Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך תשובה זריזה לגבי מצבר (צריך = מבקש)


platiniom
שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול בערב ניסיתי להניע את הרכב ,פותח חצי סוויץ ,רואה שהתאורה בלוח השעונים קצת עמומה,מנסה להניע וכלום אין תגובה,חיברתי כבלים מרכב של חבר וגם אין תגובה ,יש סטרטר קצר אבל הרכב לא מניע ....רק בדחיפה הצלחתי להניע את הרכב......המצבר שלי מיתאריך 03 ....מה אתם אומרים הבעיה היא במצבר???

תודה לעונים:wink:

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרות ראשונה היא שהמצבר אכן לא תקין

 

אפשרות שנייה שקיימת זליגת חשמל (צרכן כמו אור תא מטען, רדיו ,אור תא נוסעים, אור בסך שמש של מראה-ככל שיש כזה, ועוד...

 

אפשרות שלישית ופחות סבירה היא של טעינה לקויה/טעינה לקוייה בעומס.

 

יש לבדוק מצב האלקטרוליט במצבר כשלב ראשון ולקבוע האם הוא לא תקין או שיש בעיה אחרת.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרות ראשונה היא שהמצבר אכן לא תקין

 

אפשרות שנייה שקיימת זליגת חשמל (צרכן כמו אור תא מטען, רדיו ,אור תא נוסעים, אור בסך שמש של מראה-ככל שיש כזה, ועוד...

 

אפשרות שלישית ופחות סבירה היא של טעינה לקויה/טעינה לקוייה בעומס.

 

יש לבדוק מצב האלקטרוליט במצבר כשלב ראשון ולקבוע האם הוא לא תקין או שיש בעיה אחרת.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

 

 

אלקטרוליט???מה זה? ואיך בודקים אותו........(סליחה על הבורות)

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אתם אומרים סבירות גבוהה שזה בעיה של מצבר????

 

 

יש לציין שעם כבלים הרכב לא מניע אלא רק בדחיפה ..........

 

המיואש :?

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה במילים פשוטות

 

לכל חשמלאי רכב יש מה שנקרא "מד חומצה" ,

הוא בודק את הנוזל בתוך המצבר בכל תא ותא (בתנאי שהתאים אינם אטומים-כלומר יש "פקק לכל תא)

 

במד החומצה יש מצוף שצריך לצוף במשיכת הנוזל ,עם נתונים, אתה לא צריך להיות חשמלאי כדי להבין , להלן הנתונים.

 

אם כל התאים 50אחוז חומצה ומעלה , והמצבר לא עומד בעומס (אין לו כוח) אז המצבר מת.

 

אם כל התאים או רובם המוחלט 50אחוז חומצה ואחד או שניים אפס אז המצבר מת.

 

אם התאים מתחת ל 30אחוז חומצה , י ש בעיה שהמצבר אינו טעון במלואו כאשר 0 הוא ריק לחלוטין- אז יש לנסות ולהטעין אותו, לא לפני שמוצאים את הסיבה לתקלה.

 

כלומר מצבר יכול להיות "מת" אז יש להחליפו, אך יכול להיות "ריק" אז יש לטעון אותו לאחר מציאת הסיבה לתופעה.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אתם אומרים סבירות גבוהה שזה בעיה של מצבר????

 

 

יש לציין שעם כבלים הרכב לא מניע אלא רק בדחיפה ..........

 

המיואש :?

 

איך אתם מסבירים את זה שגם עם כבלים הרכב עדיין לא מניע?הרי גם אם המצבר שלו גמור והוא מחבר כבלים אז יש לו מתח ממצבר אחר כלומר הרכב אמור להניע כי הרכב השני עובד והמצבר שלו טוב!

לא מובן לי.

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב כבלי ההתנעה נמכרים במחיר זול ובזמן מבחן הם אינם מתפקדים וזאת כי כבל הנחושת עצמו דק וחבורו אל התנין נעשה רק בלחיצה, כך שנגרמים מפלי מתח גבוהים, וכוח המצבר "הצורם" אינו מגיע אל הרכב התקוע.

כבלי הנעה מקצועיים (ויקרים) מניעים בקלות, ממצבר למצבר, גם משאיות ורכב כבד.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפי לין צודק!!! באמת הישתמשתי בכבלים מהסוג הזול (פשוטים) אולי ביגלל זה לא הצלחתי להניע

אולי כן ואולי לא,תנסה עם כבלים טובים ותדע או שתלך לחשמלאי שיבדוק לך.אם הרכב מניע בדחיפה אז זו בעיה חשמלית מצבר גמור,אלטרנטור לא תקין וכד' אם אתה לא רוצה להתעסק עם זה יותר מדי אז פשוט תלך לחשמלאי וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלכתי לאוטו דיפו והחלפתי מצבר חדש (שנפ) עשו לי בדיקה ליפני ואמר לי שהמצבר שלי גמור

 

לאחר החלפת המצבר הרכב הניע בלי בעיה ...........

 

תודה לכול העוזרים :-D

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב כבלי ההתנעה נמכרים במחיר זול ובזמן מבחן הם אינם מתפקדים וזאת כי כבל הנחושת עצמו דק וחבורו אל התנין נעשה רק בלחיצה, כך שנגרמים מפלי מתח גבוהים, וכוח המצבר "הצורם" אינו מגיע אל הרכב התקוע.

כבלי הנעה מקצועיים (ויקרים) מניעים בקלות, ממצבר למצבר, גם משאיות ורכב כבד.

בברכה - רפי לין :-)

:mm_yeah:

 

גם אני נתקלתי בבעיה הזאת !

 

הכבלים הזולים לא שווים שקל...

 

עוד המלצה : לחבר את המינוס לגוף הרכב ולא למינוס המצבר. (ברכב שדורש הנעה)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שברשותו כבלי התנעה זולים, כדאי לפחות לשפרם ע"י בצוע הלחמת בדיל של סיבי נחושת הכבל אל

התנין (יש 4 תנינים) ולפחות את חוסר המגע ישפר.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...