Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה זה לא הכסף רק לסחוב 2 מיכלים בכל קניה שבועית זה תענוג שאני מוותר עליו לא משנה מה יקרה למגהץ.

 

(אנחנו מגהצים המון)

פורסם (נערך)

תגיד לי, אתה מגהץ את החליפות של נתניהו?

 

יש לי בבית שני מגהצי אדים שיוצאים מהארון פעם ב-3 חודשים. על אריגי אל קמט שמעת?

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מצחיק 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

תגיד לי, אתה מגהץ את החליפות של נתניהו?

 

יש לי בבית שני מגהצי אדים שיוצאים מהארון פעם ב-3 חודשים. על אריגי אל קמט שמעת?

קודם שישמע על חולצה לא לבנה 

 

לדוסים יש חיים קלים.

 

איזה חולצה נלבש היןם?

את הלבנה.

  • מצחיק 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, sperial כתב:

תגיד לי, אתה מגהץ את החליפות של נתניהו?

 

יש לי בבית שני מגהצי אדים שיוצאים מהארון פעם ב-3 חודשים. על אריגי אל קמט שמעת?

 

לפני 32 דקות, Night Driver כתב:

קודם שישמע על חולצה לא לבנה 

 

לדוסים יש חיים קלים.

 

איזה חולצה נלבש היןם?

את הלבנה.

 

בקטע הזה החיים של הדוסים לא חיים קלים...

 

מילא רק אני אבל כל יום יש עוד 3 חולצות תלבושת שמשום מה גם אותן אני מגהץ.

 

ולי בכלל יש בעיה אני אוהב חולצות מגוהצות. אבל אטומות לחלוטין שזה לא הולך ביחד.

 

טומי/ראלף לורן אלופים בלייצר חולצות אטומות ולבנות ממש. אבל מספיק לחגור חגורת בטיחות בשביל לקמט חצי מהחולצה.

 

זה אמנם חלק מהנראות של החולצות האלו. 

אבל הן גם קשות לגיהוץ וגם אני מגהץ אותן פעמיים בכל יום בערך.

 

חיים קלים זה שלושת רבעי מהאוכלוסיה שגרה באיזור חיוג שלי ושל נהג לילה. הביגוד (או חלקי הביגוד בקיץ) הוא על זמני, אותו סט פיג'מה וכפכפים משמשים לעבודה/מנוחה/שינה/בילוי. זה חיים קלים🥳 

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, yd b-4 כתב:

 

 

בקטע הזה החיים של הדוסים לא חיים קלים...

 

מילא רק אני אבל כל יום יש עוד 3 חולצות תלבושת שמשום מה גם אותן אני מגהץ.

 

ולי בכלל יש בעיה אני אוהב חולצות מגוהצות. אבל אטומות לחלוטין שזה לא הולך ביחד.

 

טומי/ראלף לורן אלופים בלייצר חולצות אטומות ולבנות ממש. אבל מספיק לחגור חגורת בטיחות בשביל לקמט חצי מהחולצה.

 

זה אמנם חלק מהנראות של החולצות האלו. 

אבל הן גם קשות לגיהוץ וגם אני מגהץ אותן פעמיים בכל יום בערך.

 

חיים קלים זה שלושת רבעי מהאוכלוסיה שגרה באיזור חיוג שלי ושל נהג לילה. הביגוד (או חלקי הביגוד בקיץ) הוא על זמני, אותו סט פיג'מה וכפכפים משמשים לעבודה/מנוחה/שינה/בילוי. זה חיים קלים🥳 

עכשיו אני מבין למה אין לכם זמן לעבוד.

  • מצחיק 5

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מי ברז, בסוף השימוש לרוקן את המיכל.

מי שצריך מכונה חזקה, שווה לבדוק את זו מגהץ קיטור מקצועי טורבו Michelini Unika Professional A-2XP - שנתיים אחריות ע י היבואן הרשמי - מחסני חשמל

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...