Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

330 כ"ס ומעל 46 קג"מ של הנאה צרופה - עכשיו גם למנועי 1.8TSI - כמו שרק APR יודעת לספק


PIT-STOP
שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

330 כ"ס ומעל 46 קג"מ של הנאה צרופה - עכשיו גם למנועי 1.8TSI - כמו שרק APR יודעת לספק

 

APR גאה להציג את השדרוג האולטימטיבי למנועי 1.8TSI

כרגיל ב APR, גם הקיט הזה נועד לספק חווית נהיגה עוצמתית, מהנה ואיכותית וכל זאת, מבלי לוותר על המאפיינים המקוריים והאיכותיים של הרכב המקורי.

זו גם הסיבה שכל החלקים שנדרשים להתקנה ואשר מסופקים עם הקיט הינם חלקים מקוריים של VW בלבד.

 

מהנדסי APR שידועים בנסיונם העשיר בכיול מחשבי ומנועי TSI עשו זאת שוב והצליחו לייצר קיט חומרה-תוכנה מדהים ומושלם כאחד. עם עקומת מומנט ארוכה ומרשימה המספקת משיכה עוצמתית, ארוכה וחלקה לכל אורך רצועת הכח. APR שמה את חובבי הנהיגה הספורטיבית בראש סדר העדיפויות והתוצאה - קיט עוצמתי אך ללא "בורות" של כח מצד אחד וללא "עודפי הספק" מן הצד השני בכדי למצות עד תום את יכולות המנוע, השלדה והרכב בכלל.

זמינות הכח בסל"ד נמוך ומשיכה ארוכה, החלטית ואחידה מיועדים לאפשר לך ולרכב האצה מדהימה וללא עודפי כח שיגרמו לאיבוד אחיזה ביציאה מהסיבוב..

 

18_tsi_k04_vs_stock_98_cc.gif

 

מאפיינים מרכזיים:

אמינות - שימוש בחלקים מקוריים בלבד ותכנות ניהול מנוע ע"י מהנדסי APR

חשאיות - אין הבדל ויזואלי - הרכב ותא המנוע נשארים במראה מקורי לחלוטין.

עוצמה - 330 כ"ס ומעל 46 קג"מ כבר ב 3300 סל"ד עם רצועת כח ארוכה ומרשימה מאין כמותה.

קיט מושלם - כוללה הכל, עד הבורג האחרון.

הפיך לחלוטין - כל הפעולות הקשורות בהסבה זו הפיכות לחלוטין.

 

tsi-k04-kit.jpg

 

רק APR מציעה את מגדש הטורבו (מקורי של AUDI S3) עם שינויים קלים שנועדו ליצור התאמה מושלמת והחלפה ישירה של מגדש הטורבו המקורי ללא שינויים או תוספות ברכב.

 

apr-tsi-k04-compressor-overview.jpg

 

tsi-k04-compressor-covers-mid.jpg

 

 

הכי איכותי, הכי אמין, הכי מהנה ובפירוש - הטוב ביותר שיש.

GOAPR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...