Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצולם: החלפת כפתור פתיחת תא מטען עקב גומיה קרועה, קיה ריו/פיקנטו


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בזמנו שאלתי במוסך יבואן כמה יעלה לתקן את זה, אמרו לי  700 ש"ח להחליף את המנגנון, ובאותה נשימה המליצו כתחליף להדביק דבק חבלה 🙄 על המקום. אפילו לא ידעתי שזה השם שלו. הדבק מחזיק כבר שנתיים אם לא יותר. תודה על ההדרכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, avngas כתב:

בזמנו שאלתי במוסך יבואן כמה יעלה לתקן את זה, אמרו לי  700 ש"ח להחליף את המנגנון, ובאותה נשימה המליצו כתחליף להדביק דבק חבלה 🙄 על המקום. אפילו לא ידעתי שזה השם שלו. הדבק מחזיק כבר שנתיים אם לא יותר. תודה על ההדרכה.

אני הדבקתי עם איזולירבנד שחור, מחזיק מעולה.

בכל מקרה תודה על ההדרכה, אם יהיו בעיות, אחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לדעת שמוכרים את הכפתור בנפרד.

לפני שנתיים מצאתי את הכפתור רק כחלק אינטגרטיבי במכלול הסמל.

מה עשיתי? שמתי פנימית של אופניים וסגרתי חזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, EliC25 כתב:

טוב לדעת שמוכרים את הכפתור בנפרד.

זה לא כפתור מקורי של קיה/יונדאי. כנראה איזה סיני זיהה שיש בעיה והחליט לייצר חלק תחליפי תואם. 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחלקים כאלו תחליפיים אני אומר "אם המקורי החזיק כל כך מעט זמן, אין טעם לקנות אותו"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מתג לחיצה מולחם על לוח, מהלוח יוצא חוט, מקדימה גומיה ומאחורה יציקה של סוג של אפוקסי לאטימה. 

 

אין בזה שום דבר חוץ מזה לכן לא משנה מקורי או תחליפי. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא העניין. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי יותר בכלליות על העניין, אני תמיד מעדיף מקורי, לאו דווקא בגלל עמידות לאורך זמן, אלא גם בגלל איכות השימוש והדיוק של אותו חלק. מאחר ומדובר בחלק שבאמת אין משמעות לאיכותו ברמת השימוש, אלא רק לזמן שהוא שורד, ובמבחן הזמן, החלק המקורי לא החזיק הרבה זמן, אז אין לו שום יתרון על תחליפי בעיניי.

זה תקף לרצועות מנוע למשל של מיצובישי שנגמרות אחרי 4 שנים ועולות פי 10 מתחליפי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...