שלום רב,
לאחרונה אני מעוניין להחליף מסלול או לעבור רשת סלולרית, אך איני יודע מה זה תעריף זול ומה זה יקר?
לאחר סיורים קצרים באתרי חברות הסלולר, ראיתי שכיום כבר אין מסלולים משתלמים במיוחד, אלא אם לוקחים חבילת דקות.
אני בטוח שכל אחד תמיד רוצה לקבל את המחיר הכי נמוך, אך בפועל אף אחד לא יודע עד כמה ניתן להוריד את העלויות.
(אני מדבר כמובן על לקוחות פרטיים)
הייתי רוצה לדעת מחברי הפורום פה, איזה מסלולים יש לכם, ולאיזו רשת אתם שייכים, על מנת שגם אני והגולשים הארחים נוכל לקבל פרספקטיבה לגבי תעריפים זולים ונוחים.
אני אתחיל עם החבילה שלי כרגע:
אני נמצא באורנג', יש לי 46 אג' לדקה לכל היעדים, 40 ומשהו אג' לSMS, ו20 שח דמי מנוי חודשיים.
אם למישהו יש משהו מעניין יותר להציע מוזמן.