Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. באמת משתלם. השאלה אם ניתן לשטוף את כל הרכב ב14 ליטר מים, או צריך למלא כמה פעמים?
  2. samc

    נחשפה: Audi A8 hybrid Concept

    הA1 הזו מכוערת בטירוף. מה הם חשבו כשבנו אותה?
  3. samc

    פאביה vRS החדשה נחשפה

    רע היא בטוח לא נראת, אך היא בטוח לא נראת ספורטיבית. זה נראה שלא ביצעו בה הרבה שינויים מהדגם הרגיל. לגבי הפנים שלה, דווקא נראה פשוט ויפה, אהבתי יותר מאשר החיצוניות. מעניין מה יהיה התמחור שלה, והאם אנשים יקנו אותה בתמחור שהולך להיות גבוה מהרגילה.
  4. עבודה יפה, פחות אהבתי את הצבע שעשית על הפלסטיק. אני חושב שאם היית צובע בשחור לקה היה יוצא יותר יפה. ולגבי התופים, אני חושב אל תצבע, זה יראה כמו רכב של בני דודינו
  5. חזק ביותר! פעם הבאה במצב כזה חובה לתקוע לה גרפס בפנים, ואז לאמר "סליחה". נראה אם לאחר מכן היא תרצה שעוד מישהו ינשוף עליה.
  6. ברור שלא כך אמור להיות הדבר, אבל אין מה לעשות, אצלנו השוטרים חושבים שהם מלכים, או אלים כלשהם, כאילו אתה חייב להם משהו. אומנם הם עושים את תפקידם, וכל הכבוד להם, אך מינימום כבוד לא יזיק להם. אם כבר דנים בנושא שוטרים, האם ניידת שנוסעת בסיור בעיר או כביש מהיר, חייבת להדליק נורות? יצא לי לא מעט פעמים לראות ניידות שהן לא מפעילות תאורה כחולה אדומה, ונוסעים בצורה רגילה, ורק כשמתקרבים לרמזור, אז מדליקים תאורה, עושים רעש, עוברים באדום, ואז מכבים הכל שוב. זה תקין?
  7. שלום רב, לאחרונה המכונאי שלי כיוון לי את הטורים שכאשר האוטו בניוטרל הם על 1200 סל"ד. וכאשר אני מפעיל את המזגן הטורים יורדים ל800-900 בערך. האם כך הם צריכים להיות? הוא כיוון את הטורין בצרה כזו כי לפני כן הטורים בניוטרל היו על 800-900 וכשהייתי פותח מזגן, אז האוטו היה רועד, והטורים היו צונחים ל600. חשוב לציין גם שכאשר אני מניעאת האוטו והוא עדיין קר, אז הטורים בניוטרל כ1400 סל"ד. תודה לעוזרים.
  8. העבודה יפה ומקצועית כמו בשרשורים הקודמים שהעלית לפה. מה שבטוח, המכוניות פשוט ואוו! איך עושה לי חשק לנהוג במכונית הפתוחה כשהשמש במיאמי קופחת מעל הראש
  9. קח בחשבון שהכביש הכי מחליק הוא אחרי הגשם הראשון. הנהגים לא שומרים מרחקים, לא נוסעים בזהירות, וזו התוצאה.
  10. אני חושב שאם אתה מחפש רכב שמתוחזק היטב, ולא אחד שקרעו (כי אתה הולך על שנתונים ישנים יחסית), תתמדק בחיפוש יד נמוכה עד כמה שאפשר, ושיהיה שמור כמה שיותר מבחינה מכנית. אל תחפש דגם מסוים, כי אחרת אתה עלול לחפש הרבה מאוד זמן. קודם תמצא כמה דגמים שמורים ובמצב מצויין, ואז תתלבט בינהם מה הכי מתאים לך. בהצלחה.
  11. samc

    [חדשות רכב] Audi A8 2011

    התחת שלה נראה כמו של הA4 החדשה. חבל שלא עשו משהו מעניין ושונה יותר כדי להבדיל את הA4 מA8. ד"א, אני שמתי לב שגם במוו סדרה 7 החדשה, האוטו דומה לסדרה 3 מאחורה. הפסיקו להשקיע בישבנים
  12. לי אישית יש אוטו שנתון 98, לכן מן הסתם אני לא הולך למוסכים מטעם החברה, אך לי יש מוסכניק קבוע, שתמיד מפנה לי זמן, הוא תמיד עובד על האוטו שלי לאחר שעות פעילותו במוסך (כלומר התשלום הוא אליו ולא למוסך), סומך עליו בעיניים עצומות אך מצד שני נמנע מלעזוב את הרכב, אולי כי אני פרנואיד בנושא, ואולי כי אני סקרן מה הוא עושה. בכל אופן טיפולים אני לעולם לא דוחה, ומאמין שאיפה שמנסים לחסוך על דברים קטנים, אח"כ הבעיה תצוץ עם נזק גדול יותר. בכללי אני חושב שרכב צריך להיות מטופל אצל אדם אחד קבוע (כמו ללכת לרופא), כך הוא מכיר את הרכב, ומכיר את ההסטוריה של התיקונים והטיפולים.
  13. לוי, למה ללכת על TT? הרי זו סתם הוצאה רצינית, ופוזה לא נגמרת בו, יש עוד הרבה מכוניות מעבר. ומצד שני זו סתם הוצאה מיותרת ובטוח שהאחזקה שלה לא תהיה רק 2000 לחודש. נכון, גם אצלי זה סוג של חלום TT פתוחה (חלום שניתן להגשים מתישהו), אבל אתה עדיין לא נוהג, ובמהרה תבין כשתעבור את הטסט שבגילאים הללו (17) זה שיש לך אוטו זה כבר "מגניב", ואם תקנה אוטו עם מגנזיום וסנרוף (אפילו איביזה שהמליצו הרבה פה), אתה עדיין תסובב את ראשי הבנות (שזו המטרה-כן?). תלמד קודם כל להנות מנהיגה, ולהכיר את ההגה והשליטה ברכב. בהצלחה
  14. כמו שציינו לך פה, תתעלם לגמרי מהוואט שרשום. הJBL יגביר מעולה את הרמקולים שאתה רוצה לשים. חוץ מזה, אני לא מבין למה אתה צריך מגבר בכלל אם אתה מתכוון בינתיים לחבר רק את האחוריים? הם יעבדו יופי גם על המערכת לבד.
  15. יצא יפה ומשתלב יפה. תתחדש!
  16. ואווו אני חייב לאמר שהצריכת דלק ממש גבוהה במזדה 3. יש למישהו מושג אם זה גם בחדשות ככה?
  17. אני אישית הייתי פוחד להשאיר את הרכב שלי שם ללא נוכחותי, ועוד לשבוע אם הרכב יחנה לא במקום סגור, לך תדע מה עלול לעבור עליו בלילה, ואיזה חלקים ישארו כשתחזור.
  18. מדהימה! באמת התחת של מזכיר טיפה את BMW סידרה 3 קופה החדשה, אבל הרבה יותר יפה ממנה.
  19. עקרונית אתה פותח את כל הבגרים בדלת, מוציא אותם, ואז מלמטה מתחיל למשוך אותה לאט לאט (היא בנויה על קליפסים). חשוב לעשות זאת בעדינות כדי לא לשבור את הקליפסים. כמו כן, חשוב לפני כן לדעת איפה הברגים נמצאים כדי לא לגרום לנזק. בדר"כ בחלק גדול מהמכוניות יש בורג אחד איפה שהידית מבפנים. את שאר לא אוכל לאמר כי אני לא מכיר את הדלת של גטס. אתה יכול לנסות לבדוק ויזואלית. אם אתה חושש לעשות זאת, פשוט תיגש למתקין.
  20. כן, אבל איפה קונים בארץ? מי היבואן לזה? אף אחד לא יודע?
  21. בפייפל אתה מכוסה אם הציוד לא הגיע. אך אם אתה מזמין יד 2 מארה"ב והציוד לא תקין ב100%, אז כבר אף אחד לא יחזיר לך את הכסף.
  22. ניסיתי למצוא גם ביד שניה, ואין את המערכת הזו. יש מישהו שמוכר אותה יד 2 מארה"ב, אבל אני חושש לקנות בצורה זו יד שניה.
  23. כן ובארה"ב הכי זול שמצאתי היה 3200 (בהמרה לשקלים). לכן אני מתלבט אם לקנות בארץ, ותהיה גם אחריות לפחות. איזה מקומות בארץ מוכרים זאת?
  24. ומה יקרה עם החלקים? כלומר אם משהו נשבר או נהרס, יש להם מספיק חלקים לתיקוני HU? אני ממש מתקשה למצוא מקום שמוכר במכיר ריאלי. איפה מוכרים את המערכת הזו בארץ? במידה ולא אוכל להביא אותה מחו"ל.
  25. החברה פשטה רגל או משהו?
×
×
  • תוכן חדש...