Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהי צורת העבודה של שעונים "אנלוגיים" בלוח מחוונים דיגיטלי?


איתמר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

ביאריס שלי כמו ב 99% מהרכבים החדשים לוח השעונים הוא למעשה אלקטרוני לחלוטין כאשר שעון המהירות ה"אנלוגי" ומד המרחק מקבלים סיגנל חשמלי במקום כבל הספידומטר הותיק.

 

אני מעוניין לפתוח את הלוח ולצורך כך עלי לשלוף את המחטים החוצה.

מה הסיכוי שהלוח יזדקק לכיול חדש במעבדה? כלומר האם לציר המחוג יש "0" כמו בשעון אנלוגי אמיתי או שמא מדובר במנגנון שעובד על השראות חשמלית \ שיוני התנגדות והציר חופשי לחלוטין? יש לציין כי לאחר ניתוק מצבר או חיבור מחדש של הקונקטורים ללוח המחוונים הלוח מבצע איפוס בדמות העלאת המחוגים עד לסוף הסקאלה וחזרה.

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל לוח שעונים והמנגנונים שלו.

 

ישנם לוחות שהמנגנונים הם ללא מעצור פנימי - ואז תמצא מחט קטנה שמחזיקה את המחוג על ה"0" ע"מ שלא "יפול" למטה.

ישנם לוחות שקיים בתוך המנגנון מעצור פנימי, ואז אתה לא תמצא מחט שמחזיקה את המחוג אלא תצטרך לכייל אותו בעצמך (לסובב נגד השעון עד לנקודה מסויימת מתחת ל"0") עד שתיגע למצב מדוייק בו תפתח את הסוויץ' והוא יסיים את הכיול על ה "0" בדיוק.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...