Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. תודה רבה על השינוי.
  2. פיליפ - (פיליפס= נורות) שלבי (מוסטנג)
  3. ה945 לא אותה קטגוריה אפילו.. זה מכשיר הרבה יותר טוב מהשאר. אומנם הוא ישן, אבל הסדרה הזו היא הרבה יותר גבוהה מהסדרות 7 ו-8. יש מכשירים חדשים של הסדרה 9 שהם הרבה יותר טובים, אך גם הרבה יותר יקרים.
  4. תתעקש עם המתקין שיסדר זאת. זה לא אמור להיות כך, כמו שרשמו לך מקודם, צריך להיות צפצוף אחד בעת הנעילה, והמנעול צריך להיות סגור.
  5. שביט, אז מה שאתה אומר הוא שצריך להיות מוגן ממנו רק בעת העבודה עימו, אך לאחר תום המלאכה כאשר הוא בנוי על הדלתות, השפעתו זניחה. נכון?
  6. ללא ספק עבודה יפהפיה, והעיקר התוצאה מדהימה. אבל מעניין לראות תמונה אחת ליד השניה (צמודות-כדי שיהיה נוח לראות הבדלים) כשהמכונית לפני, וכשהיא אחרי. אם תוכל להעלות את המכונית כולה לפני, ולא חלקים ממנה זה יהיה נפלא. בכל אופן מקווים לראות עוד עבודות וכמובן את הרכבים האקזוטים שאתה מעלה
  7. יש לי שאלה, האם הפיבר הוא חומר מסרטן? אם כן, האם יש ציפוי כלשהו ששמים עליו כדי למנוע קרינה?
  8. הייתי שם שבוע שעבר, חייב לאמר שממש לא מרשים, ובזבוז כסף מוחלט. לצערי הרב שילמתי מחיר מלא, והצטערתי על זה כל התצוגה.
  9. היה מפגש נפלא, ומזג אויר מעולה. מה שיש לסטאס באוטו זה מערכת מאולתרת שנשמעת מדהים, וכמובן כל הצופה בה מהצד, חושב שזה בלאגן חוטים אחד גדול. תודה לכל אותם האנשים שניסו לעזור לי לכוון את המערכת והמגבר.
  10. אדי, לדרור אין יותר במלאי, והוא לא ייבא את זה יותר. יש אולי עוד איזה אחד או 2 בארץ סה"כ שמסתובבים בחנויות.
  11. אני קניתי את המערכת הזו לפני שבועיים. מאוד מרוצה ממנה. חיפשתי להזמין באינטרנט מכל אתר אפשרי, לא היה חדשים בפחות מ750$ (לא כולל משלוח ומכס). משומשים חיפשתי, אבל פחדתי להזמין מהאינטרנט לך תדע מה עשוי להתקלקל ואתה לא יודע איך השימוש היה במכשיר, ומה עשו לו. בדקתי מכירים בארץ, היה מחיר גבוה, ואז נאמר לי שיש רק 3 מכשירים כאילו שנשארו חדשים, והם מפוזרים בחנויות. בדקתי איפה היה, ועפתי לקנות לפני שיגמר. עצה שלי, אם תמצא בארץ, תקנה. מכשיר מעולה ושווה את הכסף, והכי חשוב אחריות!
  12. ל JVC יש דגמים עם כל הפיצ'רים בפנים כולל GPS, אבל אני חושב שעלותו כ3500 ש"ח. תבדוק בזאפ. זה אומנם מסך קטן, אך עדיין קולע למה שאתה מחפש.
  13. BMW, אשמח לעשות זאת,השאלה היא מי מכיר את המכשיר, יודע לעשות זאת, ויכול לתרום עצמו למשימה. פלשבון, לצערי הרב אני לא מגיע לצפון, אבל אם תהיה במרכז אני הודה לך מאוד.
  14. שלום לכולם, לאחר כמה וכמה ניסיונות של כיוון המערכת, אני לא מצליח להבין איך חותכים תדרים, ומה צריך לשנות על מנת להפיק את הצליל הטוב ביותר. המערכת כוונה כבר פעם אחת, אך איפסתי אותה עקב בעיה כלשהי שהיתה, וכעת אני לא מצליח להגיע לאותו הצליל שהיה. אני מאיזור המרכז, אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא, הודה לכם מאוד. תודה ויום טוב, סם
  15. תודה. את התחנות הצלחתי לכייל, אבל לגבי המסך, לא הצלחתי למצוא נושא כלשהו הקשור לבעיה הזו. אני כנראה אלך למעבדה שלהם, לבדוק למה זה, ואם יש בעיה, שיתקנו. יש למישהו מושג איפה נמצאת המעבדה שלהם? המכשיר תחת אחריות כמובן.
  16. כשאני מניע את הרכב, המכשיר נדלק, המגבר עובד, הכל מתנגן נפלא, המקשים מוארים. אני אפילו שומע את הצליל של המקשים כשאני לוחץ עליהם. מה שמוזר המסך נזכר להידלק מאוחר מדי. האם יכול להיות קשר בין המסך לבלוטוס?
  17. תראה, המכשיר אצלי רק מאתמול, ואת האופציה של הGOODBYE אני לא מכיר. אני מקווה להבין איך זה קורה. לגבי המסך, אני לא יודע אם זו הבעיה, כי המסך נדלק לבד לאחר כמה דקות.
  18. תומר, אני לא מצליח לרדת לסוף דעתך. אני יודע או שהוא עובד כולו, או שאני מכבה אותו שזה בעצם כמו שאתה מתאר ACC. מה זה המצב ביניים? מה אני צריך ללחוץ כדי להגיע אליו? נצא מנק' הנחה שהמכשיר עובד רגיל, והאוטו מונע. מה עכשיו? על מה ללחוץ? ומה עם המסך? האם מישהו יודע למה הוא נדלק מאוחר?
  19. לא הבנתי, איך אני עושה את המצב המתנה? איך מגיעים אליו? אני יודע שיש אפשרות לכבות לגמרי את המערכת, או שהיא תהיה דולקת לגמרי.
  20. ערב טוב, סוף סוף רכשתי לי את המכשיר שאני כל כך הרבה זמן חושק בו- ECLIPSE CD7200. קודם כל, האיכות צליל שלו משגעת, אך קיימת לי בעיה כלשהי שאני לא יודע אם זו בעיה במכשיר או בעיה של כיוון. כאשר אני מדליק את המכשיר לאחר שהאוטו עמד כמה שעות ללא התנעה, לוקח למסך של המכשיר הרבה זמן עד שהוא הוא מראה תצוגה, ואני מדבר על כ10 דקות ואף יותר. מה שמוזר זה שכאשר הרכב נכבה למעט זמן, ואז אני מדליק אותו אחרי כמה דקות שוב, אז המערכת נדלקת כרגיל. חשוב לציין שהמוסיקה עובדת, המקשים דולקים, ורק המסך עצמו חושך. אשמח לקבל עזרה גם בנושא כיול התחנות שאי זוגיות בו, איך אני הופך אותם לתחנות זוגיות. תודה לכולם, סם.
  21. כמה שאתה צודק. אני חושב שכמו שהמשטרה אינה בקיאה בחוקיה, ובכל זאת מחלקת את הדוחות, צריך לעשות חוק שאם שוטר נותן לך קנס שלא בצדק, ואתה הצודק מבין השניים, אז אותו הקנס\דו"ח ירשם עליו, והוא ישלם אותו. כך לפחות הם לא ירוצו לחלק דוחות על רגל אחת, ויחשבו היטב את אשר הם מבצעים.
  22. נראה לי היחיד שחי פה בסרט הוא אתה. אם הכל היה כפי שאתה מספר, כנראה כולם היו קופצים על זה. אני חושב שקודם תנסה לעבוד 12 שעות ביום תקופה כלשהי, בעבודה קלה יותר, ואחרי חודש תבוא ותספר לנו מה אתה חושב. או פתרון יותר טוב, תעשה יום אחד 12 שעות נסיעה, אני בטוח שתחזור בך מהר מאוד אם תחשוב על אותו יום שאתה צריך לבצע אותו 36 חודשים. אומנם יכנס לך בחודש לא מעט כסף שחור, אך החיים מאוד קשים, והם לא משאירים לך בסוף החודש את הסכום שחישבת. אני מקווה בשבילך שאתה יודע שלקחת את הנתונים האופטימלים לתפקיד הזה, ומה שאני בא לאמר לך זה שתמיד יש עליות וירידות, וזה לא גרף לינארי של הצלחה תמידית.
  23. נראה לי אתה חיי בתוך בועה ורודה מדי. החיים הם לא כאלו חיים לעשות כסף, ובטח שלא בתור נהג מונית. אם הכל היה כפי שאתה חישבת, כבר ממזמן היה הרבה יותר ביקוש לזה. "12 שעות עבודה ביום" זה סוס עבודה, ולאחר תקופה קצרה אתה תרגיש תשוש ולא תוכל לתפקד באותו קצב. את האוכל וההפסקות לא חישבת, אתה צריך לשבת ברכב כמה שעות טובות כדי להרגיש את הרצון לחופש מחוץ לרכב- אני מציע בתור התחלה תסע לצפון וחזרה, ותרגיש כמה קשה לשבת ברכב כל כך הרבה זמן. ואני מדבר על ניסיון שלי, וכן ברכבים יקרים שהנוחות בהם גבוהה. כל החישובים שעשית, הם רק חישובים, כי את אותם החישובים ניתן לעשות בכל תחום, ואז כל תחום יראה ורוד, אך לא זאת המציאות. אני לא מתיימר להיות מבין בתחום המוניות, אך התחום הזה מאוד לא קל, והחישובים יפים על הנייר בלבד. תחשב את השעות "המתות", ואת הדברים הבלתי צפויים שיכולים לצוץ מדי יום כמו פקקים, פנצ'רים, ועוד הרבה סיבות לכך שכמות הנגלות תרד, כמו כן העייפות המצטבר שלך תגמור אותך על פני הרבה זמן. כך בחשבון אני מניח שכשלוקחים מונית חדשה, אתה מתחייב ל36 חודשים! זו חתיכת אחריות, וזה להיכנס למשהו שאתה לא יודע אם תאהב\תהיה מרוצה. אני מציע שתדבר עם כמה נהגי מוניות, ותראה מה הם אומרים לך, לא נראה לי שעם המשכורות שדיברת עליהם, ראיתי אותם במגזין פרבס .
  24. אני לא הבנתי, אתה מחפש 2DIN נשלף? כי אם כן, אני הבנתי שיש לJVC, וזה הרבה יותר יקר מ2K. אם אתה מחפש 1DIN אז יש לJVC גם דגם עם מסך קטן, אך הבעיה היא שהוא לא נשלף כולו, אלא רק חלקו, וזה קורץ לגנבים.
  25. לי אישית היה את ה6050UB, הייתי מרוצה ממנו. מכשיר רגיל, אמין, עם אופצית USB, ונוח לשימוש. אם התצוגות חשובות לך אז יש לו גם את זה (דולפינים).
×
×
  • תוכן חדש...