הללו, העובדים עושים מה שהם רוצים, ולא נראה לי שמישהו יכול לשנות את המצב שם, כי הם יאמרו ש"הנה בבקשה, יש פתח אוורור לכלבים". ניסיתם לדבר עם המנהל שם?
  8. אני לא יודע אם זה באמת כך, אבל שמעתי שאתה יכול לייבא רכב שהוא עד 3 שנים על הכביש. כלומר אם זה מעל 3 אז לא ניתן. (אני לא מדבר כמובן על אספנות)
  9. חברים, זה שירשור ישן, נראה לי שהבחורה כבר רכשה את הרכב מאז.
  10. אני לא מבין איך אתה מתלבט כל כך הרבה? למה אבא שלך לא יבצע נסיעות מבחן ברכבים ויראה מה מתאים לו? לפני שנתיים חבר שלי חיפש רכב עם אותם הדרישות שאתה רשמת למעט הדרישה של הג'יפ. הוא חיפש רכב בעל האצות מהירות, מפנק, שקט במיוחד, יוקרתי, מאובזר, ונוח לנסיעות ארוכות. הבחירה שלו היתה לקסוס IS. אני אישית חושב שהוא עשה החלטה מעולה כי זה בדיוק בתקציב, ויש בה את הכל. מעבר לזה, היא מכונית אמינה, והשירות שהיבואן נותן לך הוא מעל המצופה (בניגוד לחברות האחרות כמו במוו, ומרצדס). אני אישית לא חושב שלאבא שלך מתאים אלפא למרות שאלה מכוניות מאוד יפות, וזה כי היא ממש לא שקטה. המכוניות עם המנועים הגדולים יותר 3.2 שומעים את האגזוז (אומנם רעש נעים, אבל לא מתאים למבוגר שמחפש רכב שקט ומפנק), והנסיעה בו פחות מפנקת. בכל מקרה, אני בלי לחשוב פעמיים הייתי הולך במקום אבא שלך על לקסוס IS. היא עולה בסביבות ה300 ואולי אפילו ממש טיפה פחות.
  11. בפרסית (פארסית) אומרים פארס אתה פשוט לא דובר פרסית אז לא תבין. אבל תנסה להיזכר בסרטים של אסקימו לימון, איך יוסף שילוח מבטא את זה, ואז תבין למה הוא רשם כך.
  12. ליאור, יש לך ביטוח שמשות? כשאתה מגיע אליהם להחליף שמשה, אז הם גם שואבים לך את כל הרסיסים. אם יש לך ביטוח ואם אין לך, גם ככה תלך להתקין שמשה, אז הם גם ישאבו.
  13. אני חושב שעיניין המכירה של ציוד יד 2 מורכב מכמה פרמטרים: 1.תקינותו, וכמות השימוש שהתבצעה בו. למשל מוצר שהיה לו שימוש יומיומי על פני כמה שנים, ברור שאפילו שהוא יהיה במצב מעולה, עדיין לא ניתן לבקש עליו יותר מ50%, הרי הוא כבר שומש, ויש את הבלאי הטבעי. 2. עיניין האחריות מאוד חשוב. כשקונים מוצר בלי אחריות זה ריסק. מה יקרה אם המוצר יתקלקל כעבור שבוע? אין לאן לפנות, ולכן אף אחד לא רוצה להשקיע את כספו על "אולי זה יתקלקל ואולי לא" (אני מתכוון סכומים גדולים). 3. גילוי נאות מצד המוכר זה החלק הכי חשוב. אני כשרק התחלתי להתעמק בתחום המערכות, במהלך חיפושי אחר מערכת, נתקלתי בלא מעט רמאים, ולצערי, כולנו נתקלים בזה ביום יום. בטלפון המוכר טוען שהכל תקין במצב מעולה, אך כשמגיעים לראות את המוצר פתאום הוא שכח לאמר שזה עבר תיקון (או במקרה הגרוע יותר- זקוק לתיקון "קטן"), ולכן בתור אנשים שרגילים למצב שיכול להיות שמרמים אותנו, אף קונה לא ירצה להשקיע מחיר גבוה על מוצר. דוג' טובה שממחישה את זה היא כשאנחנו קונים בEBAY לרוב אנחנו יודעים שלא מנסים לרמות אותנו ואומרים לנו את האמת (ככה אני מרגיש בכל אופן), ואם אנחנו קונים בישראל מאיזה אתר יד שניה או משהו ברשת, תמיד יש את החשש לקנות ממישהו ולא מחנות. לסיכום, כשקונים מוצר יד שניה לא יודעים מה סיבת המחירה האמיתית, ופה מתחיל החשד, והתחושה שאולי המחיר גבוה מדי. אני אישית מוכר את המגבר שלי כבר הרבה זמן, וממש לא ממהר למכור אותו. יש לי מחיר שאני רוצה אותו, ואם הקונה לא עומד בקריטריון שאני מציב, אז שלא יקנה, ויאני יודע שאני לא אמכור אותו ב50%. אך אם הייתי לחוץ למכור אותו, כנראה שהייתי מוריד את המחיר משמעותית, ואז אולי הוא היה נחטף.
  14. ברוך הבא למועדון, זה קרה לי לפני כחודש או משהו כזה. מבין את הרגשתך, מקווה שהיא תעבור מהר. מה עם המערכת עצמה (HU)? גנבו גם אותה? מקווה בשבילך שלפחות לא השחיתו את הדשבורד.
  15. אני יליד רוסיה (מוסקבה), גם הוריי אותם הילידים (שלמען האמת חיו לא רק אחד מהשני לפני שהכירו), עליתי לארץ בשנת 1992, המשפחה מצד האמא עלו לארץ בשנת 1990, ומאז גם אנחנו בעקבותיהם. לעומת זאת, המשפחה של האב נשארה לגור שם, ואני עדיין במסעות - רוסיה ישראל כל כמה שנים.
  16. לדעתי הקודמים היו הרבה יותר יפים, אבל העיקר אתה אוהב את החדשים. מקווה שתצליח לאשר אותם במכון הרישוי.
  17. יש לו אתר לראות מה יש לו בחנות, ועל מה מדובר?
  18. A.B, אני מניח שהסיפור לא יגמר ב10K.
  19. samc

    GTR בישראל? ובמחיר שפוי

    עם כל הכבוד למכונית הזו, לא נראה לי שהרבה אנשים יהיו מוכנים לשלם כזה סכום על מותג של ניסן. אנשים שקונים פורשה וכל החברות הללו, הם בין היתר רוצים מותג יוקרתי, וכמה שGTR לא תחשב כמכונית על, היא עדיין ניסן. לכן , אני חושב שאם הם לא יורידו את המחיר הם בקושי ימכרו.
  20. ניסית את חברת "המאגר"? הייתי מציע אותם, יש להם כמעט הכל.
  21. samc

    פורשה חושפת - 911 טורבו S!

    מעניין מה יהיה מחירה בהשוואה לטורבו הרגילה. ד"א, זה רק אני שלא אוהב את העיצוב של פורש מבחוץ?
  22. אם אתה רוצה להוסיף לה כמות סוסים נכבדת, זה כבר לא יהיה פרוייקט זול. תחכה אולי מישהו שמבין בזה יותר יאמר לך כמה עולה דברים כאילו, ואם ניתן לעשות לרכב הזה בכלל.
  23. איזו צורה יש לך? הישנה או החדשה? אצלי יש אחת כזו שנת 98, כלומר הצורה החדשה, ומקריאה בפורום הבנתי שאין לה בסיס טוב לשיפורים (במעט כסף כמובן, כי עם הרבה אז כמובן שאפשר להשתולל).
  24. קובי זה נשמע רעיון מעולה, אבל נראהלי מסובך מאוד, וגם החומרים בטח לא זולים. אני לא רוצה לעשות סטודיו, אני סה"כ רוצה משהו שיעזור לי למניעת הוצאת רעש. משהו בסגנון הגומי שהועלה פה, שמדביקים מסביב לדלת. השאלה איפה אפשר באמת להשיג דבר כזה? ד"א, בקשר לחומר איטום שאמרת, שצריך לשים במקום הקרטון, איפה קונים חומר כזה, וממה הוא עשוי?
  25. לא לצורך זה אני אוטם, עם העובדה הזו אין בעיה לאף אחד בבית. הבעיה היא שזה יכער את החדר, ולא יתן מראה אסטטי, אלא כמו סטודיו. אמיר- אני אבדוק לגבי זה. הדלת צריכה למנוע בריחת רעש בעיקר כשאני צופה בסרטים, אני אוהב לשים ווליום גבוה כדי לחוות את הסרט טוב יותר, אך לצערי זה יוצא מאוד רועש, ולא מאפשר לי לנצל את המערכת כמו שצריך.
×
×
  • תוכן חדש...