Jump to content
  • מיני מבחן: פיגו 208 בנזין.


    yulianx

    פיגו 208 החדשה רק הגיעה לארץ, ואיך לומר המתחרות החדשות לא בדיוק ערכו קבלת פנים חמימה, להפך, צריך ממש להתבלט על מנת להיות סופר מיני טובה מאחרות, ובטח להיות מצטיינת.

    האם הפיגו אשר משווקת עם תג מחיר לא זול בכלל, יכולה להראות שלמרות שהיא החדשה בשכונה, היא לא פריירית בכלל? יצאתי לבדוק.

     

    IMG_4770.thumb.JPG.03cffeb9849f4742f980afbfd0cd7312.JPG

     

     

    שלום לך

     

    פיגו החדשה נראית מעולה, גם בכחול ובמיוחד באדום ברמת אבזור הגבוהה GT-LINE שעמדה בסוכנות.

    היא נראית מודרנית מאוד, ספורטיבית.

    כניסה לתא הנוסעים המרשים ממשיכה את הרושם החיובי, תא נוסעים ניראה מצוין, ובעל איכות חומרים טובה בשני רמות האבזור, לחיוב אפשר לציין את משענת היד בין המושבים בעלת ריפוד עבה אשר נוחה מאוד.

    אהבתי שיש תא אחסון נסגר בתחתית הקונסולה, ידנית הילוכים מעוצבת שזכורה לי מאופל קורסה, וסך הכול ההרגשה איכותית ונעימה.

     

    מעבר למושב אחורי מגלה מרווח ברכבים בינוני למדי עם מושב סביר בנוחות שלו, תא מטען עם בעל 311 ליטר אך עם סף טעינה גבוה.

     

    IMG_4769.thumb.JPG.40e9777af5297587aace577825c3246e.JPG

     

    מניעים

     

    אחת היתרונות של הרכב הוא במנוע החזק שלו 1.2 ליטר עם 130 כ"ס, התיבה היא פלנטרית בת 8 הילוכים. ואכן הביצועים מרשימים מאוד, לחיוב אני יכול לציין שיש שיפור גדול לעומת המנוע הקודם מבחינת רעידות בסרק ובהפעלת המזגן.

    המנוע מספק ביצועים טובים, אך בלחיצה חזקה על דוושת הגז לתיבה לפעמים לוקח זמן להוריד הילוך לצורך תאוצה חזקה, פחות אהבתי את הצליל של המנוע שמרגיש מחוספס ופוגע בשקט של תא הנוסעים, הבידוד עצמו בין אם רעשי כביש או רוח טוב למדי גם במהירויות של 120 וצפונה.

    נוחות הנסיעה ונוחות המושבים טובים מאוד, והרכב סופג את רוב השיבושים בצורה מעולה, זה בהחלט רכב שיקח אתכם בנוחות בנסיעות ארוכות.

    גם זווית הגלגול מתונה למדי, אשתי אשר ישבה מאחור דווקא דיווחה על חוסר נוחות מהמושב האחורי ותמיכה צדדית חסרה.

    המזגן מעולה וקירר מהר מאוד את חלל הנוסעים, גם מאחור היה נעים מאוד.

     

    אבל, וזה אבל גדול, לא הצלחתי במשך כול המבחן למצוא תנוחת נהיגה נוחה וכזאת שההגה לא יסתיר את לוח מחוונים הדיגיטלי, רק לאחר שהורדתי משמעותית את הגה יכולתי לראות את כול לוח המחוונים.

    אבל אז ההגה היה נמוך מידי ובכיכרות בעת סיבוב ההגה הידיים שלי נתקלו ברגלים. גם בתמונות ניתן לראות שקצה ההגה בדיוק מול לוח המחוונים.

     

    IMG_4767.thumb.JPG.a8f1b62f5e7b58762e0ebda413d1199c.JPG

    שיק צרפתי

     

    פיגו 208 משווקת בשני רמות אבזור בעלות מנוע בנזין:

    Premium s אשר עולה 119 אלף, וכולל אבזור מכובד כמו לוח מחוונים דיגיטלי, טעינה אלחוטית, 4 שקעי USB כאשר גם לנוסעים מאחור יש 2, בלימה אוטונומית,בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, מערכת שמירה על נתיב כולל היגוי אקטיבי מושבים משולבי עור ועוד.

     

    רמת אבזור הבכירה GT -LINE עולה כבר 125 אלף ש"ח ומוסיפה דברים כמו:

    זיהוי רכב בשטח מת, פסי קישוט בצבע שחור, פנסים ראשים LED, חישוקי 17” אינץ לעומת 16”, חיישני חניה קדמים גריל שונה ועוד, מושבים ספורטיבים ועוד.

    IMG_4766.thumb.JPG.8a4e7a3923ee1ed49ba0556c2df575e1.JPG

     

    סיכום

     

    פיגו 208 זהו רכב מצוין,היא נראית מעולה, חזקה ונוחה, מאובזרת טוב, סלון איכותי ויחודי.

    אבל היא לא מושלמת, היא לא מרווחת כמו חלק מהמתחרות, ההגה שמסתיר את לוח המחוונים יכול להיות בעיה רצינית לחלק מהאנשים, והמחיר.. המחיר לא זול בכלל גם לרמת אבזור הנמוכה לעומת חלק מהמתחרות, וכאשר מצמידים לזה את השם פיגו זה לא פשוט.

     

    בסופו של יום הפיגו בהחלט בין המובילות הקטגוריה, אך היא לא מתבלטת מספיק על מנת להצדיק את מחירה, במחיר נמוך יותר יש למשל את רנו קליאו RS-LINE, או ב-10 אלף פחות אופל קורסה אלגנס עם אותה חטיבת כוח, טיוטה יאריס החדשה גם כן זולה יותר, אפילו בגירסה ההיברידית שלה, כאשר רמת אבזור הבכירה של יאריס עולה כמו ה 208.

    IMG_4763.thumb.JPG.9bcea06b8e28a3287596ae01777fe317.JPG

     

     


    User Feedback

    Recommended Comments



    עיצוב יפה, השאלה היא האם היא טובה יותר מהקורסה שחולקת איתה מנוע גיר שלדה ובעצם כמעט הכול...

    ראיתי שבוע שעבר בתצוגה את הקורסה gs-line, לא שונה במהות ובאיכות מה208 ושתיהן גם חולקות יבואן.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    איכות החומרים בפיגו נעימה יותר. גם הסלון מרגיש מודרני יותר.

    מאחור שניהם לא מהמרווחות בקבוצה, המושב של הפיגו לדעתי גם כן נוח יותר, הגיר בקורסה הרגיש מהיר יותר בהורדת הילוכים.

    מה שכן בקורסה לא הייתה בעיה במציאת תנוחת נהיגה שלא תסתיר את לוח המחוונים.

    גם צליל המנוע בgs line נעים יותר בעקבות תוספת צליל מהמרמקולים.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    צליל מהרמקולים זה חסרון לא יתרון. מעדיף צליל מנוע פחות נעים בלי רמקולים מאשר שישמע כמו פרארי מהספיקר. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    האופציה הזאת עובדת רק במצב ספורט.

    זה עדיף מכלום, מפלט עם צליל נחמד היה עולה בהתאם.

     

    הצליל דווקא נחמד ועדיף מה שיש ב 208.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 22 שעות, Roycohen1979 כתב:

    עיצוב יפה, השאלה היא האם היא טובה יותר מהקורסה שחולקת איתה מנוע גיר שלדה ובעצם כמעט הכול...

    ראיתי שבוע שעבר בתצוגה את הקורסה gs-line, לא שונה במהות ובאיכות מה208 ושתיהן גם חולקות יבואן.

     

    סביר להניח שלא, אבל לטעמי העיצוב של ה-208 מוצלח יותר מבפנים ומבחוץ. אם זה שווה פרמיה של 15,000 שקל נתון לשיקול של הצרכן. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לעניות דעתי הקוקפיט בקורסה נראה הרבה יותר מיושן ופחות נעים מבפיגו

     

    משהו במערך של המולטימדיה, ההגה והלוח שעונים בקורסה מרגיש לא מתאים ל-2020 בואך 2021

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בקורסה החדשה לוח השעונים, דיגיטלי או אנאלוגי, הוא תלוי גירסה. לענין פער המחיר בינה לבין ה 208 הוא אכן גבוה יחסית וגם אם היא נראית פחות מרשימה וחדשנית מהפג'ו, היא עדיין נראית מצוין, סולידית יותר ומצוידת בבקרים פיזיים למערכת המיזוג, יתרון לא זניח לטעמי. הענין הוא שבקושי רואים אותה בכבישים, לא יודע כמה נמכרו בפועל מעריך שלא הרבה וחבל, אוטו מאוד ראוי.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    התדמית של אופל בארץ (מהסביבה שלי לפחות) לא טובה, וה"איכות גרמנית בהישג ידך" כבר מזמן לא תופס

    בדומה לפיגו עם ה-3008 שמיצב אותה במקום הרבה הרבה יותר טוב מבעבר, אופל צריכה דיל ברייקר כזה

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בקורסה החדשה לוח השעונים, דיגיטלי או אנאלוגי, הוא תלוי גירסה. לענין פער המחיר בינה לבין ה 208 הוא אכן גבוה יחסית וגם אם היא נראית פחות מרשימה וחדשנית מהפג'ו, היא עדיין נראית מצוין, סולידית יותר ומצוידת בבקרים פיזיים למערכת המיזוג, יתרון לא זניח לטעמי. הענין הוא שבקושי רואים אותה בכבישים, לא יודע כמה נמכרו בפועל מעריך שלא הרבה וחבל, אוטו מאוד ראוי.

    הקורסה נראית מצוין, אבל סובלת מתדמית גרועה שיש למותג בארץ.
    ראיתי אתמול את ה-208 באזור נס הרים (רכב צהוב של נסיעות מבחן), והיא כל כך יפה.
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעתיים, Hagaix כתב:

    למען ההגינות יאמר שהלוח שעונים הדיגיטלי בקורסה הוא קצת פחות מרשים

    Robins_Day_Vauxhall_New_Corsa_E_19.jpg

    ספוילר

     

    מסך מביך לדעתי, נראה כאילו לא היה ברירה אז שמו מה שיש עם מסגרת אפטרמרקט

    אופל.jpg

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...