Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. גם אם הוא מגיע מארה"ב? (הרי התדרים שם אי זוגיים). ויש לך מושג היכן ניתן למצוא מכשיר זה במחיר טוב? אני מנסה למצוא, אך כל המחירים גבוהים. אני זוכר לפני חודש ראיתי מחירים הרבה יותר נמוכים על המכשיר הזה.
  2. אל תחשוש להתקין מגירה, תלך על מתקין טוב ומקצועי, ותצא מרוצה.
  3. שבת שלום לכולם, ברצוני להזמין עכשיו מארה"ב את המערכת ECLIPSE 7200 MKII. השאלה אם תהיה לי בעיה של כיול תדרים, ואם כן, מה יהיה עלות הכיול בארץ? אני יודע שבאלפיין קיימית בעיה עם הכיול, והוא עולה לא מעט כסף. אני כנראה הולך להזמין מEBAY, אז האם למישהו יש המלצה שם למישהו אמין וזול? תודה רבה, סם
  4. samc

    אישור סאנרוף

    :roflmao: לשכנע את הבוחן זו סוג של משימה בלתי אפשרית. אין שם עם מי לדבר, הם "עושים לך טובה" כשהם מקשיבים לך בכלל.
  5. samc

    אישור סאנרוף

    הכוונה היתה שיבדוק במשרד הרישוי כיצד הם רוצים שהוא יאשר זאת במידה וזה מקורי מהחברה.
  6. מהמם! חבל שמכוניות כאלה נשארות רק קונספטים.
  7. אני חושב שה3400 דיי נדירה בהשוואה לשאר הדגמים, ועוד אם אתה מחפש במצב טוב.
  8. samc

    אישור סאנרוף

    אני חושב שאם הוא מקורי, אז הוא היה אמור להיות רשום ברישיון רכב. בדקת במשרד הרישוי קודם כל?
  9. למה אתה רוצה רמקולים אחוריים 6X9? עדיף לשים סאב-וופר במקום.
  10. המגברים הללו יבצעו את העבודה כמו שצריך: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=37788 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680839 זה בהנחה שתמתח את התקציב ב100 ש"ח. להרבה חברי פורום יש\היו את המגברים הללו, וסה"כ מרוצים מהם. אם אתה פתוח למוצרי יד 2, אז תוכל אף למצוא דברים טובים יותר. בהצלחה
  11. מה התקציב?
  12. לי אישית היה את 6050UB ומאוד הייתי מרוצה ממנו. יש לו גם כניסת USB אחורית שזה מאוד נוח לשימוש. לגבי המכשיר השני, אני לא מכיר.
  13. אם ניקית את העינית ועדיין יש בעיה, כנראה שתצטרך לתת את המכשיר לתיקון (אם משתלם לך).
  14. מאיפה אני הבאתי את זה? משמיעה. אני בטוח שאני לא היחיד שמבחין שיש הבדל משמעותי בין דיסק (ואני לא מדבר על מקורי, אלא אפילו צרוב), לבין החיבור USB. וכן, האיכות יורדת.
  15. מכשיר בסיסי, אמין (כמו כל הפיונרים), עם נוחות USB. תתחדש.
  16. המלצה שלי, חפש עם חיבור USB אחורי שמגיע עם כבל לתא כפפות, ולא אחד שהיציאה שלי קידמית על הפאנל. השימוש הרבה יותר נוח, ואתה לא צריך להוציא כל פעם את הדיסק או קי.
  17. אני אישית לא יודע, אבל ההיגיון אומר שאם זה לכמה דקות בודדות אז עדיף לא לכבות כי ההתנעה צריכה לקחת יותר דלק מאשר כשאוטו עומד מונע במקום. אבל אם מדובר ב10 דקות אז אולי עדיף לכבות. שוב, הכל תלוי בכמות הזמן שאתה עוזב את הרכב.
  18. samc

    סיכום שנתיים עם ה206CC

    אני חייב לציין שהיה לך רכב יפה מאוד. מה מחירו היום אם אפשר לשאול? תתחדש על האודי, ללא ספק שיפור בנוחות.
  19. רוב המערכות במחיר הזה אינן כוללות בלוטוס מובנה, אלא רק אופציה למתאם (שעלותו בסביבות השווי של המערכת). כמובן שאני מדבר על מערכות מחברות מוכרות. אולי יש מערכות סיניות לא ידועות עם בלוטוס מובנה, אך גודל האיכות כגודל ההשקעה.
  20. מכשיר יחסית בסיסי. קח בחשבון שהאיכות של המוסיקה בחיבור USB יורדת משמעותית. שווה את המחיר אם הוא חדש ועם אחריות.
  21. איזה אנשים חולרות. מקווה שיגרם לו אותו הנזק מתישהו. בכל אופן תמשיך לעדכן, נשמח לדעת מה יהיה הסוף של הסיפור. העיקר שאמא שלך יצאה בריאה ושלמה.
  22. יש את סד"ש באיזור קרליבך אם אני לא טועה. הם "יחסית" זולים לעומת המחרים בת"א. בפ"ת יש הרבה תחנות דלק זולות. בסגולה יש את סד"ש שהם 6.21 לליטר 95, ויש לא רחוק משם גם את סונול שירות עצמי שהם עולים 6.21 לליטר 95 גם כן. ללא שום כרטיס. 24 שעות ביממה.
  23. קח בחשבון שהצורה החדשה של המיצובישי רק יצאה לא מזמן, בעוד שבהונדה הצורה של הסיויק קיימת כבר הרבה זמן. דבר אשר ישפיע על השוק שלהן בעתיד. לדעתי לך על המאובזר יותר. הרי שתיהן נותנות דברים דיי זהים. אני אישית מאוד אוהב את המיצובישי החדשות
  24. היה לי את האוטו הזה 3 ימים כאוטו חלופי. האוטו מתנהג זוועה על הכביש, כל הפלסטיקה והאבזור ברמה מאוד נמוכה. מה שכן המרווח הפנימי בו גדול, והוא חסכוני בדלק (אם אתה לא מתפרע איתו ונוסע רגוע). לא הייתי משקיע כסף בקניית רכב זה. במקום זאת עדיף לרדת בשנתון ולקנות אוטו אחר. בהצלחה.
  25. עקרונית אני שמעתי שהשרייד באמת אוטו אמין, אבל בשורה התחתונה זה לא משנה איזו חברה תקנה, אלא מה המצבו. גם אוטו אירופאי, אשר מצבו יהיה מעולה, לא יגרום לנזק לכיס. בעוד שאם תמצא שרייד במצב רעוע, אז כן יכאב לכיס. כך שבמקומך הייתי מחפש אוטו שהוא שמור, מאדם אמין, ומקווה לטוב. בלי להתמקדם על דגם מסויים,כמובן שלחפש בקטגוריית ה"קטנות".
×
×
  • תוכן חדש...