Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. ערב טוב לכולם, ברצוני לאטום בצורה טובה את דלת החדר בבית על מנת שהרעש מהחדר לא יצא, ולא יתפזר בשאר הבית. הדלת היא פורמייקה, ולא מעץ מלא, וגם המשקוף אותו חומר (הכוונה לדלתות הסטנדרטיות שנבנו בבניינים בשנות ה2000 המוקדמות). האם למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות? כמובן שאני לא רוצה להשקיע הרבה כסף לנושא, ומן הסתם לא להחליף דלת.
  2. זה מוסיף לה מראי קרבי יותר בהשוואה לצהובה.
  3. אני חושב שהעיצוב של הA8 החדשה דווקא נראה מאוד מודרני ויפה, וכן שומר על רצף כלשהו של הסדרה 8 בעיצובו. בכלל האודי בדגמים האחרונים שלהם של סדרה 8 לא מאכזבים, במיוחד כשזה מגיע לסדרה S שהיא נראת מדהים.
  4. אני הזמנתי אתמול מEBAY את הנורות המדוברות של OSRAM. עלה לי 77 שח כולל המשלוח. מקווה שהן אכן טובות כמו שאומרים. מה שבטוח זה שהמחיר לפחות הגיוני.
  5. אני בעבר חיפשתי משהו כזה. ויש רק את הדגמים של JVC שהם מסכים נשלפים (חלקם). רוב המסכים לא נשלפים וקבועים, ולכן אם אתה פוחד מגנבים (שאני אישית בגלל זה לא קונה מכשיר כזה), תוותר מראש. סה"כ המסכים של JVC הם טובים, אך יקרים למדיי.
  6. אני חושב שפותח השרשור אמר שהוא רוצה מגבר חזק, ויכול להביא את המק אודיו במחיר טוב מאוד. אני לא חושב שכדאי לו להשקיע על JBL מעל אלף שקל כשהוא יכול לקנות במחיר הרבה יותר טוב משהו שהוא עושה את העבודה כמו שצריך. הרי למגברים אין סוף, השאלה אם יש לפותח השרשור טעם להשקיע במגבר שאומנם נחשב טוב יותר (הJBL לצורך העניין), אך לא ישנה יותר מדי מבחינת השימוש בו. כמובן שאני מתבסס על המחיר הנמוך מהתחלה של המק אודיו, ובהנחה שפותח הת'רד יכול להביא אותו עוד יותר זול.
  7. יצא ממש יפה, ומתאים לתאורה של הרכב.
  8. אם אתה מביא אותו במחיר ממש טוב כמו שאתה אומר, אז הוא מגבר חזק שיעשה את העבודה.
  9. samc

    פורד F150 חדשים בצה"ל?

    אהבתי את איך שהF650 נראת.
  10. נראה לי שהמגבר הזה דובל זו סתם חברת מדבקה (400X4 ב2 הום נראה לי הזוי). בכל אופן, JBL ובטח שהייפוניקס הרבה יותר טובים מדובל.
  11. ראשית כל, אני חושב שחלונות שחורים דווקא מושך (אצלי למשל קיימים, ופרצו לי את האוטו לפני כ3 שבועות), חוץ מזה שגם אני חשבתי שאני אחנה במקום חשוך עם חלונות שחורים, ואף אחד לא יראה מה קורה בפנים- כנראה טעיתי. חשוב שבאיזור מגוריך לא תגביר חזק שלא ידעו מה יש לך. והכי חשוב, תמיד תחנה את האוטו מתחת לאיזה פנס, או תאורה, שעוברים שם אנשים, או לפחות אם זה בלילה, מקום שנוסעות בו מכוניות. גנבים לא יפרצו במקום שעלולים לתפוס אותם, או לראות אותם.
  12. אתם מבינים בכלל על איזה מגבר מדובר?
  13. תתחדש! ציוד מעולה, ונראה שההתקנה התבצעה בצורה יפה מקצועית וקפדנית ביותר. מקווה שגם נשמע בהתאם
  14. מה התקציב הכולל שלך? לכלל המערכת כולל הHU, וכולל ההתקנה? אני חושב שבתור אחד שרוצה שתהיה לו עוצמה, המגבר שציינת הוא יספק אותך מעל ומעבר. המגבר חזק, ונותן תמורה מעולה לכסף. הרי בין כה וכה אתה לא תרכוש HU יקר, אז מה הטעם לחפש מגבר "איכותי"? קנה את מה שציינת, ואת שאר הרכיבים שברצונך לקנות, תשקיע בהתקנה טובה (ולא חאפרית), ואתה תהיה מרוצה מהתוצאות. בהצלחה
  15. לא ברור איך הנהג יצא מזה בשלום.
  16. בבקשה להתייחס לזה. אני עומד בקריטריון שלכם של השינוי שם.
  17. למה אנשים פה צוחקים על הרכב הזה? זה רכב יפה, ואם הוא יהיה במחיר הוגן הוא ימכר לא רע. במידה ויגיע לארץ כמובן.
  18. השאלה אם בכללי אין על זה מכס ומע"מ, או שהיה לך מזל ולא גרמו לך לשלם זאת. אני פשוט חושש להזמין, ואז שזה יעצר במכס, ואני אצטרך לשלם סכום הכפול ממה שאני מזמין. שאלה נוספת, כמה עולה המשלוח, ותוך כמה זמן הוא מגיע?
  19. אתר מצויין, באמת יש עדיין מן החסר, אך הוא עדיין בתחילת הדרך. אני חושב שזה יהיה אתר מאוד נוח לשימוש, ולעיון בכלי רכב שונים. בהצלחה בהמשך.
  20. טרויאן, אם תוכל להעלות קישור איפה ראית שזוג עולה 90 ש"ח בEBAY. בנוסף, האם למישהו יש מושג אם יש על זה מכס או מע"מ אם אני מזמין מחו"ל?
  21. samc

    ביטוח ישיר או AIG?

    חייב לציין שמה שאנשים אומרים פה נראה לי מאוד מוזר. אני נהג בן 23, כשבדקתי לפני שנה איפה היה הכי זול, דווקא יצא לי שבAIG הציעו לי את המחיר הכי טוב (אני מדבר על מקיף). כשבדקתי עם סוכנים המחיר קפץ משמעותית. נוסף על כך, השירות עד כה כמצופה, ואני בסה"כ מרוצה. מה שכן, בביטוח ישיר לפני שנה המחיר היה יקר יותר. בכל אופן אני לא רואה סיבה לא לעשות דרך חברה, הרי שסוכן יקח לך בנוסף למחיר גם "דמי סוכן", מה שלא קורה כשאת עושה עסקה בטלפון. בהצלחה.
  22. כמו שאמרת, אם הוא מוסך שמתמחה ברכבים אמריקאים, והמחיר שלו נמוך יותר, אז למה לשלם יותר במרכזי?
  23. קבל קישור ללניק שמוכר את זה בEBAY, ושם רשומים כל הנתונים. http://cgi.ebay.com/JVC-KD-AVX20-DVD-Car-Stereo-MP3-USB-CD-PLAYER-SCREEN_W0QQitemZ270466862561QQcmdZViewItemQQptZUK_Audio_TV_Electronics_In_Car_Entertainment_GPS_In_Car_Audio_Players_PP?hash=item3ef914cde1#ht_2417wt_1165
  24. לא ניתן לצלצל אליהם אלא רק להתכתב איתם במייל. אין להם שם טלפון.
×
×
  • תוכן חדש...