Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי, XSI, או האצ'בק 1600


106 XSI
שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רציתי לדעת איזה אוטו יותר כדאי מכל הבחינות(מהירות, כוח, יופי, נוחות ותפקוד) בסכום של עד 45,000 שקל ?

ישנם מס' אופציות שאני שוקל:

1. האצ'בק 93-94 1600 ESI/VTI ידנית (אם אפשר למצוא VTI)

2. ראלי 97-98 1600

3. XSI 96-97 1600

וכמו כן אם תוכלו להמליץ לי על סוגים נוספים של מכוניות בקטגוריה זו של רכבי ספורט קטנים אודה לכם.

אבקש תשובה אובייקטיבית.

 

או שבכלל אתם מציעים לי להשאר עם ה-XSI שברשותי שנת 94 מנוע 1400 שנרכשה לפני זמן קצר בתור מתנה ועדיף לשפר אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לדעת איזה אוטו יותר כדאי מכל הבחינות(מהירות, כוח, יופי, נוחות ותפקוד) בסכום של עד 45,000 שקל ?

ישנם מס' אופציות שאני שוקל:

1. האצ'בק 93-94 1600 ESI/VTI ידנית (אם אפשר למצוא VTI)

2. ראלי 97-98 1600

3. XSI 96-97 1600

וכמו כן אם תוכלו להמליץ לי על סוגים נוספים של מכוניות בקטגוריה זו של רכבי ספורט קטנים אודה לכם.

אבקש תשובה אובייקטיבית.

או שבכלל אתם מציעים לי להשאר עם ה-XSI שברשותי שנת 94 מנוע 1400 שנרכשה לפני זמן קצר בתור מתנה ועדיף לשפר אותה.

ההונדה היא לא רכב ספורטיבי קטן, היא קומקטית טובה למדי , אבל ספורטיבית היא לא.

 

הבחירה בין הראלי לXSI היא עניין של העדפה, שתיהן מתנהגות כנראה יותר טוב ממה שאתה יכול לנצל אז הסעיף הזה לא רלוונטי, בשבילך, שתיהן מתנהגות מעולה.

הראלי פחות מאובזרת אך חדשה יותר,קלה יותר ומהירה יותר.

הXSI יותר מפנקת.

אני אומר, לך על מה שתמצא במצב טוב יותר.

אפשרויות טובה נוספת,clio RSI

 

 

דבר אחד לא הבנתי, מה רע באוטו שלך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום דבר לא רע באוטו שלי הוא מעולה אני פשוט רוצה משהוא חדש קצת יותר האוטו כבר 9 שנים על הכביש הוא קצת עשה את שלו למרות שהוא מהיר, יפה ובפנים איבזרתי אותו חבל על הזמן. דעתי השתנתה:

פיג'ו הם רכבים קטנים ומהירים ועושים הרבה בעיות (מנסיון).

הונדה מעולים אבל ההאצ'בק שקיימות היום בשוק או קרועות או בעלי הרבה ידיים או שהם פשוט לא זה..

מישהו העלה לי רעיון טוב גולף 1.6/1.8 שנת 97/98 הצורה הישנה ידנית 3 דל' הגרמניות אמינות חזקות אבל הצורה הישנה של גולף??? לא יודע יש בה משהוא לא יפה וגם עד שאני ימצא 3 דל' תיצא לי הנשמה. עזרה חברים.. :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להוריד את החזקות מהמשפט על הגולפים

אין שום דבר חזק במנוע של הגולף..... מומנט... מילא ... בזבזנות דלק ....

אבל 1600 על הגולף זאת בדיחה......

ה1800 ידנית כבר סביר

אבל חזק....... לא הייתי נסחף

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להשוות בין הגולף (בצורה שדיברת עליה) לבין המכוניות שהזכרת במיוחד הצרפתיות שבינהם המכוניות שהזכרת הם מכוניות ספורטיביות (הפיזואים) \מהירות (ההצבק) מול הגולף שהיא כבדה ולא מתקרבת להתנהגות של המכוניות המדוברות בייחוד ה106

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאתה לא ממש מתעניין/מבין ברכבים ספורטיבים, וזה לא ממש הקטע שלך.

נראש לי (ויכול להיות שאני טועה), שאותך יותר מעניין המראה.

אז...

עזוב אותך מכל השטויות, ופשוט קנה את מה שהכי יפה בעיניך.

אם אתה באמת בקטע של רכב ספורטיבי, לך על ראלי החל משנת 97 (שילדה

קשיחה יותר, ולטעמי גם מראה טוב יותר מ-XSI)

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להוריד את החזקות מהמשפט על הגולפים

אין שום דבר חזק במנוע של הגולף..... מומנט... מילא ... בזבזנות דלק ....

אבל 1600 על הגולף זאת בדיחה......

ה1800 ידנית כבר סביר

אבל חזק....... לא הייתי נסחף

 

בדיוק ההיפך

 

רק לצורך הפרוטוקול,

ל1.8 של גולף דור 3 היה 8 שסתומים ו75-90 כוח סוס

ל1.6 שהצטרף בשנים האחרונות היה 16 שסתומים ו 100 סוסים

העגלה האמיתית היא ה1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם הייתי בסרט הזה עכשיו כולם יגידו לך שאין בכלל מה להשוות בין ה106 XSI\RALLY

לבין הסיוויק אבל אני מבין לליבך כי דווקא יש שינהן באותו סדר גודל של מחיר ושניהם מכוניות טובות הפיז'ו היא מהירה הרבה יותר מסיוויק מבחינת יופי זאת החלטה שלך לפי דעתי הפיזו יותר יפה אם תיקח ESI או VTI(לא נראה לי ) אז אני הגעתי למסקנה שעדיף הונדה "מציתה את הנוסעים"

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקנה ESI זה בגלל שהיא יפה בעיניך או בגלל שהיא יפנית אמינה (נגיד). אבל ספורטיבית היא בטוח לא בכל אספקט שתמדוד אותה.

VTI היא חזקה ולפחות בביצועי 0-100 אפשר להתיחס אליה כאל ספורטיבית.

אבל שילדה זה לא הצד החזק שלה ואחרי XSI אתה תרגיש את זה.

 

ללא ספק ראלי היא הקנייה הספורטיבית ביותר אבל תכין את עצמך לחיפוש ארוך ומיגע.

קימת אפשרות נוספת Saxo VTR. מאובזרת יותר מראלי מעט יותר חלשה אבל מפתיעה בעוצמתה באופן יחסי. שילדה נהדרת ממש חויה לנהיגה. כמעט זהה לראלי מבחינת שיפורים אפשריים.

 

ההמלצה שלי: יש לך יופי של אוטו! אל תמהר, חפש בסבלנות ראלי במצב טוב או VTR (קשה יותר להשגה). תאמין לי אחרי שתמצא אחת לא תרצה למכור אותה בחיים.

 

מבחינתי השדרוג היחיד שבא בחשבון בסכומים של עד 80 אלפיות Saxo VTS/106 GTI

כך שהסיכוי שארצה למכור את הרכב הוא די נמוך בהתחשב במחירון.

זו אחת הסיבות שקשה מאד למצא ראלי או VTR במצב טוב למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...