Jump to content
  • רנו קנגו - דור חדש למסחרית נחשף.


    yoav911gt2
     שיתוף
    עוקבים 0

    אחרי שלוש עשרה שנים ארוכות מאוד, רנו מציגה דור חדש למסחרית הקטנה שלה, עם עיצוב חדש, טכנולוגיה חדשה וחלוקה לשני גרסאות נפרדות, הקנגו והאקספרס.

    בעוד הקנגו מיועד לשוק האירופאי, הוא יציג פנים איכותי יותר ואבזור עדיף ולעומתו האקספרס אמור להיות פשוט ונגיש יותר. שתיהן יציעו גרסה לנוסעים וגרסה מסחרית.  

     

    1876213670_Renaultkangoo-3.thumb.jpg.262c3616e239bfa94dcbd4b38582ef0d.jpg

     

    בגרסאות המסחריות, נפח המטען נע בין 3.3 ל-4.9 קוב, כתלות בבסיס הגלגלים הנבחר, ארוך או קצר. הקנגו מציג חידוש מבחינת נגישות למטען, כאשר רנו הסירו את קורה 

    בצד הנוסע, ובכך יצרו לטענתם את מפתן ההעמסה הצדדי הגדול ביותר קטגוריה, ברוחב של 141.6 ס"מ, כמעט פי שתיים מהדגם היוצא.

     

    renault-kangoo-2021-skizze-des-laderaums.thumb.jpg.323043126454a715553dab33a4ed90f0.jpg

     

     הקנגו זוכה לעיצוב מחדש, הפרונט חדש לגמרי ומציג סבכת גריל גדולה, ניפוחים במכסה המנוע ובבתי הגלגלים, ופנסי תאורת יום בצורת C,

    בדומה לשאר דגמי המותג. פנים הרכב מכוון להציע חווית נסיעה של מכונית מהשורה במקום מסחרית, על ידי שימוש בחלקי פנים של מכוניות הנוסעים של המותג.  

    הדגמים הבכירים יציעו את מסך המולטימדיה 7' אינץ וכן לוח מחוונים דיגיטלי ובפעם הראשונה הקנגו יזכה לקבל מערכות בטיחות, בדמות בלימה אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת ומערכת סיוע לנגרר.

     

    1088726300_Renaultkangoo-2.thumb.jpg.52a6f72d8ffe5779e43ec7430b7e9f84.jpg

     

    היצרן מבטיח מגוון יחידות הינע, אך לא מספק יותר מדיי פרטים, סביר לצפות שמנוע ה-1.5 טורבו דיזל הותיק יופיע גם בדגם החדש  לצד מנוע ה-1.3 טורבו בנזין,

    משודכים לתיבות ידניות או אוטומטיות כפולות מצמדים. בנוסף, כמו בדגמים הקודמים, תוצע לקנגו גרסה חשמלית טהורה, שאמורה להציע טווח מוגדל וטעינה מהירה

    יותר בהשוואה לדור היוצא, שלו טווח של כ-160 ק"מ בנסיעה משולבת.

     

    renault-kangoo-2021-auch-als-elektroversion-wird-es-den-neuen-kangoo-geben.thumb.jpg.6a20c64238fd3b9b24ea1c1b0b1d20cc.jpg

     

    הקנגו החדש ייוצר כמו קודמיו במפעל מאובוג בצרפת, ואילו האקספרס ייוצר במפעל טנג'יר במרוקו, וכנראה יחליף את הדוקר לבית דאצ'יה, המיוצר שם כיום, ושניהם צפויים להגיע לשווקים

    באזור אביב 2021.

     

    renault-kangoo-2021-verglaster-kangoo-das-ist-die-freizeitvariante.thumb.jpg.6308c14c9e4c30d3e683d1b91398b835.jpgrenault-kangoo-2021-skizzen-der-front-verschiedene-versionen.thumb.jpg.d81f5579a3280779c6ef5762deb65f0c.jpg

    renault-kangoo-2021-verglaster-express-van.thumb.jpg.fed48fb94aedd82b676c257b2227f04e.jpgrenault-kangoo-2021-das-cockpit.thumb.jpg.527832ca51752f44d933884d0fb0db3c.jpg

    renault-kangoo-2021-die-varianten-kangoo-kangoo-van-express-und-express-van.jpg

    renault-kangoo-2021-cockpit-mit-holz-zierblende.jpg

    • אהבתי 2
    • מעניין 1
     שיתוף

    User Feedback

    Recommended Comments

    האקספרס לדעתי לא יגיע לארץ וחדי עין ישימו לב שמדובר במתיחת פנים לדאצ'יה דוקר שצפויה לצאת בקרוב.

    האקספרס כנראה יימכר במדינות בהם דגמי דאצ'יה נמכרים כרנו - אמריקה הלטינית, הודו, איראן.

    זוכרים את רנו סימבול? גם הדגם שבעבר שווק בארץ זכה למחליף ונמכר בעיקר בדרום אמריקה - גם הוא כמובן דאצ'יה.

    Renault_Symbol_1.6_Expression_2014_(14499276955).jpg

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    נראה הרבה יותר טוב מהדגם היוצא.

    אני דווקא אוהב את המגמה שיש בחלק מהמכוניות בקטגוריה הזו, כמו שעשו גם בסיטרואן ברלינגו, התחושה של רכב משפחתי ולא של רכב מסחרי בפנים, אבזור בטיחות נורמלי וכו'.

    חבל שבמסחריות שנמכרות בארץ, רק פולקסווגן מציעים בטרנספורטר ובקראוול אבזור בטיחות ברמה של רכב פרטי, אך שאר היבואנים\היצרנים לא.

    עריכה אחרונה על ידי dorsht
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    רנו גם בעבר השתמשו בשם Express עבור הגרסה המסחרית הסגורה של קנגו, גם לארץ היא הגיע עם מדבקות Express בשנים שיובאה.

    Renault-Kangoo.thumb.jpg.1eb4d1985a64dd1e6e4be65e391acfcf.jpg

     

    בחדשה המפתח הגדול בצד ימין נראה מנעניין, זה באמת חידשו שטרם ראינו בקטגוריה. 

     

    כמו בפעמים הקודמות, קנגו מוצגת שנה - שנתיים אחרי המתחרות של פיז'ו/סיטרואן, שבזמן הזה מספיקות להתבסס בשוק (לפחות בארץ) ועד כה קנגו תמיד הייתה במקום שני אחריהן.

     

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    וואו ההסרה של קורה B נשמעת גאונית, האם זה רק בגרסת האקספרס ללא המושבים מאחור או גם בגרסת ה5 נוסעים ?

    מעניין איך זה ישפיע על קשיחות המרכב וציון הבטיחות של הרכב.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים


    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...