Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה עצה פרקטית תרים טלפון למוסך גבע ותשאל אותם הם מאוד אהודים כאן בפורום והתייחסו אלייך מדהים אפילו אם אין ברשותך רכב צרפתי .

פורסם

כנראה ש הנוחות ברכב הזה מפצה על כל התקלות שלו, ובאמת הרכב נוח בטירוף וגם מגניב לאללה המסך הזה באמצע וכל הרכב חלונות, וגם בכלל רכב שעלה 150 אלף ואחרי 3 שנים שווה 40, מגניב.

איך חבר שלי שיש לו אחת אומר לי...

הרכב הזה קניתי אותו כפרת עוונות.

בקיצור, תתחדש ותספר לנו אח"כ למה הרכב כל חודשיים נכנס למוסך.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

^

האם חוץ מהאירוע הנקודתי הזה יש לך עוד דוגמא? או שזה רק האירוע הנקודתי של החבר הזה? - יש לנו במשפחה C4 פיקאסו 5 מקומות בת שנתיים עם 70 אלף קילומטר(המנוע 1.6 טורבו) ללא שום בעיות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לדעתי ה-c4 פיקאסו החדש שהגיע ב-2014 כבר הגיע רק עם ה-165 (או הדיזל, אבל כנראה שכאן מדובר בבנזין). במקרה של ה-c4 פיקאסו דווקא די קל להבדיל בין הדגם הקודם לחדש (אלא אם אני מפספס משהו).

 

איזה בעיות יש עם מערכת ההיגוי? חדש לי לגמרי.

 

בדיזל יש (היתה) בעיה עם מיכל האוריאה (יש שרשור מפורט של save בנושא), מעבר לזה יש מדי פעם שמועות על החלפת מסכים, לא יודע להגיד אם זו בעיה אמיתית.

יש לך כנראה פחות חברים, בדיוק כמו לי אגב.

פורסם

כל פעם יש פה אנשים בשרשורים על צרפתיות שצצים (ולא חוזרים) עם בעיות אחרות ששמעו מכמה חברים ואף אחד לא מפרט. :confused: במקביל אליהם יש חברי פורום שמחזיקים ברכבים האלה ואפילו לא שמעו על תקלות כאלו.

קצת מחשיד בדיוק כמו התגובות השונאות בכתבות הרכב באתרים השונים, שמגיעות רק בכתבות בהם הצרפתיות מובילות ובהמונים ובמקרה אחת אחרי השנייה (בשאר הכתבות לפעמים בכלל אין תגובות).

מה שכן פעם הלך לי כיסוי הגה... חרא רכב. ראיתי אותו מתפורר לאט לאט ולמוסך לא היה למכור לי.

  • רעיון טוב! 1

ט.ל.ח

×
×
  • תוכן חדש...