Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. ומגבר 120.2 יחזיק את כל זה? כלומר את העומס?
  2. כלומר אני לא יכול לחבר גם את הקידמיים וגם את האחוריים?
  3. מה אפשר לחבר ל2 יציאות, כלומר כמה רמקולים..? והאם זה בסדר לשים 6*9 במגש האחורי בלי תיבות?
×
×
  • תוכן חדש...