Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. למה לעשות סנרוף באוטו ישן? ראשית כל אני אוהב את הרכב שלי, אומנם הוא ישן, אך עושה את העבודה נאמנות, ואיני יושב להחליפו בזמן הקרוב. כמו כן אני חושב שסנרוף יוסיף לו הרבה יופי, וגם יספק אותי כאשר אני נוסע באוטו. לעיניינו, במידה ואין אפשרות להתקין במקום אחר במחיר שפוי , כנראה אוותר על התענוג, כמו שחלקכם רשמת פה, אני לא אשקיע עוד 100% משווי הרכב על חלון בגג. בכל אופן תודה לכולם.
  2. הניטים זה גדלים אוניברסלים? האם ה150-200 שח זה כולל עבודה? ואם יש המלצות למתקין אשמח שתרשום לי. לא הבנתי את הקידוח. בכדי להוריד ניטים, אני צריך לקדוח בהם? הרי זה ישאיר חור גדול.
  3. כולם פה ממליצים על סביר, בגנות. אני לא מעוניין לשלם את הסכומים האסטרונומים שהם מבקשים על סנרוף (17K). האם יש מתקינים אחרים שניתן לעשות דרכם, במחיר שפוי יותר ועדיין שניתן יהיה לאשר? האם יש מחוייבות כלשהי בהצגת חשבוניות במהלך אישור הסנרוף ברישיון רכב? נניח ואגיע ללא החשבוניות, והם יבדו ויראו שהכל תקין, במצב כזה לא יתנו לי אישורים?
  4. גנות מאוד יקר. אני אצליח כנראה במחיר טוב יותר למצוא. השאלה אם לאחר העבודה זה יאושר.
  5. שלום רב, לאחרונה יש לי חשק עז להתקין ברכבי סנרוף. יש ברשותי מיצובישי קולט, מודל 98. הרכב מגיע ללא סנרוף. האם ניתן ללכת ולהתקין סנרוף, ולאחר מכן לאשר ברישיונות? מישהו אמר לי בעבר שזה נחשב כפגיעה בשלדה\מרכב, ולכן הרכבים הללו מורדים מהכביש, אינם עוברים טסט, ואינם מקבלים אישורים. אמשח אם מישהו יאיר את עיניי בנושא. תודה, סם
  6. שבת שלום חברים, החלטתי לבצע אצלי בבית תיקון לתריסים השבורים. התריסים משמשים כדלת הזזה ליציאה לגינה, וכבר בכמה תריסים (תריסי פלסטיק לבנים) השלות הלבנות אשר מפלסטיק (הצדדים של התריס), מתפוררות והתריס אינו מתפקד. בהתחלה חשבתי שהעבודה פשוטה, קניתי את השלות כדי להחליף, אך התברר שיש מוט פלדה בשרוול של התריס, שאינו מאשר הוצאת התריס. ניסיתי לפרק את הברגים מלמעלה ולמטה, וכמה בצדדים, אבל זה לא נותן דבר לפירוק התריסים, והמסגרת שמחזיקה את התריס, סגורה עם ניטים, שאיני יודע לפרקם, ואם כבר אפרק, איך אחזיר אותם. לו היו מחוברים בברגים מילא, אבל אין לי ציוד לניטים. השאלה היא האם ניתן לקנות משהו, ולסדר בבית בעצמי, או אין מנוס מלקחת את התריסים לאיש מקצוע? תודה רבה, סם
  7. אני הורדתי מהאינסטולוס. תנסה גם. בגדול, כל הקשור לאייפון, יש פה בחור נחמד בשם אסף. עוזר המון.
  8. samc

    חלב - מזיק?

    הנס, אין בידי שום הסבר על ההרכבים. אני רק מתבסס על מה שאני קורא. מספיק שתפתח בחיפוש בגוגל "הבדל בין חלב בקר לצאן", אתה תראה כמה הבדל יעלה במידע. זה כולל גם את הלקטוז, גם כולסטרול, גם יותר סידן ויותר ויטמינים, ועוד כמה דברים שאינני זוכר. אני לא חוקר זאת, אני רק אומר ממה שידוע לי, שזו לא תובנה חדשה.
  9. תודה רבה לעוזרים הכרטיס רשת עובד, כי יש אינטרנט בחיבור קווי. הכפתור לא מפעיל את הWIFI, ואין דרך אחרת להפעילו ( הנורית של הWIFI לא דולקת) כנראה שזה מה שאני אעשה, אקנה באיביי ואשלח לחריטה. ממזר שמן, לגבי הרוסית, ראיתי מקלדת שבאה עם חריטה (רוסית + אנגלית) במקלדת, וזה מיקר את העלות רק ב2$. לגבי הוצאת הכפתורים, אני נמנע מזה כי תמיד קיים החשש שהפלסטיקים ישברו. לגבי מדבקות, לא אוהב את איך שהן נראות אחרי תקופה, מלוכלכות ומחוקות.
  10. samc

    חלב - מזיק?

    הנס, זה ממש לא רק בגלל זה. כבר הרבה זמן ידוע שמוצרי חלב מבקר אינם בריאים. אני חושב שכל רופא או תזונאי ישמח להסביר לך את ההבדלים המדוייקים. אני לא הבנתי בסרטו אם אכן מדובר בכלל החלב שזה כולל גם צאן, או רק בקר, אבל לפי מה שידוע לי עד היום, הצאן אינו מזיק כלל וכלל.
  11. הבעיה באיביי היא שהם לא בעברית, וכדי לעשות חריטה בארץ צריך לפרק מקש מקש, ומזה אני מנסה להמנע ( מחשש שאיזה פלסטיק של מקש ישבר ואז הלכה כל המקלדת). בארץ הם מוכרים את המקלדות במחיר של פי 2 מאיביי וגם הם מוכרים בלי עברית, ואם הם מוסיפים חריטה, אז המחיר מאוד גבוה. אמילו אינו מתאים לצערי. והחיבור של האנטנה אולי יפתור את הבעיה על אף שיפגע בנוחות של הנייד, אך חלק מהמקשים עדיין לא יעבדו תקין. ד"א, הכוונה לא היתה להשבית מחשב בשביל מקלדת, אלא אם למישהו יש מחשב מסוג זה שאינו בשימוש ומושבת כבר עכשיו. סם.
  12. samc

    חלב - מזיק?

    לפי מה ששמעתי רבות מאנשים שקוראים קבוע את כל המחקרים והמאמרים החדשים שיוצאים לגבי זה, חלב של פרה אינו בריא. לצורך העיניין מוצרי החלב של כבשים ועזים דווקא מאוד בריאים.
  13. שלום חברים, לצערי לפני כמה ימים נשפך לי שתיה על המקלדת, ומאז חלק מהמקשים לא עובדים תקין, והכי חשוב, הWIFI לא עובד. לאחר פירוק המקלדת ובדיקה ויזואלית לתוך המחשב כנראה שהכל תקין, רק המקלדת עצמה לא עובדת ב100%. השאלה היא האם למישהו יש מחשב נייד של פוג'יטסו סימנס מהדגמים שמתחילים במספר V5XXX, שאינו בשימוש, וניתן לקנות ממנו את המקלדת? אפשר לתפוס אותי או בהודעה פה או בטלפון הנייד: 0542200226 תודה לעוזרים, שבת שלום, סם
  14. אתה מודע לזה שדמוי עור זה לא נושם? והישיבה על זה היא כמו על שקית. מאוד מאוד חם עם זה בארץ (תהיה דבוק לכיסא בקיץ). אני אישית לא הייתי קונה את הדמוי עור, ואם כבר כיסוי יפה, אז לך על בד שהציעו פה.
  15. איפה אתה רואה את מדבקת הGR? וזה באמת סיפור מסקרן. במיוחד העיניין של הצבע.
  16. samc

    נהגים בלי לב

    בעל הכלב, זה נשמע מקרה מאוד מצער, מקווה שהכלב יחלים ויחזור לשגרה. נשמח לשמוע עידכונים לגבי עתידו של הנהג הפושע.
  17. אני כבר אשאל את השאלה בת'רד הזה, האם ניתן לגשת לטסט עם הנורות פיליפס דיאמונד ויז'ן, ולעובר אותו, או שעדיף להחליף לרגילות רק לטסט?
  18. MATANFR, לא אמרתי שהחומר לא טוב, אמרתי שהוא לא מבצע את אשר אני רוצה. הוא אומנם מנקה את הצמיג, וגורם לו להיראות שחור, אבל הוא לא נותן לו את המראה הרטוב מבריק שאותו אני מחפש. שוחחתי היום עם מישהו שמוכר מוצרי MAFRA, לאחר שחלק הציעו פה את המוצר. קראתי שהמוצרים שלהם טובים, ואני אבדוק אותם השבוע או שבוע הבא, מקווה שהמוצרים שלהם יספקו אותי.
  19. הבלו ויז'ן נותן אור חזק, או שגם הוא מצופה בציפוי כחול עבה שמוריד את רמת התאורה?
  20. זה בדיוק מה שרשמתי שלא עובד! (הספריים למיניהם שמוכרים באוטודיפו) הוא אומנם מנקה את הצמיג, אך ממש לא נותן לו ברק של סיליקון.
  21. מאיפה הבאת את העובדה שדיאמונד ויז'ן של פיליפס לא חוקיות? לפי מה שידוע לי, הן דווקא כן. והן אילו שגם יתנו אור לבן! כל השאר, אומנם גורם לאור להראות לבן יותר, אך עדיין נשאר צהוב. לי בעבר היו האוסרם נייט ברייקר, אחת מהן נשרפה כעבור חצי שנה. נכון האור היה חזק, אבל אחרי חצי שנה להשרף?! ממליץ בחום על חברת פיליפס, כל סוגי הנורות שלהם טובות.
  22. אותו הדבר כמו הספריים שנמכרים בחנויות, והרי בסופו של דבר רובנו שמים את הקצף שנמכר על הצמיגים לאחר השטיפה. מיותר? זה כמו שתאמר שמיותר להוציא כסף על סבון לרכב, ועדיף להשתמש בשמפו בייתי. כל אחד והעדפות שלו.
  23. תודה רבה לכם, אני אנסה. אני מקווה שאנחנו מדברים על הנוזל, ולא על הקצף שמוכרים באוטודיפו.
  24. שלום רב, כבר זמן מה שאני מנסה למצוא סיליקון לצמיגים שברכבי, הכוונה היא לסיליקון שמבריק את הצמיגים כמו שמורחים במכוני השטיפה השונים. ניסיתי באינטרנט או במקומות שמוכרים אביזרים לרכב, ובכולם יש רק את הספריים. כמובן שקניתי כבר כמה חברות של הספריים, אך התוצאות לא דומות. אני מעוניין לקנות את הנוזל סיליקון עצמו, האם למישהו יש מושג איפה ניתן להשיג זאת? שאלתי פעם או פעמיים את המנקים במכונים, אך הם לא ידעו לומר מאיפה קונים את זה. סם.
  25. בכל אופן, זה מוריד את זה כרגע (כבר במשך שעתיים ומשהו), מסיבה לא ברורה ההורדה מאוד איטית. נמתין בסבלנות. אעדכן בסוף אם זה יעבוד. תודה רבה לשניכם!
×
×
  • תוכן חדש...