Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 שעה, Benor כתב:

מהו הקילומטרז' החודשי הצפוי שלך?

 

 

שאלה טובה. משער שכ - 1,000 ק"מ בממוצע

לפני 51 דקות, dorsht כתב:

בהמשך לדבריו של Benor:

אם אתה נוסע מעט, היתרונות של צריכת הדלק הנמוכה לא משמעותיים מאוד.

במקרה כזה הייתי שוקל לחפש i10 או פיקנטו במצב טוב.

לא בדקתי מה המחירים, אבל אולי שווה גם לבדוק ספארק.

מבין כל מכוניות המיני האוטומטיות היא החזקה ביותר, עם מנוע 1.4 ו-98 כ"ס.

 

תודה רבה!

פורסם
לפני כשעה, theunreal כתב:

 

שאלה טובה. משער שכ - 1,000 ק"מ בממוצע

 

תודה רבה!

מה אופי הנסיעות?

אני מניח שלפי הנסועה בעיקר בעיר.

 

לפני 2 שעות, Benor כתב:

ספארק אוטומטית מ2016 ואילך תעלה לו כ35k ומעלה.

אכן פיקנטו/i10 יהיו אופציות מתאימות. 

יכול להיות ששווה לו לחרוג בשביל הספארק, בייחוד אם יש לו נסיעות מחוץ לעיר בתדירות גבוהה יחסית או שהוא גר ביישוב עם עליות.

זה לא שפיקנטו, i10 או כוכב חלל לא יעשו את זה, פשוט הספארק תעשה את זה קצת יותר טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בתאריך 18.6.2020 בשעה 19:10, dorsht כתב:

מה אופי הנסיעות?

אני מניח שלפי הנסועה בעיקר בעיר.

 

יכול להיות ששווה לו לחרוג בשביל הספארק, בייחוד אם יש לו נסיעות מחוץ לעיר בתדירות גבוהה יחסית או שהוא גר ביישוב עם עליות.

זה לא שפיקנטו, i10 או כוכב חלל לא יעשו את זה, פשוט הספארק תעשה את זה קצת יותר טוב.

 

אופי הנסיעות: טיולים מדי פעם (חוץ לעיר). מדי פעם יציאות עם חברים.

לעבודה מדי יום אני נוסע בתחב"צ.

 

ולמה אתה חושב שהספארק תעשה קצת יותר טוב? הפחידו אותי שהיא רואה הרבה מוסך.

פורסם

לספארק מנוע חזק יותר והיא שקטה יותר, בנוסף המושבים נוחים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
Just now, yulianx כתב:

לספארק מנוע חזק יותר והיא שקטה יותר, בנוסף המושבים נוחים יותר.

 

אתה חושב שזה יותר מתאים לשימוש שציינתי? אני לא רוצה להתפנק יותר מדיי, חשוב לי שיהיה רכב אמין וחסכוני בדלק. חווית הנסיעה היא פקטור שולי בשבילי בשלב הזה בחיים. בשלב יותר מאוחר ארצה להתפנק יותר :)

עריכה אחרונה על ידי theunreal
פורסם

ספייס גם תעשה את העבודה, רק שלא תצטרך להוסיף הרבה כסף, פשוט הספארק נעימה יותר.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מעדכן שמצאתי סיאט איביזה סטיישן במסגרת התקציב, אומנם לא הכי קטנה אבל מנוע יותר טוב ממה שהבנתי מהמיצובישי (4 בוכנות ולא 3) ומחיר זול הרבה יותר (100 קילומטרז'). מה אתם אומרים?

פורסם
לפני 8 דקות, Gavrik כתב:

השאלה על איזה מנוע וגיר מדובר? מה הנפח מנוע ואם זה ידני או אוטומט?

אוטומט, מנוע 1.4

2013

פורסם

המנוע 1400 של האיביזה אמין אך חלש ולא ממש חסכוני.

 

הגיר כאן הוא הבעיה באיביזה 2013 למיטב ידיעתי הותקן גיר DSG DQ200 מהגרסאות הראשונות שלו גם כשהוא היה חדש הוא לא היה אמין במיוחד ובעל עלויות תיקון לא זולות.

 

אני חושב שכדאי שתתמיד בלחפש או ספייס סטאר או סוזוקי ספלאש.

הספלאש לדעתי אופציה מצויינת חסכונית אמינה עם מנוע חזק וזריז יחסית לנפחו.

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, Gavrik כתב:

המנוע 1400 של האיביזה אמין אך חלש ולא ממש חסכוני.

 

הגיר כאן הוא הבעיה באיביזה 2013 למיטב ידיעתי הותקן גיר DSG DQ200 מהגרסאות הראשונות שלו גם כשהוא היה חדש הוא לא היה אמין במיוחד ובעל עלויות תיקון לא זולות.

 

אני חושב שכדאי שתתמיד בלחפש או ספייס סטאר או סוזוקי ספלאש.

הספלאש לדעתי אופציה מצויינת חסכונית אמינה עם מנוע חזק וזריז יחסית לנפחו.

איך בודקים את עניין הגיר?

והמנוע של המיצובישי יותר חלש (3 בוכנות לעומת 4 של המיצובישי)

 

ולפי אתרים נראה שהוא דווקא כן חסכוני (יש לנו בבית גם סיאט איביזה סטייל, הקטנה יותר)

עריכה אחרונה על ידי theunreal
פורסם

את הגיר לצערי אי אפשר לבדוק זה כמו מחשב או שהוא עובד או שלא.

אולי על הקלאטצים אפשר לתת חוות דעת כלשהי אבל גם את זה כך בערבון מוגבל.

 

חסכוני תלוי למה משווים אם אתה משווה אותה למשפחתית 1600 עם גיר אוטומטי 4 הילוכים אז היא כן חסכונית אם לשוות את האיביזה 1400 לספייס סטאר או לספלאש אז היא דווקא זללנית.

×
×
  • תוכן חדש...