Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. תודה רבה דניאל.נאמר לי שיש דרך נוספת, והיא דרך כבל כלשהו שמחברים מתחת להגה, ולא היה לי ברור לאיפה מתחבר הצד השני.נאמר לי גם שזה עשוי לשפר את צריכת הדלק כאשר מכיילים את מחשב המנוע.האם הדבר נכון?והאם זה שאני אנתק את הקוטב, יביא לאותה התוצאה?
  2. וכיצד אני יכול לאפס אותו? או לעדכן אותו מחדש?
  3. שלום רב, ברצוני לדעת האם למיצובישי קולט 98 יש מחשב ניהול מנוע. אני יודע שברכבי הפולו שנתון 97 יש מחשב זה על אף היותם ישנים, ולכן עיניין אותי לדעת האם גם אצלי זה קיים?
  4. טעות קטנה, הדגם הוא G62. דריש, מה לגבי הנייד הספציפי הזה?
  5. ערב טוב, אני לאחרונה אני מחפש מחשב נייד ללימודים ולא מעוניין להשקיע סכום גדול. חיפשתי בחנויות עד 3000 שח מחשב נייד אך לא מצאתי משהו שממש יעניין אותי. היום החלטתי להכנס לאתר יד 2, ולבדוק מה יש שם? ראיתי שמישהו מוכר את המחשב שבכותרת ב3500 שח כאשר הוא בן שבועים ( שלטענתו הוא מוכר אותו כי הוא לא מתאים לו בגודל), ויש לו אחריות משודרגת ל3 שנים. האם שווה לקנות אחד כזה במחיר הזה? האם האחריות תחול גם עלי על אף שאני לא קונה אותו מהחנות? ראיתי גם מחשבים של אפל בסביבות ה4500-5500 באתר יד שניה, שאני יודע שהסוללות שלהם חזקות, ומחשבים טובים, השאלה אם שווה לקנות אותם יד שניה במחירים הללו?
  6. פיטץ', התשלום על שניה ולא על 12 שנ'. לגבי החבילה של המשפחה, איך נתנו לך אותה? אני מבין זה באורנג' כן?
  7. תודה רבה לכולם, מחר אני אנסה לעשות את כל ההצעות שעלו. ראיתי שבפלאפון התעריפים הם לפי דקה ולא לפי חבילות. אני אישית מעדיף תוכנית כזו על מנת לא להיות מחוייב לשלם להם סתם במידה וחודש אהיה בחו"ל ולא אדבר, או כל סיבה אחרת. אני דוגל במסלולים- מה שאני מדבר זה מה שאני משלם. אתם חושבים גם איתם הרעיונות שעלו יעבדו? האם יש לסלקום או אורנג' תוכניות משתלמות שהן לפי תעריף לשניה?
  8. תומר, אתה מתכוון לכרטיס השחור של חבר? האשראי? רעיון טוב הצעתי, אני אנסה מחר לעשות זאת, למרות שאני בספק אם יענו לבקשתי למסלול חייל. גבי, איך עשית זאת והשגת את המסלול למרות שאתה לא חייל? הצטרפת עוד בתקופה שהיית חייל?
  9. דניאל, יש התחייבות על התוכנית? ואם יש אז מה היא? תומר, זה רק אם אתה משוייך לאיזה ארגון גדול. אני לצערי לא משוייך לארגון שכן נותן הטבות דרך המפעיל הסלולרי. האם ניתן לעשות קומבינה כלשהי, לאמר שהמכשיר שייך למישהו שבקבע, או משהו בסגנון?
  10. שלום רב, לאחרונה אני מעוניין להחליף מסלול או לעבור רשת סלולרית, אך איני יודע מה זה תעריף זול ומה זה יקר? לאחר סיורים קצרים באתרי חברות הסלולר, ראיתי שכיום כבר אין מסלולים משתלמים במיוחד, אלא אם לוקחים חבילת דקות. אני בטוח שכל אחד תמיד רוצה לקבל את המחיר הכי נמוך, אך בפועל אף אחד לא יודע עד כמה ניתן להוריד את העלויות. (אני מדבר כמובן על לקוחות פרטיים) הייתי רוצה לדעת מחברי הפורום פה, איזה מסלולים יש לכם, ולאיזו רשת אתם שייכים, על מנת שגם אני והגולשים הארחים נוכל לקבל פרספקטיבה לגבי תעריפים זולים ונוחים. אני אתחיל עם החבילה שלי כרגע: אני נמצא באורנג', יש לי 46 אג' לדקה לכל היעדים, 40 ומשהו אג' לSMS, ו20 שח דמי מנוי חודשיים. אם למישהו יש משהו מעניין יותר להציע מוזמן.
  11. אני חושב שאם יש לך את התקציב לבניה, אז תתקין בקורה עם בניה, וכיוון לאוזן שלך. אם אין לך את התקציב לבניה, אז תתקין על הדש בורד.
  12. אני חושב בדיוק כמוך, שזה לא צודק לקחת כסף על אויר, אפילו אם מדובר על אגורות. אם אתה לא מנצל מוצר (כדוגמת דלק שעדיין לא יוצא), אז למה שתשלם. לכל המזלזלים, אם על כל קניה היו גובים מכם חצי שקל סביר להניח הייתם מרגישים זאת בכיס בסוף החודש, אז פה אומנם מדובר על תדירות נמוכה, אך זה עדיין כסף.
  13. samc

    audi r8

    תעלה את הסרטונים שגם אנחנו נראה זאת.
  14. מישהו יכול לרשום בבקשה איפה נמצא ה"דואק" המדובר? הכוונה לטובי. כי אני מוצא באינטרנט את "א. דואק" ואני לא יודע אם זה אותו האחד, כי הוא נמצא בשד' ירושלים, וכולם רושמים שהמדובר נמצא בחנקין.
  15. מה עם צבע אדום? יכול להיות דווקא יפה לרכב הזה. במיוחד עם ג'אנט שחור. בכל אופן, בין הצבעים שרשמת הכי יפה לרכב הזה הוא לבן, למרות שמעולם לא יצא לי לראות את הרכב הזה בכחול.
  16. האחורה שלה ממש מזכיר את הדגמים של המרצדס החדשות. בכל אופן רכב ממש יפה, ובמיוחד פנים האוטו (איזור הנהג). מקווה לראות כאילו בארץ.
  17. אלכס, הנוחות של Z4 , SLK וכל המכוניות הקטנות ממש לא שוות ערך לנוחות שיש לך מרכב גדול. אז יש אנשים שאין להם את החצי מיליון לקנות A6, ועדיין רוצים רכב גדול ומפנק, ולכן הולכים לכיוון הג'יפים שהם זולים יותר מחברות היוקרה (מרצדס, האודי, BMW ולקסוס). תנסה לדחוף אדם מבוגר לתוך רודסטר (שהרי גם ככה לא מנצל לא את הגג הפתוח, ולא את ביצועי הרכב), סביר להניח תעשה לו טראומה
  18. אלכס, העיניין של "אני מלך" אולי אופייני לישראל, אך למדינות הקרות זה דווקא לא. במדינות הקרות שבהם יש שלגים רבים בחורף, עדיף להיות בעל ג'יפ, כיוון שהמעברים בתנאים הקשים יהיו קלים עימו יותר מאשר מכוניות משפחתיות רגילות.
  19. רכבי שטח גדולים עושים רושם של בטיחותיים יותר (וכך גם אני חושב). בנוסף זה גם מראה על סטטוס האדם מבחינה כלכלית.
  20. אני לא מבין בטבלה הזו מי נגד מי, ומה הולך בה. על איזו עמודה אני צריך להסתכל על מנת לראות אם יש מכס או לא? ומה הן אומרות
  21. "תנוצל זיקפת הבוקר" יש לי סטיקר כזה בחדר, פשוט אדיר!
  22. WILL, מה שאתה אומר זה ידוע. אני שוקל להזמין 2 זוגות. מקסימום אולי אתחיל עם זוג אחד, אראה איך מתקדם, ואח"כ אזמין שוב, פשוט חבל על המשלוח פעמיים. הכוונה היתה אם יש מכס על משקפיים, כי כל זוג יעלה עם המשלוח 80$, כלומר עובר את ה50$.
  23. בן, מה שאתה אומר לא נראה לי הגיוני, אבל אני לא מבין בזה, אלא מתבסס על הגיון בריא. אתה בטוח שיש רק 16%? כי אני שוקל להזמין כמה זוגות, כנראה זה יעלה יותר מ100$ לכן חשוב לי לדעת. שלא יהיה לי הפתעות במכס.
  24. שבת שלום לכולם, ברצוני להזמין משקפי שמש מחו"ל, השאלה אם יש עליהם מכס? האם למישהו יש ניסיון עם זה, ואם יש מכס, אז מאיזה סכום הוא?
  25. פנה לחבר פורום MOTIOZ. יש לו עוגן בתמונת פרופיל. הוא יוכל לעזור לך בנושא.
×
×
  • תוכן חדש...