Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט קורדובה 2002 - הגה עקום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה,

קניתי את הרכב לא מזמן ושמתי לב שבזמן נסיעה ישר ההגה עקום בינונית ימינה.

חשוב לציין שאין סטיה של הרכב, אלא רק עקימות של ההגה.

כתוצאה מכך כשפונים ימינה האיתות לא חוזר.

 

מה יכולה להיות הבעיה? הציעו לי ללכת לעשות איזון גלגלים אצל פאנצ'ר מאכר, מה שיכול לתקן את הבעיה במחיר הכי נמוך.

אם כבר אנו מדברים - כמה עולה איזון גלגלים?

 

דעה אחרת שהציעו לי זה ללכת ישר לכיוון פרונט, שכמובן יעלה יותר. (שוב - כמה?)

 

לפני שאני מחליט, הייתי שמח שתעזרו לי לאבחן את הבעיה, כדי שאוכל לצמצם את העלויות.

 

2 דברים שאני רוצה לציין:

*2 צמיגים קדמיים הוחלפו ברכב לפני שקניתי אותו - האם זו יכולה להיות הסיבה? אם כן, איזה מהפתרונות יתקן את הבעיה?

*בבדיקה לפני קניה התגלה שיש מרווחים קטנים במתלים האחוריים. יכול לגרום לבעיה?

 

תודה רבה לעוזרים:wink:

  • ספונסר פורום
פורסם

הבעיה אצלך הינה מירכוז גלגל ההגה בלבד .

יש שתי דרכים לבצע את ישור גלגל ההגה

אחת לכוון את גלגל ההגה במוסך על ידי שיחרור הגלגל מהציר

ומיקומו מחדש במקום הנכון .

דרך שניה (יותר נכונה) היא להיכנס למכון לכיווני מיתלים ולבצע בו

בדיקת כיוון גלגלים ולהדגיש לישר את גלגל ההגה

עלות טיפול כזה בשני המקרים הוא כ 100 שח לפני מעמ .

 

לבעיה הזאת אין קשר לאיזון גלגלים שמבצעים בפנצריה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רבה לך,

הייתי משלם סתם על איזון גלגלים.

אני חושב שאלך על הדרך השניה, כי כמו שאמרת, היא יותר נכונה:wink:

×
×
  • תוכן חדש...