Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DL לא מגיב, מצבר תקין!


yosle
שימו לב! השרשור הזה בן 6887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי יהיה למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה? זה קרה הבוקר בפעם הראשונה, אני מניע את האוטו, עובר לחניה אחרת, ומכבה. כשהחלטתי להדליק ליסוע שוב, אני מסובב סוויצ', נשמע קליק קל מתא המנוע, ומאז אין חשמל לשום דבר באוטו.לא נורות בקרה, לא אור פנימי, כאילו המצבר מנותק. אמפרמטר הראה כי יש במצבר 14 וולט, כך שהמצבר בסדר. חיבורי הפלוס והמינוס תקינים, וכן החיבור לשילדה, יש לציין שאחרי כמה דקות ניסיתי שוב ופתאום כן יש חשמל, נורות הבקרה נדלקו כשהכנסתי מפתח, אבל כשסובבתי סוויצ' זה חזר, ניתוק מלא. לא נראה בעיה מהאזעקה. יכול להיות תקלה במערכת האזעקה שתנתק הכל כך?

תודה, וזה דחוף..אין רכב, והפיתרון חייב להיות פשוט!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק מגעות בקופסת הפיוזים המרכזית של הרכב - קופסא שחורה קטנה לייד המצבר - יושבת בצמוד למיכל מים של הרדיאטור,פשוט פתח אותה ותחזק את החוטים\פיוזים שיש שם).

תבדוק מגע טוב של +- מצבר, אפילו שעל פניו נראה תקין,פרק את ה+- נקה את המגעות ואז תחזיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגעים במצבר בסדר, כי בדקתי מתח בין התופסנים האלה ולא רק בין קטבי המצבר. בקופסה ההיא נראה תקין, אבל אפתח שוב כדי לבדוק יסודי, יש עוד רעיונות?

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין חשמל לשום דבר,אז זה רק זה,אפילו שבדקת מגעות של מצבר עם וולטמטר, אפילו אם בדקת בחוטים עצמם,יכול להיות שזה נוגע אבל לא 100%, עוד דבר שים לב לקונקטורים של החוטים המתחברים להדקים של המצבר,תבדוק שהם מולחמים\מחוברים הייטב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל זאת, או מגעי המצבר או נתק פנימי במצבר ויש להחליפו.

פרק כל נעל כבל מהמצבר, גרד ושפשף הנעל והקוטב מצבר עם נייר לטש והרכב בחזרה.

בסבירות נמוכה, יתכן וגם כבל הארקה מהמצבר אל המרכב או המנוע חופשי.

נא עדכן תוצאות.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הנה התוצאות- בכיוון שכולנו חשבנו. זה לא היה בין המצבר לנעל כבל, כי את זה ניקיתי ושייפתי לפני חודש כטיפול תקופתי. וזה היה "בסבירות נמוכה, יתכן וגם כבל הארקה מהמצבר.."(-רפי) החיבור במגעים בין נעל הכבל לכבל המינוס.

תודה רבה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האור הפנימי אצלך נדלק רק עם סוויץ' (קומבינה) , או עם פתיחת הדלת , כמקובל ?

 

 

אני מנסה למשוך לכיוון סוויץ' תקול , אבל אם האור הפנימי בעסק ולא קימבנו אותו - זה שולל את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...