Jump to content
  • ארבע שנים לאחר הצגתה ומאתיים אלף מסירות בעשרים ואחת מדינות, רנו מחדשת את הגרנד קופה

    (או מגאן סדאן כפי שהיצרן מכנה אותה בפשטות), באמצעות יישור קו טכנולוגי בתחומי הבטיחות, הנוחות

    והטכנולוגיה.  

     

    1558894487_2020-NewRenaultMEGANESEDAN(2).thumb.jpg.92f05de80ff28c418f9fe8dfe2c90525.jpg

     

    על מנת לזהות את הדגם המחודש, הגריל הוחלף לאחד עם אלמנטי כרום לאורכו, הפגוש קדמי מציג עיצוב ספורטיבי

    וכולל בנוסף מסיטי אוויר לבתי הגלגלים,  לטובת אווירודינמיות משופרת. נוספה גם תאורה לידיות הדלתות על מנת להקל

    על מציאתן בשעות חשוכות. להיצע הצבעים הקיים נוסף כעת צבע אפור חדש ומוצעים גלגלים בעיצובים חדשים, בגדלים

    הנעים בין 16 ל-18 אינץ'. 

     

    187275546_2020-NewRenaultMEGANESEDAN(3).thumb.jpg.fac4c8aa018b215e4a5e95464b08bed4.jpg

     

    לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ' הכולל תצוגת ניווט ואפשרויות התאמה אישית יהיה סטנדרטי מעתה והלאה, והוא מציע

    אפשרות החלפה בין תצוגות והוספה של ווידג'טים כמו צריכת דלק במצב ECO  וכוח במצב ספורט.

    ברמות הגימור הבכירות יוצע מסך מולטימדיה חדש בגודל 9.3 אינץ', המציג את ממשק המולטימדיה איזי לינק של רנו. הממשק

    כולל תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, זיהוי קולי ניווט המתממשק עם שירותי גוגל ואפליקציה לשליטה על הסאונד של הרכב.

    רנו שמה דגש על שיפור בארגונומיה של הרכב, על ידי פישוט התפריטים והפיכת כפתורי השליטה על ההגה והמולטימדיה לנגישים יותר.

     

    1697116642_2020-NewRenaultMEGANESEDAN(1).thumb.jpg.23df3f011b01c0134f2ca1deba4843d1.jpg

     

    כמו בדגמים אחרים שלה, רנו מציע אפליקציה המתממשקת עם הרכב , המאפשרת לראות את מיקומו, מצב הדלק, להגדיר ניווט מראש ועוד.

    תא הנוסעים התחדש בריפוד חדש למושבים , תוספת גוונים לתאורת האווירה, גימור כרום לפקדי המזגן, וכיוונון חשמלי למושב הנהג.

     

     

     

    תחום מערכות הבטיחות קיבל את השיפור שכל כך נזקק לו: מערכת בקרת השיוט כעת תומכת גם בתנועת עצור וסע, הבלימה האוטונומית

    מסוגלת לזהות הולכי רגל ופעולת האוטו הולד נעשה שקופה יותר בשביל חווית נהיגה חלקה יותר בעיר.  כל אלו יתווספו למערכות הקיימות כיום בגרנד קופה,

    התרעה על סטייה מנתיב, התרעת עייפות והתראה על רכב בשטח מת.

     

    829676617_2020-NewRenaultMEGANESEDAN(1).thumb.jpg.a33eaeb128562404699af7312a861be8.jpg

     

    יחידות ההינע יישארו כשהיו, כאשר לנו רלוונטיים מנוע הטורבו בנזין 1.3TCE  עם 140 כ"ס או 1.5 טורבו דיזל עם 115 כ"ס, משודכים לתיבת כפולת מצמדים

    בעלת שבעה הילוכים ומותאמים לתקן הזיהום המחמיר של יורו 6.

     

    Renault-Megane_eVision_Concept-2020-1280-04.thumb.jpg.17b4ca274ad4a1d40c2e2d891f7a71c6.jpg

     

    חידוש הגרנד קופה מסיים בעצם את רענון משפחת המגאן שהחל עם ההאצ'בק והסטיישן עוד באזור בפברואר השנה, והוא החידוש האחרון לדור הנוכחי של משפחת

    המגאן, לפני המעבר של הדור הבא לתצורה חשמלית בלבד, על פי הקונספט שהוצג לאחרונה, הmegane eVision.

     

     

     

     

     

     

    367968649_2020-NewRenaultMEGANESEDAN.jpg


    User Feedback

    Recommended Comments



    Ragnar

    פורסם

    הדגם הנוכחי נמכר במחיר אטרקטיבי יחסית והרכב נותן תמורה טובה מאוד.

    לא קשה להיתקל גם במונית דיזל מהרכב הנ"ל

     

    תודה על המאמר!

    אייל

    פורסם

    בדיוק נתקלתי ברכב כזה בחניון וחשבתי לעצמי:  מה היתרון במגאן על פני המתחרות. למה שאדם יחליט לרכוש אחת כזו ?

    מה מיוחד בה ? למה לא לבחור אוקטביה למשל ?  אין פה יחידות כח מסעירות ,יכולות דינאמיות יוצאות דופן ואיכות הרכבה מסעירה. 

    לא הצלחתי לענות לעצמי על השאלה. 

    מיץ פטל

    פורסם

    יכולות דינמיות יוצאות דופן ואיכות הרכבה מסעירה אלו תכונות של אוקטביה?

    DSG מסעיר אותך?

    • אהבתי 2
    Mike808

    פורסם

    המגאן פשוט זולה יותר ומציעה משפחתית עם מנוע דיזל במחיר שפוי.

    היא מאוד פופולארית בעסקאות 0 ק"מ ומאז שהפסיקו לשווק את ניסאן סנטרה הקודמת היא המשפחתית הכי זולה ב-0 ק"מ אחרי יונדאי אלנטרה, וביחס לאלנטרה היא מציעה הרבה יותר אבזור ותא נוסעים איכותי ומרשים הרבה יותר.

    itsik170

    פורסם

    לפני 8 שעות, אייל כתב:

    בדיוק נתקלתי ברכב כזה בחניון וחשבתי לעצמי:  מה היתרון במגאן על פני המתחרות. למה שאדם יחליט לרכוש אחת כזו ?

    מה מיוחד בה ? למה לא לבחור אוקטביה למשל ?  אין פה יחידות כח מסעירות ,יכולות דינאמיות יוצאות דופן ואיכות הרכבה מסעירה. 

    לא הצלחתי לענות לעצמי על השאלה. 

     

    מי שנוסע הרבה לוקח את גרסת הדיזל שמתומחרת בזול ביחס לדיזלים אחרים.

    • רעיון טוב! 1
    98civic

    פורסם

    יתרון של מגאן לדעתי זה ביחידת דיזל שלו. אין לאף מתחרה דיזל צנוע ועם ביצועים שהם בסדר גמור. וסהכ רכב מאד נעים ודי סבבה.

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk

    מיץ פטל

    פורסם

    לגמרי מסכים עם הביטוי "נעים" שציינת.

    מנסיון כנוסע במונית, הנסיעה במגאן גרנד קופה לא נופלת מזו שבאוקטביה. 

    CX25GTI

    פורסם

    האמת צריכה להאמר, הרנו מיועדת לשוק הליסינג \ מוסדי בו היא זוכה להצלחה רבה מאוד עקב אמינות טובה מאוד , חסכוניות מופלגת של דגם הדיזל וחבילת ציוד מעולה כבר בדגם הבסיס לליסינג \ מוסדי.

    הרכב כשלעצמו נותן תמורה מעולה ולכן יש לו הצלחה לא מבוטלת , לנהג הממהר ואו חובב הנהיגה זה בהחלט לא הרכב הנכון , בדיזל הרכב יוצא בכבדות מהרמזור, עקב המנוע הכבד מלפנים הרכב נוטה לתת היגוי בולט ומציק , בקיצור רכב לנסיעה ולכיסוי מרחקים , לא בן לוויה לעיזוז ספורטיבי.

     

    מיץ פטל

    פורסם

    סתם ככה גרמת לי להציץ בנתונים, הפרשי המשקל של הדיזל והבנזין די שוליים וגם מול הסקודה שולי.

    Kreios

    פורסם

    לפני 7 שעות, CX25GTI כתב:

    האמת צריכה להאמר, הרנו מיועדת לשוק הליסינג \ מוסדי בו היא זוכה להצלחה רבה מאוד עקב אמינות טובה מאוד , חסכוניות מופלגת של דגם הדיזל וחבילת ציוד מעולה כבר בדגם הבסיס לליסינג \ מוסדי.

    הרכב כשלעצמו נותן תמורה מעולה ולכן יש לו הצלחה לא מבוטלת , לנהג הממהר ואו חובב הנהיגה זה בהחלט לא הרכב הנכון , בדיזל הרכב יוצא בכבדות מהרמזור, עקב המנוע הכבד מלפנים הרכב נוטה לתת היגוי בולט ומציק , בקיצור רכב לנסיעה ולכיסוי מרחקים , לא בן לוויה לעיזוז ספורטיבי.

     


    אני חולק עליך, בתור בעלים של מגאן דיזל שכזו ולקוח פרטי לגמרי, עשיתי המון שיעורי בית עד שהגעתי להחלטה שזה הרכב בשבילי.
    חיפשתי רכב משפחתי גדול יחסית עם מנוע חסכוני ומחיר כחדש של עד 140K, ואני בהחלט חושב שזו בחירה מעולה גם לחובב הנהיגה.
    נכון שאין פה פרטנר לעיזוז ספורטיבי אבל היציאה מהמקום בהחלט דוחפת (מומנט חביבי) ונסיעות ארוכות עם כל המשפחה עוברות בצורה נעימה לכל היושבים ברכב.
    עכשיו, אחרי שאני שנתיים וחצי עם הרכב ואוטוטו צריך להחליף כי נגמרת העסקה - אין לי מושג איזה רכב אחר יכול לתת לי תמורה כזו גבוהה ביחס למחיר.

     

    • אהבתי 1
    • מעניין 1
    • רעיון טוב! 1
    אייל

    פורסם

    בתאריך 27.10.2020 בשעה 16:00, מיץ פטל כתב:

    יכולות דינמיות יוצאות דופן ואיכות הרכבה מסעירה אלו תכונות של אוקטביה?

    DSG מסעיר אותך?

     

    לא הבנת את הכוונה.

    התכוונתי שאין בה משהו מיוחד  , לא שאני חושב שלאוקטביה יש מה שציינתי. סתם דוגמה לאחת הנמכרות בקטגוריה. 

    התכוונתי שפעם היתרון בלקחת צרפתיה היה יכולות דינמיות יוצאות דופן לרכב משפחתי או חידושים טכנולגיים כאלה ואחרים.

    כאן יש רכב דיי גנרי, דיי מכוער ,יחידת בנזין לא מלהיבה (כנראה שהדיזל כן)  וכנראה יסבול מצלילת ערך לכן שאלתי את עצמי למה שאדם מן הישוב יקנה רכב כזה .  התשובה היא מטה.  

    בתאריך 28.10.2020 בשעה 08:33, CX25GTI כתב:

    האמת צריכה להאמר, הרנו מיועדת לשוק הליסינג \ מוסדי בו היא זוכה להצלחה רבה מאוד עקב אמינות טובה מאוד , חסכוניות מופלגת של דגם הדיזל וחבילת ציוד מעולה כבר בדגם הבסיס לליסינג \ מוסדי.

    הרכב כשלעצמו נותן תמורה מעולה ולכן יש לו הצלחה לא מבוטלת , לנהג הממהר ואו חובב הנהיגה זה בהחלט לא הרכב הנכון , בדיזל הרכב יוצא בכבדות מהרמזור, עקב המנוע הכבד מלפנים הרכב נוטה לתת היגוי בולט ומציק , בקיצור רכב לנסיעה ולכיסוי מרחקים , לא בן לוויה לעיזוז ספורטיבי.

     

    אכן כנראה שזו התשובה.

    פרטיים לא ירוצו להיות בעלים של אחת כזו , ציי רכב ימצאו בה את היתרונות שציינת

    • לא הבנתי... 1
    Bagtoshop

    פורסם

    בתאריך 28.10.2020 בשעה 15:50, Kreios כתב:


    אני חולק עליך, בתור בעלים של מגאן דיזל שכזו ולקוח פרטי לגמרי, עשיתי המון שיעורי בית עד שהגעתי להחלטה שזה הרכב בשבילי.
    חיפשתי רכב משפחתי גדול יחסית עם מנוע חסכוני ומחיר כחדש של עד 140K, ואני בהחלט חושב שזו בחירה מעולה גם לחובב הנהיגה.
    נכון שאין פה פרטנר לעיזוז ספורטיבי אבל היציאה מהמקום בהחלט דוחפת (מומנט חביבי) ונסיעות ארוכות עם כל המשפחה עוברות בצורה נעימה לכל היושבים ברכב.
    עכשיו, אחרי שאני שנתיים וחצי עם הרכב ואוטוטו צריך להחליף כי נגמרת העסקה - אין לי מושג איזה רכב אחר יכול לתת לי תמורה כזו גבוהה ביחס למחיר.

     

    היי מתלבט אם לקנות רנו מגאן גרנד קופה 2019 1.5 דיזל . אשמח לקבל הכוונה לגבי הרכב . מומלץ לקנות יד שנייה כזאת ב90 אלף שח ?

    מיץ פטל

    פורסם (נערך)

    בתאריך 31.10.2020 בשעה 07:51, אייל כתב:

     

    לא הבנת את הכוונה.

    התכוונתי שאין בה משהו מיוחד  , לא שאני חושב שלאוקטביה יש מה שציינתי. סתם דוגמה לאחת הנמכרות בקטגוריה. 

    התכוונתי שפעם היתרון בלקחת צרפתיה היה יכולות דינמיות יוצאות דופן לרכב משפחתי או חידושים טכנולגיים כאלה ואחרים.

    כאן יש רכב דיי גנרי, דיי מכוער ,יחידת בנזין לא מלהיבה (כנראה שהדיזל כן)  וכנראה יסבול מצלילת ערך לכן שאלתי את עצמי למה שאדם מן הישוב יקנה רכב כזה .  התשובה היא מטה.  

     

     

    הבנתי מצויין מה כתבת.

    פשוט גם בתשובה הנוכחית המשכת בקבעון ובדעות קדומות.

     

    לטעמי רכב גנרי ודי מכוער תואם לאוקטביה הנדושה. יש כאלה ש"עדר" לא עושה להם את זה...

    והיום זה היום, פעם זה פעם. יש לך מידע מספיק מבוסס על כך שהסטיגמות שאתה כנראה מתבסס עליהן בקשר לצרפתיות מוצדק היום ושלעומתן לאוקטביה מוניטין של "אמינות" שמובטח גם לרוכשים חדשים?

     

    גם התגובה שלגביה רשמת "כנראה זו התשובה" אינה מדוייקת ולאחריה הגיב בעל רכב כזה ולא משער השערות. הוא אולי לא תומך בדעתך, אבל קצת יותר רציני להתבסס עליו.

     

     

     

     

    עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
    • אהבתי 2
    CX25GTI

    פורסם

    בתאריך 31.10.2020 בשעה 07:51, אייל כתב:

     

    לא הבנת את הכוונה.

    התכוונתי שאין בה משהו מיוחד  , לא שאני חושב שלאוקטביה יש מה שציינתי. סתם דוגמה לאחת הנמכרות בקטגוריה. 

    התכוונתי שפעם היתרון בלקחת צרפתיה היה יכולות דינמיות יוצאות דופן לרכב משפחתי או חידושים טכנולגיים כאלה ואחרים.

    כאן יש רכב דיי גנרי, דיי מכוער ,יחידת בנזין לא מלהיבה (כנראה שהדיזל כן)  וכנראה יסבול מצלילת ערך לכן שאלתי את עצמי למה שאדם מן הישוב יקנה רכב כזה .  התשובה היא מטה.  

     

    אכן כנראה שזו התשובה.

    פרטיים לא ירוצו להיות בעלים של אחת כזו , ציי רכב ימצאו בה את היתרונות שציינת

    רק לצורך הדיוק, פרטים גם לא רוכשים אוקטביה, מכירות הרכב כמעט כולם הולכים לתחום הליסינג מסיבות דומות לזו של הרנו.

     

    לפני 9 שעות, Bagtoshop כתב:

    היי מתלבט אם לקנות רנו מגאן גרנד קופה 2019 1.5 דיזל . אשמח לקבל הכוונה לגבי הרכב . מומלץ לקנות יד שנייה כזאת ב90 אלף שח ?

    מה הנתונים של הרכב מעבר למחיר ?

    • אהבתי 2
    Kreios

    פורסם

    לפני 10 שעות, Bagtoshop כתב:

    היי מתלבט אם לקנות רנו מגאן גרנד קופה 2019 1.5 דיזל . אשמח לקבל הכוונה לגבי הרכב . מומלץ לקנות יד שנייה כזאת ב90 אלף שח ?

    מה הדרישות שלך מהרכב? על פניו במחיר כזה זו עסקה מאד אטרקטיבית.




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...