Jump to content
  • הושק מותג XPENG


    discoTD5

    פריזבי השיקו אתמול את מותג XPENG, ואת שני כלי הרכב שישווקו ה P7 וה G9.

    מצ"ב ההודעה לעיתונות ככתבה וכלשונה.

     

    XPENG  מושקת בישראל

    החל מ – 199,990 ש״ח


     freesbeגאה להשיק בישראל את מותג רכבי הפרמיום החשמלי) XPENG בנסד״קXPeng Inc. XPEV) יצרנית רכבים חשמליים סינית מהמדוברות והמסקרנות בעולם. XPENG מצטרפת אל שאר מותגי -freesbe רנו, ניסאן, אינפיניטי, דאצ'יה, צ'רי, EVeasy ואלפין.

    איציק וייץ, מנכ״ל : freesbe ״אנחנו גאים להשיק את XPENG בישראל, מותג הפרמיום EV המתקדם והמסקרן בעולם העתיד לקבוע אמת מידה חדשה עבור נהג הרכב החשמלי ונוסעיו. הדגמים הראשונים שאנו מציגים מציעים חוויית נהיגה חשמלית ייחודית עם סביבת משתמש מתקדמת ומוקפדת בניואנסים של איכות ויוקרה. ישראל, יחד עם מדינות נוספות במערב אירופה, מהווה חלק מראש החץ של XPENG בכניסתה לשוק הגלובלי ואנחנו גאים לקחת חלק בכך"

    XPENG
    הוקמה בשנת 2014 ומתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת רכבים חשמליים הפונים לקהל צרכנים מבוסס הדורש איכות גבוהה וטכנולוגיה עילית. לחברה מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם והיא שמה לה למטרה לעצב חווית ניידות שמונעת מצרכי המשתמש ולא ממגבלות המכונה. על מנת למקסם את חווית הנסיעה של לקוחותיה, XPENG מפתחת בעצמה את הטכנולוגיה המתקדמת של מערכות סיוע לנהג ומערכת ההפעלה החכמה לרכב, כמו גם את מערכות הליבה לרכב כולל מערכת ההנעה והארכיטקטורה החשמלית/אלקטרונית ובמקביל עוסקת בפיתוח נושא הניידות האווירית האישית והאוטונומית.  מטה XPENG פועל בגואנז'ו, סין, עם שלוחות בבייג'ינג, שנחאי, עמק הסיליקון וסאן דייגו בארה״ב ובאמסטרדם. הרכבים מיוצרים במפעלי החברה המתקדמים בז'אוצ'ינג ובגואנז'ו.

    XPENG P7

    ה P7-הינו רכב ספורט סדאן בסגנון GT המשלב עיצוב ספורטיבי עם תכונות EV מתקדמות, מערכת בטיחות XPILOT  בעלת יכולות אוטונומיות ודגשים של איכות ובטיחות לרבות זכייה ב-5 כוכבי בטיחות במבחני ,Euro NCAP טווח נסיעה מירבי של 576 ק"מ ותאוצה מ 0-100 קמ"ש ב- 4.1 שניות ועד- 473 כ"ס. זהו גם דגם הייצור הראשון בעולם המופעל על ידי מערכת  DRIVE AGX Xavier של .NVIDIA

    ביצועים

      שלדה בתכנון ספורטיבי לאופטימיזציה של תכונות EV (מרכז כובד נמוך, כוחות תאוצה חזקים), בשילוב מכלולים ממיטב רכבי הביצועים האירופיים, לרבות מערכת בלימה מתוצרת Brembo בעלת קליפרים רב בוכנתיים ודיסקים מאווררים מלפנים ומאחור, שבב  Qualcomm Snapdragon 820 בעל ביצועים גבוהים המריץ את מערכת ההפעלה המתקדמת Xpeng Xmart OS 2.0 - מערכת אינטראקטיבית קולית המשלבת אפליקציות צד שלישי.

      יכולת שדרוג OTA עבור אפליקציות לרכב וכן פונקציות הנשלטות על ידי ECU הנתמכות על ידי) SEPA ארכיטקטורת פלטפורמה חכמה(

      מארז סוללות פריזמטיות בפרופיל דק מתוצרת  CATL

      טעינה מהירה - טעינה מ-30% עד 80% במהירות של 29 דקות, טווח של 120 ק"מ תוך 10 דקות.

    בנוסף לטכנולוגיה גבוהה, ה P7-מתהדר בעיצוב מינימליסטי בצללית GT קופה בעל מקדם גרר נמוך ובעיצוב UX שמטרתו להעשיר ולהעצים את חווית הנהיגה. סביבת הנהג החכמה נועדה לקיים אינטראקציה עם הנהג והנוסעים באמצעות פקודות קוליות, מידע ובידור, כאשר גולת הכותרת היא ארכיטקטורת אודיו היקפית מבית יצרן ההי-אנד Dynaudio בעלת 22 רמקולים, לרבות 2 רמקולים במושב הנהג ו-2 רמקולים נוספים חיצוניים

    ל-P7 גג זכוכית פנורמי, דלתות ללא מסגרת וקונסולה בעלת פרופיל נמוך המשפרים את שדה הראיה. דיפוני עור נאפה (בחבילת (DiamondX 07 זמין ב- 3 צבעים לבחירה עבור מגע נוסף של יוקרה.

    בנוסף, משיקה freesbe בישראל מהדורה מוגבלת של ה , P7 Wing-דגם מיוחד של ה P7-שהוצג לראשונה  בתערוכת Auto Guangzhou, מהדורת הדגל נועדה להדגיש את הסגנון הספורטיבי והדינמי של ה EV-ספורט-סדאן עם זוג דלתות קדמיות בסגנון מספריים, אשר משויכות באופן מסורתי רק לסגמנט רכבי הספורט היוקרתיים. מהדורת ה P7 Wing-זמינה בגרסת הנעה כפולה עם ביצועים קיצוניים (473 כ״ס, 4.1 ש׳ מ-0-100 קמ״ש) ובצביעה ייחודית.


    XPENG G9

    ה G9 SUV-הוא רכב פנאי חשמלי גדול ומרווח, המתגאה בפלטפורמת הסיליקון קרביד (SiC) 800v המאפשרת ביצועי טעינה מהירים במיוחד. G9 מציע טווח של עד 570 ק"מ, עם חלוקת כוח מתקדמת ומערכת שחזור אנרגיה כדי למזער את אובדן הכוח תוך מקסום טווח הנסיעה.

    ביצועים עוצמתיים

      ההספק הכולל של המנועים הכפולים (551 כ"ס) מאפשר תאוצה של 0–100 קמ"ש תוך 3.9 שניות. ל G9-שבעה מצבי נהיגה, כולל Boost Mode המסייע לרכב להגיע למומנט המרבי שלו תוך 0.15 שניות.

      ה- G9 מציע מתלי עצמות עצה כפולות בחזית ומתלה רב-חיבורי מאחור וכן מערכת מתלי אוויר כפולה עם מהלך מתלה משתנה של 100 מ"מ

      מקדם גרר 0.272, עיצוב אווירודינמי יעיל אנרגטית

    בנוסף לביצועים המרשימים, ה G9-מעניק חווית פנים מפנקת עם 2 מסכי מולטימדיה בגודל ״14.96 לנהג ולנוסע, פונקציות עיסוי עם 6 מצבים שונים ל- 4 מושבים. מצב רגיעה Mindfulness, וחווית סאונד ממערכת מבית Dynaudio. יחידות של תאורת אווירה מתקדמת עם 3 מצבים משתנים ומושבים אחוריים עם כיוון חשמלי ואפשרות להטיה של 10° למשענות הראש

    ל G9-נפח תא מטען אחורי של 660 ל' העולה ל-1,576 ל' כאשר המושבים האחוריים מקופלים, בנוסף לתא מטען קדמי בנפח 71 ליטר. המושבים הקדמיים והאחוריים ניתנים לקיפול ולהתאמה ליצירת מרחב מודולרי בהתאם לשימוש.  

    ה-G9 מצויד גם במוט גרירה חשמלי מתקפל ושקע V220 בעל ביצועים גבוהים.

    מחירים

    XPENG P7

    P7 RWD Long Range

    תוספת מחיר לחבילת DiamondX 07 – 20,000 ש״ח

    199,990 ש״ח

    P7 AWD Performance

    266,990 ש״ח

    P7 AWD WING Edition

    299,990 ש״ח

     

    XPENG G9

    G9 RWD Standard Range

    תוספת מחיר לחבילת DiamondX 09  30,000 ש״ח

    269,990 ש״ח

    G9 RWD Long Range

    תוספת מחיר לחבילת DiamondX 09  30,000 ש״ח

    309,990 ש״ח

    G9 AWD Performance

    364,990 ש״ח

     

     

    2023 G9 Interior Front On.jpg

     

    2023 P7 Driver View.jpg

     

    2023 P7 Front 3QTR Static.jpg

     

    2023 P7 Rear 3QTR Static.jpg

     

    2023 P7 Wing Rear 3QTR Museum.jpg

     

    G9 Profile Urban  (1).jpg

     

    משנית.jpg


    User Feedback

    Recommended Comments



    איזה מהר נעלם בארכיון הפורום:-),

    מה אומרים עליו לעומת המודל 3? מיתלבט ביניהם בעיקר ביגלל 7 שנות אחריות ו160K ק"מ שיהפכו כניראה מכירה עתידית אפילו  בעוד 5 שנים לקלה יותר כי עדיין יהיה באחריות.

    מה גם שנושא הפאר קורץ לי יותר בהתחשב שהוא זול יותר מהטסלה שכניראה תגיע אחרי תוספת המס.

    מישהו הזמין? נסע עליו? 

    עריכה אחרונה על ידי hwgeek
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא נראה לי שתמצא עליו מידע מעבר לכתבות/מבחני רכב. שילוב של מחיר גבוה ויצרן עלום... כמו לנסות למצוא בעלי אופל.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ^

    מדהים שלפני כחודש מכרתי את האופל אסטרה 2016 שנקנתה כחדשה, זאת:

     

    image.thumb.jpeg.64ebcd3934e1d5fe2535e62ebf4a176b.jpeg

     

    פרסמתי במוצ"ש ונמכרה בשלישי בבוקר - בין לבין לא הפסיקו להתקשר. אז נכון שהייתה מלוקקת ושמורה בקנאות (אבל את זה כולם כותבים ביד2), אבל מי שמתקשר לא יודע עד שלא רואה. לישורת האחרונה הגיעו שניים שהזריז מבניהם זכה. מסתבר שמחוץ לפורום יש לרכב הזה מעריצים מושבעים, שמחירון נמוך + אבזור עשיר (יחסית לשנתון) מביא אותם בכמויות.

    • מעניין 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 55 דקות, yohai71 כתב:

    ^

    מדהים שלפני כחודש מכרתי את האופל אסטרה 2016 שנקנתה כחדשה, זאת:

    המענין מי המחליפה שלה?

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ^

    לא בדיוק מחליפה, אלא שיצא ככה: מאזדה CX5 חדשה.

     

    במקור, הרעיון היה להחליף את ההונדה הזו במאזדה, ולשמור את האסטרה כרכב שני בגלל שהיא כל כך שמורה ובאמת שחוץ מבלאי לא היה צורך בשום תיקון\טיפול מיוחד. מה גם שאני יודע מה עבר עליה כי היא אצלנו מתחילת דרכה.

     

    אלא שמתחילת שנת הלימודים, למעשה התייתר הצורך ברכב שני - הבן השני עבר לגן עירייה, שצמוד לביה"ס של הבכור, והכל קרוב לבית. כך יוצא שלהוציא\להכניס אותם מהמסגרות לא לוקח כלום, ואני עובד בשעות שהסבל משימוש באוטובוס מינימלי. וכל זה בלי להזכיר בכלל את המלחמה, ששלחה את אשתי לעבוד מהבית, אז בכלל.

     

    נכון, לוותר על העצמאות המוטורית זה לא קל, אבל יותר קשה לשלם הוצאות אחזקה\רישוי על רכב שלא ממש צריכים אותו.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מצאתי רק את המבחן הזה:

    https://www.auto-motor-und-sport.de/test/xpeng-p7-high-performance/

    אין לי כוח לתרגם, זה ארוך.

    בגדול די התרשמו מהאיכות והאיבזור, אבל מדובר במוצר עוד לא לגמרי אפוי.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ה xpeng תואם למבחן ממצה בינואר.

    אני מניח שעוד קודם יתפרסמו מבחנים לרכב על ידי עיתונאי רכב. 

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הבעיה שלי עם הסינים ובעצם עם כל רכב חשמלי/הייטקי, שנדרשת אפליקציה בשביל לתפעל את הרכב, צד שלישי או מקורי של היצרן.

    ממה שאני יודע יש יצרניות סיניות שהתחילו כבר להתפרק. ולך תטפל ברכב לאחר מכן כשכבר היצרן סיים את דרכו או נקנה על ידי יצרן אחר.

    או שפתאום האפליקציה והרכב כבר לא מתקשרים עם השרתים של היצרן.

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 7.12.2023 בשעה 08:43, yohai71 כתב:

    מדהים שלפני כחודש מכרתי את האופל אסטרה 2016 שנקנתה כחדשה, זאת:

     

    רעיון - אולי תעלה סיכום של הבעלות על הרכב. כל היתרונות/חסרונות. מה אהבת במיוחד. האם יש לרכב מחלות כלשהן ומה חשוב לבדוק.
    רכבים כאלה שהם לרוב מתחת לרדאר יכולים הרבה פעמים להיות פתרון מצויין לבעלי תקציב מוגבל עם ראש פתוח.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ^

    חשבתי על זה לגמרי, והאמת שחשבתי על זה גם בהקשר של ההונדה הנ"ל - הבעיה היא כמו תמיד, זמן פנוי. 

     

    אבל אתה צודק, בהחלט ראוי. אשתדל לפנות זמן לזה.

    • אהבתי 6
    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אני לא מבין את היתרון לצרכן הפרטי, מי יעדיף אוטו סיני עלום שם באותו מחיר שמוכרים אוטו מוכח. מי יעדיף לשלם טיפולים שנתיים רק בגלל שליבואן יש רשת מוסכים שאין לו מושג מה לעשות איתה. במחיר הזה אני לא רואה מי יעדיף את האוטו הזה על פני טסלה 3. כמו המקרה של סרס 5. מי יקנה אוטו סיני במחיר של טסלה? מה יהיה ערך הגרט של האוטו עוד 3 שנים. למה להסתכן?

    עריכה אחרונה על ידי guy.a
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    יש לי מס' סיבות: פער המחיר לעומת מלאי קיים מול מלאי עתידי שאמור להגיע לאחר עליית המס, התוספת של הפאר שחסר לי במודל 3 כי אחרי הכל זה המקום שאהיה תקוע בו כל יום ליותר משעתיים בפקקים, אחריות של 7 שנים, טכנולוגיה לא חסר ולהבדיל מיצרנים מוזרים שהגיעו אלינו הרכב הזה כן שווה משהו (גם VW מושקעים וגם שיאומי ועוד).

    ואני גם אוהב את המראה שלו, והבטיחות גם טובה.
    חשבתי ליקנות גם אבל לא חושב שזו תיהיה החלטה כלכלית נבונה בשבילי להשקיע סכום כזה על רכב כל עוד אני רחוק מקניית דירה.
     

    עריכה אחרונה על ידי hwgeek
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 13 שעות, guy.a כתב:

    אני לא מבין את היתרון לצרכן הפרטי, מי יעדיף אוטו סיני עלום שם באותו מחיר שמוכרים אוטו מוכח. מי יעדיף לשלם טיפולים שנתיים רק בגלל שליבואן יש רשת מוסכים שאין לו מושג מה לעשות איתה. במחיר הזה אני לא רואה מי יעדיף את האוטו הזה על פני טסלה 3. כמו המקרה של סרס 5. מי יקנה אוטו סיני במחיר של טסלה? מה יהיה ערך הגרט של האוטו עוד 3 שנים. למה להסתכן?

     

    מי הכיר את ג'ילי? BYD?

    אקספנג זה מותג סיני, פשוט עם המון יח"צ שממתג אותו כפרימיום.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    דווקא ג'ילי וbyd אלה מותגים סינים ותיקים שאני מכיר לפחות 10 שנים. יחד עם great wall וchery. ג'ילי הבעלים של וולוו כבר די הרבה זמן.

    אישית לא הייתי קונה רכב של אף אחד מהם.

    כל שאר עשרות המותגים הסיניים, לא מכיר ולא זוכר. "פרמיום" עלק או לא פרמיום.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...