Jump to content
  • EVEASY– 100% EV, 100% Easy


    discoTD5

    מצורפת הודעה לעיתונות על השקת מותג EVEASY.

    קישור לידיעה ב car-pad ממש כאן.

     

    EVEASY– 100% EV, 100% Easy

     

    freesbe מציגה את EVEASY, מכונית חשמלית חדשה במינוי חודשי, כסנונית ראשונה בישראל לתפישת CAS (Car as Service) המגישה את המכונית כשירות אטרקטיבי ללקוח במינוי חודשי, ללא מקדמה, הכולל גם את עלות הביטוח וגם את השירות והטיפולים, והופכת את המעבר לנהיגה במכונית חשמלית לקלה ומשתלמת מאי פעם.

     

    1074426026_Packshotfromwebsite3-4front_GREY.thumb.jpg.14499d83ea5df92ad192230e7ea52db0.jpg

     

    EVEASY מיוצרת בסין על ידי JMEV, שותפות בין רנו לחברת ג'ינאלינג מוטורס, יצרן כלי רכב סיני מהוותיקים ביותר (החל מ-1947) המוביל בשוק הסיני במספר קטגוריות רכב, ומייצר כלי רכב פרטיים תחת מותגים בבעלותו ועבור מותגים בינלאומיים. דגם זה נחשף לראשונה בתערוכת מינכן לשימוש תחת פעילות התחבורה השיתופית Mobilize ושיווקו יחל במספר מדינות נוספות תחת השם EVEASY, לצרכי מוביליטי מגוונים.

     

    בישראל תשווק EVEASY באמצעות freesbe, במסלול של מינוי חודשי בסך של 2,899 ₪ הכולל טיפולים וביטוח לשלוש שנים, המכונית תירשם על שם הנהג, והלה יוכל גם לרכוש אותה בתום שלוש השנים וליהנות משתי שנות אחריות יצרן נוספות, סה"כ 5 שנות אחריות או 150 ק"מ. הלקוחות יוכלו להירשם למינוי EVEASY באתר freesbe או באולמות תצוגה נבחרים של רנו, בתצורה של "Store in Store". כמקובל בfreesbe, הלקוח יוכל להחזיר את האוטו מכל סיבה שהיא בהתאם לתקנון.

     

    בשלב הראשון פונה freesbe ללקוחות פרטיים, ובהמשך יוצע הרכב לפתרונות מוביליטי מתקדמים אחרים שיושקו בעתיד.

     

    dashboard_from_video6.thumb.png.ab84a986c0d11804c86a48664eca1bbb.png

     

    עם אורך 4.67 מ', רוחב 1.83 מ' וגובה של 1.48 מ', EVEASY היא מכונית ספורט סדאן 4 דלתות אלגנטית בעיצוב ומימדים המקובלים כיום רק בקרב מכוניות חשמליות יקרות בהרבה. יתרה מזאת, מחקרי freesbe מצביעים כי שליש מהלקוחות המתעתדים לרכוש רכב חשמלי מעדיפים תצורה משפחתית זו.  עם בסיס גלגלים של 2.75 ו-288 מ"מ של מרווח ברכיים מציעה EVEASY מרווח ללא תחרות נוסעים ללא תחרות בקטגוריה בדגש על מושב אחורי רחב ומרווח במיוחד, ותא מטען בנפח של 471 ליטר, ומתחתיו צמיג חלופי אמיתי ובגודל מלא, אביזר הולך ונעלם בקטגוריות אלה. EVEASY נמכרת עם צמיגי מישלין איכותיים כסטנדרט, בשונה ממרבית כל הרכב המיובאים מסין.

     

    בתא הנוסעים מציעה EVEASY ריפוד Vegan leather נעים ורך למגע (וחשוב לא פחות: שימושי וקל לניקוי), תאורת אווירה פנימית הניתנת להתאמה אישית ומזגן עוצמתי במיוחד, הכולל כמובן גם פתחים יעודיים לנוסעים במושב האחורי, בליווי שקעי USB ואפילו שליטה אחורית במערכת השמע, כמקובל במכונית יקרות בהרבה. מושבי הנהג והנוסע מתכווננים חשמלית, ובחלל המכונית שפע תאי אחסון לרבות תא אחסון מרכזי מקורר.

     

    a6fd986a5c459b753ada059242e99c7.thumb.png.afd353b098b3582e55de92cf77399e4d.png

     

    מול הנהג מציע EVEASY ממשק דיגיטלי דו-מסכי: מסך בגודל 10.25 אינץ' ללוח המחוונים ומסך מגע בגודל 12.3 אינץ' במרכז לוח עבור בקרות מולטימדיה ותמיכה מלאה בApple car play ו- Android auto.

     

    EVEASY מגיע עם מנוע %100 חשמלי בעל ביצועים גבוהים בהספק 160 כ"ס עם מומנט זמין של 22.9 קג"מ.

     

    נהגים יכולים לבחור בין שלושה מצבי נהיגה (אקו, רגיל, ספורט). ניתן להגדיר את רמת האינטנסיביות של הבלימה הרגנרטיבית לאחת משלוש אפשרויות באמצעות הגדרות הרכב.

     

    EVEASY ניתנת לתמרון בקלות בכבישים עירוניים הודות למעגל הסיבוב שלה באורך 11.2 מ'. כמו כן, צוידה בו מערכת VSP  (Vehicle Sound for Pedestrians) המזהירה הולכי רגל וכלי רכב אחרים על נוכחות המכונית ופעילה תמיד במהירויות מתחת ל-30 קמ"ש וברגע שהמכונית במצב 'נסיעה'.

     

    544917877_driverscreensfromvideo5.thumb.png.e395f805a715a68e50e98bcb8bae4b2e.png

     

    קישוריות פשוטה ויעילה

    EVEASY פועל על סוללת ליתיום-יון מקוררת נוזל עם קיבולת של 60 קילו-וואט / שעה ומציעה כ-450 ק"מ טווח בין טעינות (תקן WLTP), ותואם לסוגים הנפוצים ביותר של מערכות טעינה AC ו-DC, מה שאומר שהרכב יכול להתחבר לכל עמדות הטעינה הציבוריות ולהגדרות הביתיות, וניתן להטעין אותו גם בשקע חשמל רגיל. עם טעינה מהירה, ניתן לטעון מ-30% ל-80% ב-36 דק'.

     

    טכנולוגיה חדישה לביטחון מיטבי EVEASY  מצויד בנורות LED עבור הנראות הטובה ביותר בלילה. הדגם מצויד בשמונה כריות אוויר (2 קדמיות, 2 צד קדמי, 2 צד אחורי, 2 וילון) וחבילת ADAS מתקדמת, בין היתר, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי  שטח מת, בקרת סטיה אקטיבית , סיוע לשמירה על נתיב, אזהרת התנגשות קדמית, זיהוי הולכי רגל ורכב דו גלגלי, בלימת חירום מתקדמת, זיהוי תמרורים, מצלמת 360 מעלות, חיישני חניה (קדמי ואחורי), התראת תנועה חוצה מאחור והתראת יציאה בטוחה לנוסעים.

     

    קרדיט לתמונות - יח"צ יבואן

     

     


    User Feedback

    Recommended Comments



    שיטת הליסינג שהם מציעים יכלה להיות מושלמת, אילולי ההגבלה ל20K ק"מ שזה מעט מידי לטעמי,
    במחיר של 2900 ש"ח עם 35K בשנה יכלה להיות אלטרנטיבה אמיתית לנהגי הליסינג שלוקחים רכב ממקום העבודה עקב מרחק...

    בכל מקרה מעניין כמה תוספת הם לוקחים עבור ביטול השתתפות עצמית.

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 4 שעות, llaavvii כתב:

    שיטת הליסינג שהם מציעים יכלה להיות מושלמת, אילולי ההגבלה ל20K ק"מ שזה מעט מידי לטעמי,
    במחיר של 2900 ש"ח עם 35K בשנה יכלה להיות אלטרנטיבה אמיתית לנהגי הליסינג שלוקחים רכב ממקום העבודה עקב מרחק...

    בכל מקרה מעניין כמה תוספת הם לוקחים עבור ביטול השתתפות עצמית.

     

    הקילומטראז' הממוצע של נהגים בארץ זה בסביבות 15K, ככה ש-20K יכול להתאים ללא מעט נהגים.

    לפי דעתי ההצעה מעניינת. 2,900 ש"ח לחודש כולל ביטוח וטיפולים עשוי להתאים למי שלא יכול או מוכן לשלם סכום גדול על רכב חדש חשמלי, אך רוצה להשתדרג.

     

    עריכה אחרונה על ידי Gopher
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לדעתי הקלומטרג' הממוצע היה 17K ומזמן כבר עברנו את הנתון,

    אל תשכח שהוא
    לא ג'יפון

    טווח כנראה מעט קצר

    טעינה לא הכי מהירה שיש (אולי מעט איטית בסטנדרטים של היום)

    מנוע לא הכי חזק ומהירות מירבית מוגבלת ל140 קמ"ש (בכביש 6 למשל בחלק משעות היום זוהי המהירות הממוצעת)

     

    כך שיש לא מעט חסרונות ולכן המחיר לא נראה יקר

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 50 דקות, llaavvii כתב:

    לדעתי הקלומטרג' הממוצע היה 17K ומזמן כבר עברנו את הנתון

     

    ב-2021 אחרי שהוסרו מגבלות הקורונה הנסועה השנתית הממוצעת היית 15.3K, תראה פה:

    נסועה בשנת 2021 (cbs.gov.il)

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא הבנתי מה ההבדל בין "סנונית ראשונה בישראל לתפישת CAS (Car as Service) המגישה את המכונית כשירות אטרקטיבי ללקוח במינוי חודשי, ללא מקדמה, הכולל גם את עלות הביטוח וגם את השירות והטיפולים, והופכת את המעבר לנהיגה במכונית חשמלית לקלה ומשתלמת מאי פעם."  לבין ליסינג תפעולי פרטי...

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    עבודת PR קצת חאפרית

     

    רושמים שאפשר לקבל את הרכב בחבילה ב2,800 ש"ח בחודש, אבל לא רושמים אם החבילה כולל ביטוח מקיף, מה תנאי היציאה ואם היא גם כוללת עמדת טעינה ואם לא מה עלות עמדת הטעינה?

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 30.3.2023 בשעה 07:24, discoTD5 כתב:

    בישראל תשווק EVEASY באמצעות freesbe, במסלול של מינוי חודשי בסך של 2,899 ₪ הכולל טיפולים וביטוח לשלוש שנים, המכונית תירשם על שם הנהג,

    זה החלק הבעייתי ביותר בעיני. מרגיש לי שקרסו מצאו פה פרצה שתאפשר להם למכור את הרכבים הללו בשוק המשומשות כאילו היו מידיים פרטיות ולא מליסינג, וכך יחסכו את ירידת הערך שחלה על ריכבי ליסינג. 

    • מעניין 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    למי שרוצה לקרוא את כל התנאים

     

     

    לפני 14 שעות, Gavrik כתב:

    עבודת PR קצת חאפרית

     

    רושמים שאפשר לקבל את הרכב בחבילה ב2,800 ש"ח בחודש, אבל לא רושמים אם החבילה כולל ביטוח מקיף, מה תנאי היציאה ואם היא גם כוללת עמדת טעינה ואם לא מה עלות עמדת הטעינה?

     

     

    החבילה כוללת ביטוח חובה ומקיף לנהג מעל לגיל 30 ללא עבר וכו'. תנאי היציאה בקישור. לא כולל עמדת טעינה. 

    • מעניין 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ההתנפלות התקשרתית לא מובנת לי

     

    מישהו בכלל נהג על הרכב הזה? יודע מה זה? מה האיכויות שלו לעומת המתחרים הסיניים האחרים שעולים כמעט כמוהו? 

    כי את הג'ילי ואת ה-BYD אפשר לקחת בליסינג בדיוק באותם תנאים רק עם תשלום מקדמה. 

     

    ובקשר למקדמה- ליסינג פרטי בחיים לא היה משתלם. הוא היה נוח. ומי שלוקח ליסינג מעדיף את הנוחות שלו. עקב כך, אמנם לא מצאתי מידע בעניין ,אבל אני די בטוח שמי שלוקח ליסינג, פשוט מממשיך לאחר התקופה לרכב ליסינג אחר. לכן למקדמה אין באמת משמעות אמיתית(משלמים פעם אחת ובשאר הזמן פשוט מחליפים לרכב חדש). 

     

    לכן כול העסקה הזאת משתלמת? בהנחה שהרכב של קרסו נותן תמורה טובה לעומת המתחרות, אז כן, באופן די מינימלי. תוך כדי שמאבדים את היתרון הג'פוני(לא יודע מה הוא באופן אישי, אבל עובדתית התצורה הזאת היא הכי נמכרת).

     

    האם היא מהפכנית באיזה צורה שמצריכה כתבות בכול כלי התקשורת? ממש לא. אותה גברת בשינוי הדרת רק מעט זולה יותר, וככול הניראה מסיבה מוצדקת. 

     

    • אהבתי 3
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 30.3.2023 בשעה 07:49, llaavvii כתב:

    שיטת הליסינג שהם מציעים יכלה להיות מושלמת, אילולי ההגבלה ל20K ק"מ שזה מעט מידי לטעמי,
    במחיר של 2900 ש"ח עם 35K בשנה יכלה להיות אלטרנטיבה אמיתית לנהגי הליסינג שלוקחים רכב ממקום העבודה עקב מרחק...

    בכל מקרה מעניין כמה תוספת הם לוקחים עבור ביטול השתתפות עצמית.

     

    כן אבל ליסינג ממקום העבודה מגיע עם הסכם מול חברת עמדות טעינה כזאת או אחרת, (או דלקן לרכבי בנזין\PHEV)

    במקרה הזה, על החשמל צריך לשלם בעל הרכב. כ 2000שח לפי עלות ביתית ועד פי 3 מזה בעמדות ציבוריות

     

    לא רואה פה בשורה צרכנית יותר מדי מהפכנית, אולי אני מפספס משהו

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ההסכם נראה מאוד בעייתי, מציע לקרוא בעיון רב את כל האותיות הקטנות בהסכם:

    מנוי חודשי לרכב חשמלי מעניין אתכם? כדאי מאוד שתקראו את האותיות הקטנות | כלכליסט (calcalist.co.il)

    • אהבתי 3
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    2000 ש"ח על מה? עלות טעינה?
    לא מאמין - לא עשיתי חשבון מדוייק אבל מעריך בערך 500 ש"ח חשמל בחודש.
    2900+500 = 3400
    היום עלות רכב ממוצע מהעבודה מגיע ליותר מ3.5K נטו לא כולל הפסד של החסכון והפנסיה
    והתחייבות ל3 שנים...

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 13 דקות, Gopher כתב:

    ההסכם נראה מאוד בעייתי, מציע לקרוא בעיון רב את כל האותיות הקטנות בהסכם:

    מנוי חודשי לרכב חשמלי מעניין אתכם? כדאי מאוד שתקראו את האותיות הקטנות | כלכליסט (calcalist.co.il)

    ממש מלכודת לאנשים שלא קוראים את האותיות הקטנות. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 47 דקות, llaavvii כתב:

    2000 ש"ח על מה? עלות טעינה?
    לא מאמין - לא עשיתי חשבון מדוייק אבל מעריך בערך 500 ש"ח חשמל בחודש.
    2900+500 = 3400
    היום עלות רכב ממוצע מהעבודה מגיע ליותר מ3.5K נטו לא כולל הפסד של החסכון והפנסיה
    והתחייבות ל3 שנים...

     

    מאחר והרכב מוגבל ל 20K, חישבתי עלות חשמל לשנה

    כ2000ש"ח אם מטעינים בבית לפי 0.62ש"ח לקוט"ש, בעמדות ציבוריות יכול להגיע ל1.6ש"ח ואף יותר

     

    אגב שווי מס על רכב חשמלי מופחת 1200ש"ח

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...