Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו סטלביו תלתן ירוק בנורבורגרינג


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה בהנחה ונקודת המוצא שלך היא נכונה, שה-SUV הזה מבייש על מסלול כמה וכמה רכבי ספורט אמיתיים.

Which it isn't.. אבל טוב.. אתה כנראה יודע יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבל הנה, עובדה. אתה מוזמן לעיין בכל אתר רכב מוכר ולמצוא שם התייחסות לעניין.

 

נ.ב. לאור הנתון של ג'וליה תלתן, הזמן הזה של הסטלביו הגיוני לחלוטין.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני לפני תקופה כשאמרתי שאני לא צריך לנהוג אלא מספיק לקרוא מבחנים כדי לקבוע עובדות, חשבתם שאני מטריל אתכם (והאמת? באמת הטרלתי). ועכשיו אתה עושה את אותו הדבר. אירוני משהו.

 

dude, צא מזה. ההכחשה הזאת לא טובה לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל ציינתי באופן ברור שאני מדבר מנסיון, כלומר נהגתי.

 

תגיד, כשכתבת ש-135 זה רכב משעמם ולא טוב, בעל איכות פנים לא ברמה ואז קנית 140 וציינת את ההיפך גם הטרלת, נכון?

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגוש הזה נמרח ונזרק לכל עבר. למי שלא שם לב יש שם כלוב התהפכות שמן הסתם מקשיח את המרכב ברמות שרכב סדיר לא יגיע אליו. מערכת פליטה לא מקורית. לא ידוע מה לגבי צמיגים ומתלים. אם הוא מתנהג ככה עם מרכב אז מפחיד לחשוב מה יהיה בלי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל ציינתי באופן ברור שאני מדבר מנסיון, כלומר נהגתי.

 

תגיד, כשכתבת ש-135 זה רכב משעמם ולא טוב, בעל איכות פנים לא ברמה ואז קנית 140 וציינת את ההיפך גם הטרלת, נכון?

 

אמרתי שהרכב מרגיש יחסית מלאכותי בהיגוי שלו ופחות מהנה מרכבי הארדקור אחרים אפילו מהקורסה שהייתה לי. ציינתי שאיכות הפנים מאכזבת ביחס למה שציפיתי מרכב כזה. ואז אחרי תקופה כתבתי שטעיתי. נהגתי ברכב בנס הרים והרכב מהנה מאוד. תחושת המלאכותיות נעלמת ברגע שמגבירים קצב. איכות הפנים דווקא טובה ביחס להשוואה לסדרה 3 (שהאיכות זהה) וטובה אף יותר מדגמי אבזור נמוך ב-C קלאס במרצדס (על פלטפורמת ה-A שזה פח זבל אני לא מדבר).

 

מה גם הופתעתי לגלות לא מזמן, שהפלסטיק המגעיל הזה שהתבאסתי ממנו ברכב, זה בעצם אלומיניום ואני יצאתי חמור שלא הבחנתי בכך. (באמת שהרגיש כמו פלסטיק). אז מסקנות - בהתאם לנסיעה ברכבים שונים, בהתאם לנהיגה ספורטיבית ברכב שלי עצמו, ובהתאם לממצאים שהעליתי לעיל אני קובע חד-משמעית שעלתה טעות בידי כששפטתי את הרכב על-בסיס נסיעת מבחן (שנעשתה באופן ארוך וליבראלי היות והנציג היה חבר שלי ונתן לי לעשות עם הרכב כאוות נפשי).

 

ואתה מנגד, מציין שנהגת על הסטלביו תלתן ירוק? וגם על ה-M4?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. נהגתי על ג'וליה 200, ג'וליה 280 ועל M4 ומבחינת השלדה, מתלים, היגוי והתנהגות היתרון אצל האיטלקיה. כפי שציינתי, השלדה של הסטלביו היא זו של הג'וליה (טוב, למען האמת לקראת הסטלביו השלדה עברה מקצה שיפורים קל).

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי בעיון את הפוסט הזה שטוען לפיברוק זמנים בוידאו, סתם מסקרנות, ולתדהמתי, הבחור צודק לגמרי - יש חיתוכים גסים מאד של קטעים במסלול. אחד הכי ברורים זה בדקה 3:28 בסרטון, השוויתי לסרטון של הTYPE R שעשתה 7:50.

אפשר להסתנכרן על הקצה של קיר הבטון ביציאה מהפניה. ההונדה יוצאת כשהטיימר על 3:13 בערך (עיגלתי למעלה כי זוית הצילום שונה וייקח עוד כחצי שניה לקצה הקיר להגיע לחלון הנהג כמו בסטלביו), ואז יש ישורת של כמה שניות עד לפניה הבאה שמאלה.

 

h1.jpg

 

הסטלביו יוצאת כשהטיימר על 3:15, מה שאומר שהיא כבר בפיגור של 2 שניות על ההונדה.

 

a1.jpg

 

מכאן עד לסוף הcerb של הפניה הבאה שמאלה להונדה לוקח 11 שניות (3:24 על הטיימר) :

 

h2.jpg

 

בעוד הסטלביו מצליחה לעשות את זה בזמן של 9 שניות (3:28 על הטיימר) :

 

a2.jpg

 

ועדיין באותה נקודה ההונדה מקדימה את הסטלביו ב-4 שניות מבחינת הטיימר אבסולוטית...ובאורח פלא היא מצליחה לקזז את זה בהמשך, בעזרתו האדיבה של עורך הוידאו :) באמת עלוב מצידם.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן: מבחינת פרוגרסיביות, דיוק, קלילות ועוד כמה דברים הג'וליה עדיפה על סדרה 3/4 וגם מ-M4.

 

לגבי הסטלביו, טענתי היא שנקודת המוצא של הרכב טובה מאוד. האם סטלביו תלתן מתנהג יותר טוב מ-M4? לא יודע, אבל לפחות על מסלול מסויים הוא הציג זמן זהה (לטובת המשאית).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצם העובדה שאתם מתווכחים על זמן של משאית ברינג, היא WIN לאלפא, וזה כלל לא משנה האם הסטלביו עשתה את הזמן הזה או לא (לדעתי לא, אגב).

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי, למשל, קח את עצמך בתור דוגמא מייצגת. במקום להיות מבסוט מהאוטו הנהדר (באמת, ללא טיפת ציניות) שרכשת, מאז הרכישה אתה מוצא את עצמך נותן פוסטים בשרשורי אלפא, משל רכישת ב.מ.וו. מחייבת נקיטת עמדה נגד אלפא (ואתה לא היחיד כאן בפורום, ואני מניח שלא רק בפורום). גם עכשיו היה מאד חשוב לך להגיב כאן, כנראה, אחרת לא היית משחת את זמנך על כך (ולעצמאי כל דקה חשובה, שוב ללא טיפת ציניות). ברגע שלאנשים שהזיקה שלהם למותג אפסית יש דחף לדבר עליו, ה-PR הצליח במה שרצה. זה לא משנה מה אומרים עליך, כל עוד מדברים עליך. אם אלפא לא היו מעניינים, הם לא היו מייצרים שום רגש, וודאי לא אנטגוניזם. ברגע שמגיבים (לא רק אתה לצורך העניין) מוצאים לנכון לצאת נגד או להקטין, סימן שיש מאיפה, או לפחות המותג נתפס ככזה שיש צורך בתגובות האלה. זה WIN.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...