Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ב8 שנים האחרות החלפתי רכבי ליסינג כמו נעליים, היה לי כל מיני ותמיד כולן היו משעממות וחסרות ריגושים. עכשיו שהליסינג פחות משתלם לי אני רוצה להחליף ולנסות לצאת מהמסגרת המרובעת כדי לקנות משהו יותר מהנה ומעניין.

 

התקציב שלי הוא 70-80 אלף, יכול להיות בכל שנה אבל אני מעדיף עד 2009 ככה. ועדיפות גבוהה למשהו חסכוני, אם לא אז לפחות שישתה פחות ממאזדה 3.

 

עד עכשיו הסתכלתי על הלאון 1.2 טורבו, היא ממש נראת לי ומספיק גדולה בשביל המשפחה (אישה וילדה) וחסכונית מאוד. העניין הוא שהיא ידנית, וככול שאני מתלהב מהעניין הבת זוג שלי מתנגדת יותר :). ממש לא בא לה להתעסק עם זה לא משנה באיזה זווית מציגים את זה. היא בהחלט לא מבינה את היתרון של זה (אני עוד עובד על זה).

 

בכל אופן, הייתי קונה משהו עם DSG7, אבל בגלל האמינות המפוקפקת והשנתון של הרכב שאצטרך לקנות אני לא רוצה להיכנס לצרה הזו, אם לא עכשיו כי יש אחריות אז אחר כך כשהאחריות תגמר.

 

אז מה עוד יש מעניין בשוק, רובוטי או אוטומט אבל עם אמינות טובה יותר מהDSG7? אולי משהו עם DSG6?

 

תודה תודה.

פורסם

גולף דור 6 2010 זה dsg7 ללא אחריות לא ממליץ בכלל להתקרב לגיר הזה(יש לי כזאת...)

עריכה: אגב זה ככה גם בג'טה מאותם שנים,זה אותו אוטו בדיוק רק צורה שונה.

פורסם

אם אתה מחפש משהו שהוא יותר מעניין ממשפחתית מצויה, אז גולף וג'טה הן לא הפתרון, הן משפחתיות, שאחת מהן איכותית ונוחה מאוד, והשנייה היא...ג'טה.

משהו מעניין זה לדעתי הוט האצ' ישנה לא? אולי מגאן GT דור 2. 225 כ"ס 30 קג"מ.

אין לי מושג כמה תעלה גולף GTI מהשנתונים שציינת, אבל אם היא נכנסת בתקציב אז היא תהיה גם מעניינת מאוד, וגם משפחתית.

אגב, במידה ומדובר בילדה אחת בלבד, אז אולי אפשר אפילו לקנות איזה איביזה/פולו/קליאו GTS/RS/BBC/FBI וכל שאר האותיות שאומרות אני בדיוק מה שאתה מחפש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

זה תגובה לבחור מהודעה אחרת

הרשיתי לעצמי לשכפל אותה לפוסט זה

יש לי המלצה חריגה

 

בתור בעל משפחה עם שני ילדים קטנים

מצאתי לפני כשנה בלובינסקי ורידי פיג׳ו 308 טורבו

הרכב מאובזר בכל דבר אפשרי שזה מעייף לכתוב הכל

הדגם הינו דגם פרמיום עם גג פנורמי מדהים מנוע חזק וחסכוני.

צריכת דלק ברגוע 1/12 הבעיה היא שהרכב כזה כייפי שקל להתחרע איתו ואז יורדים ל1/9

אבל שווה כל שקל

היה להם דיל של שנתיים אחריות מוחלטת טמבון לטמבון כולל טיפולים כולל בלמים מגבים ועוד. הכל מקורי וחדש.

אני קניתי בזמנו ב80 אלף מודל 2008 עם 40000 קמ בלבד.

מבחינת צעיר רווק זה אחלה רכב עם פוזה וכיף מבחינת משפחה הוא מרווח להוביל עגלה כיסא תינוק וסל קל.

בטיחות 6 כריות אוויר וכל שאר ההגנות 5 כוכבי בטיחות.

ביטוח מקיף גרושים כי הרכב לא גניב. חובה גם זול בגלל שהמנוע רק 1600 והרבה כריות אוויר שנותנים עוד הנחה.

חסרונות: לא סחיר בגלל זה אתה קונה רכב מאובזר חזק ובטוח בזיל הזול יחסית.

מסוכן לרישיון מאוד !!!

אגב הוא גם מגיע עם מערכת מקורית סימנס ורמקולים של הרמן קרדון.

אשמח לתת עוד מידע אם תצטרך

פורסם

אני חושב שמצאתי משהו. פיאט בראבו החדשה. 1.4 טורבו רובוטי. האישה תהנה מהאוטומט הקופצני ואני מהרגיל. יש מצב שעגלה לתינוק חדש תכנס מאחורה?

פורסם
אני חושב שמצאתי משהו. פיאט בראבו החדשה. 1.4 טורבו רובוטי. האישה תהנה מהאוטומט הקופצני ואני מהרגיל. יש מצב שעגלה לתינוק חדש תכנס מאחורה?

 

פתרון מצוין אם אשתך לא מוכנה לגיר רגיל. עגלה תכנס

פורסם

הבראבו תתן לך תמורה מעולה- כח, מראה, בטיחות והנאה.

יש פה כמה גולשים שמחזיקים ברכב הזה. מציע שתמתין שיעלו את רשמיהם.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
גולף 1.4 TSI DSG6 שנת 2009 אם אינני טועה. לא יודע מה המחיר - אבל תמורה מעולה.

 

אני בטוח שזאת תמורה מעולה אבל הגיר המהולל!!! קשה לי לשם את הכסף על משהו יש סיכוי טוב שיעשה בעיות.

פורסם

היום ראיתי פעמיים בראבו על הכביש. נראת קצת קטנה אבל מגניבה. מה שהכי מפחיד אותי זה שיהיה קשה למכור. יש מצב שאצטרך למכור בעוד שנתיים ככה. אנשים בכלל לא מכירים את זה האוטו הזה. לקח לי שבועיים להגיע אליו וגם מפחדים מהגיר הרובוטי.

×
×
  • תוכן חדש...