Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך יתכן שמוכרים סאן רוף שלם ותקין ב-eBay ב-300 שקל?


nimrod7676
שימו לב! השרשור הזה בן 3301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.

 

לפני 5 דקות מחקתי את החתימה הקודמת, ושאלתי את עצמי עוד כמה זמן יעבור עד שתימצא הפנינה הבאה.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החבר'ה ממשוב גנות אחראיים, מלבד על ההתקנה, גם על אישורים והוספה לרשיון. אם אני לא טועה הם בין הבודדים שעושים זאת ולכן אין להם ממש מתחרים (חוקיים).

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תעשה בגנות זה חוקי.

אם תעשה לבד זה לא חוקי.

לחבר'ה בגנות לוקח 4-5 שעות להתקין סאנרוף.

לנסות להתקין דבר כזה לבד זה טמטום.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות מחקתי את החתימה הקודמת, ושאלתי את עצמי עוד כמה זמן יעבור עד שתימצא הפנינה הבאה.

 

למה פנינה? הוא אומר שבספיריט יש סאנרוף מקורי וגם הסאנרוף שהוא רוצה להרכיב הוא מקורי אז מה הבעיה?

כמשהו שמגיע מהמפעל זה חוקי, אם החלק מקורי אבל צריך להתקין אותו פה, תהיה לו בעיה. אלא אם כן הוא מרכיב גג שמש אוניברסלי במושב עם כל האישורים. סאנרוף מקורי לא יושב כמו הסאנרוף שמתקינים פה וכזה סאנרוף לא יצליחו להתקין לו.

 

אתה מוזמן להשתמש בזה כחתימה כמובן. אם חסרה לך השראה אני יכול להכין לך עוד חתימות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד ההבדלים בין המקורי למקומי הוא שיטת האיטום. במקורי הגומיות לא אוטמות לחלוטין ושאריות המים נוזלות דרך תעלות ניקוז. בזה שלא מקורי האיטום נעשה בהצמדת החלון לגומיה (שהיא הרבה יותר מסיבית) ולכן גם הגג בולט מעט.

לעשות אפשר הכל... אפשר ליצר תעלות ניקוז בבניה, אפשר להצמיד את המנגנון בדומה למקורי, אפשר להשתמש בחיפוי מקורי ומתגים מקורים. אני לא מאמין שהחברה במושב יסכימו להיכנס להרפתקאה שכזו, זה גם עניין של עלות וגם ים בעבודה.

המלצתי לרדת מהרעיון ולחפש רכב עם גג מקורי במקום. בסופו של יום, לא בטח שזה יהיה יקר יותר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה פנינה? הוא אומר שבספיריט יש סאנרוף מקורי וגם הסאנרוף שהוא רוצה להרכיב הוא מקורי אז מה הבעיה?

כמשהו שמגיע מהמפעל זה חוקי, אם החלק מקורי אבל צריך להתקין אותו פה, תהיה לו בעיה. אלא אם כן הוא מרכיב גג שמש אוניברסלי במושב עם כל האישורים. סאנרוף מקורי לא יושב כמו הסאנרוף שמתקינים פה וכזה סאנרוף לא יצליחו להתקין לו.

 

אתה מוזמן להשתמש בזה כחתימה כמובן. אם חסרה לך השראה אני יכול להכין לך עוד חתימות.

 

הפורום רווי בסרקזם אבל בתגובה שלי התכוונתי ברצינות. התשובה שלך לפות"ש נשמעת מצחיק אבל ממצה את השרשור.

 

חוץ מזה, הזכיר לי את "החלונות משבדיה, הזכוכית מנירוסטה!" :lol:

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה בטיחותית להתקין גג שמש ברכב שהגיע ללא.

 

מדובר בשוק ענף מאוד בחו"ל, יש תקנים, יש נהלים, יש הוראות הרכבה קפדניות וכל פחח רכב יכול לעשות את העבודה בבטיחות וביעילות ממש כאילו היה גג שמש במקור.

 

הכשל בארץ הוא כשל של המחוקק שמעולם לא נדרש לסוגיה.

 

סתם כדוגמא הפוכה, לווי גרירה ולהתקנתם יש בארץ תקנים ונוהלים מוכרים ומוסדרים, ושם פוטנציאל הבטיחות והפגיעה בבטיחות גדול עשרות מונים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה הייתה לא מבחינת החוק והתקנים, אלא באופן מהותי.

גג שלם שנחתך כבר לא יהיה בעל אותה הקשיחות\יציבות,

היצרן הרי מייצר את זה כחלק שלם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגג לא באמת מחזיק את שלמות המבנית של הרכב, אם זה היה נכון, כל סאן רוף מקורי היה מפוצץ את הזכוכית שבחלון בעומס הראשון, עצם זה שהחלון לעולם לא נשבר רק מדגים שאין שם כלל שום עומסים.

 

מתחת לפח הגג יש שלוש רצועות רוחב שדואגות לטפל בעומסים.

אותן, אסור בתכלית האיסור לחתוך.

 

ShopTalk2_Unibody.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפח עצמו, כל עוד לא מוצמדת אליו קורה/ ריתוך עם חלק נוסף והוא שטוח, יש תרומה אפסית למבנה/ קשיחות הרכב.

הפח מתחיל להיות מבני כאשור הוא צורני/ מחובר לעוד אלמנטים.

למעשה אני בספק אם ברכב שיש לו גם דגם עם סאן רוף ובלי, יש בכלל הבדל, בקורות שרצות בתוך הגג. לדעתי לא מוסיפים שום חיזוקים והרכב עדיין עומדת באותם תקנים.

כמובן שאסור לחתוף קורות פנימיות/ כיפופים שיש בגג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...