Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חסימת העברת הילוך ל D לפני שלוחצים על הקוד ברכב


Rapid
שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

...רציתי לדעת האם אתה מתעסק בהתקנה של מערכות אזעקה?

....

 

Not any more, לא בשלב זה בכל אופן.

 

מה צריך לעשות, רשמתי לך, והחשוב הוא , לא רק מה צריך לעשות, אלא למצוא את האדם המתאים שיכול לעשות זאת, ולא לפני שיובהר חד משמעית שאת ההתקנה יש לבצע עם מתאם ייעודי שיודע להתגבר על בעיית האימובילייזר, ולא דרך ביטולו בהשתלת מפתח מקורי מקודד ליד הסוויץ'.

 

קיימות כאלה יחידות. אינני יודע אם קיימות בארץ, בכל אופן, קיימות.

 

אופציה נוספת היא הסתרת ראש בלבד של מפתח מקודד כזה וביצוע קליטה השראתית דרך תכנון מעגל ייעודי. פחות מומלץ, ולא פועל תמיד בצורה מושלמת עם כל יחידת הנעה מרחוק.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל :-( אתה היית נראה לי הבנאדם המתאים.

 

אתה יודע להמליץ לי על מישהו שידע לעשות את זה במקצועיות מאיזור המרכז?

האם אתה יודע מה השם של היחידה או של "המתאם הייעודי שיודע להתגבר על בעיית האימובילייזר, ולא דרך ביטולו בהשתלת מפתח מקורי מקודד ליד הסוויץ'."

 

כדי שאני יוכל לחפש כזה לקנות בארץ או בחו"ל ולהגיע ביחד עם זה אל המתקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיפוש מהיר תחת השם הזה:

 

Data Transponder Override Interface

 

 

pkhy1_s.gifsIFR_callback_4_DoFSCommand(info, args);icon_pk.gif

Immobilizer Bypass

 

Data Transponder Override Interface: Override Hyundai & Kia OEM Transponder Immobilizer Via Data (No Key Required). Compatible bypass kit for best selling Hyundai Tiberon and Kia Sorento.

 

 

 

 

תיאור המוצר:

 

DescriptionFirmware DownloadsManual DownloadsFAQs

Data Transponder Interface: Override OEM Transponder Immobilizer Via Data (No Key Required).

Features:

  • compatible with any remote car starter
  • compact design easy to mount
  • compatible with manufacturer's anti-theft system
  • maintains integrity of factory vehicle anti-theft system
  • simple connection to vehicle
  • easy 1 step programming
  • no extra key required for operation

המקור: http://www.bypasskit.com/product.aspx?prodid=PKHY1&catid=15

 

למען הסר ספק, אני מדגיש שלא בדקתי שזה אכן מתאים לדגם הרכב שלך.

 

לגבי מתקין, צריך למצוא מישהו עם נסיון מוכח, לא מספיק "אחד שמתקין" . עם כל הכבוד, זה לא חיבור מגבר, שגם כאן, לא חסרות אפשרויות לטעויות ופגמים. במע' התנעה מרחוק עם היחידה הנ"ל, יש חוטים והתערבות במערכות אלקטרוניות רגישות.

 

ניתן לעשות גם ללא היחידה הזו, עם ראש מפתח מקורי מקודד, שמוסתר ברכב, בצורה השראתית, כפי שציינתי בתוגבתי הקודמת, עדיפה היחידה הזו.

 

מקווה שהארתי.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל שיטה ישנן יתרונות וחסרונות, אני בעד כל השיטות שאינו מערבות את מערכת ההזרקה של הרכב, לרבות ניתוקים של דוושת הגז ו/או משאבת דלק ו/או סליל הצתה ו/או חיישן גלגל תנופה.

 

חיבור מערכות מיגון על הרכיבים הללו גרם בעבר לצרות צרורות - ומעבר לכך, לסכנה בטיחותית של ממש אם בדיוק ברגע ה"מתאים" החליט הממסר המנתק\מחבר להתקלקל - ואז הנהג עלול להישאר עם רכב שמפסיק להגיב לדוושת הגז או כבה באמצע נסיעה. מהסיבה הפשוטה הזו כבר לא מתקינים מיגונים בצורה כזו במכוניות מודרניות, אלא על מערכת המשבת המקורי של הרכב (לרוב מנתקים אנטנה או קו תקשורת לאנטנה). במצב זה מספיק שהרכב הניע, גם אם היחידה החליטה להתקלקל בדרך, הרכב לא יכבה באמצע נסיעה לעולם.

 

חיבור למשבת של ידית ההילוכים הוא רעיון טוב- אך החסרונות כבר הוזכרו. לכל שיטת מיגון יש שיטת פריצה - ומאחר ואנו מדברים על מערכת מיותרת לדעתי (הנעת הרכב מרחוק) שמתאימה יותר למדינות קרות מאוד או צרכים מיוחדים, אצלנו אני לא רואה סיבה להתקין כזה דבר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני שוב תודה על התגובה העניינית. איציק גם תודה הארת לי מספר נקודות חשובות.

 

דני, האם אתה יודע על מקום שניתן להשיג Data Transponder Override Interface בארץ?

איך אני מוציא מתקין שאפשר לסמוך עליו? מישהו יודע על אחד כזה? (עדיף מאיזור המרכז).

בחנות שאליה קישרת אותי ראיתי שהחלק הזה עולה 40$. יש לך מושג האם יש מכס על חלק כזה? ואם כן כמה אחוזים?

 

האם החנות הזאת היא חנות אמינה? כדאי לרכוש דרכה? (לא ראיתי שהם תומכים במשלוח לישראל) או שיש חנות אחרת אמינה יותר שכדאי לרכוש דרכה.

 

האם יש לך הסבר טיפה מפורט יותר כיצד המודול הזה עובד בדיוק? ואיך משתמשים בו?

 

תודה רבה על העזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...דני, האם אתה יודע על מקום שניתן להשיג Data Transponder Override Interface בארץ?

איך אני מוציא מתקין שאפשר לסמוך עליו? מישהו יודע על אחד כזה? (עדיף מאיזור המרכז).

בחנות שאליה קישרת אותי ראיתי שהחלק הזה עולה 40$. יש לך מושג האם יש מכס על חלק כזה? ואם כן כמה אחוזים?

 

האם יש לך הסבר טיפה מפורט יותר כיצד המודול הזה עובד בדיוק? ואיך משתמשים בו?

 

....

 

*לא אמור להיות בארץ. בחול זה קיים, כי מניעים את הרכב לפני שיוצאים אליו בחורף ב 15 מעלות מתחת לאפס.

 

בארץ לא צריך, ולכן לא כדאי לבצע ייבוא מסחרי שלו. אז לא אמור להיות, לאף יבואן אין טעם להתקשר עם חברה בשביל 5-10 יחידות בשנה. היצרן יצחק ממנו. זה משיכה של חנות התקנות מכובדת בחול, ביום אחד.

 

**לא מכיר את החנות. לא יודע. סיפקתי לך מידע לגבי סוג החלק שאתה צריך, שמו, ומושג על מחירו, את ההמשך, אני משאיר לך.

 

***המודול הזה לומד את המפתח המקורי (הקידוד שלו) , ובזמן שמניעים מרחוק ורק אז!, הוא יודע לשדר את הקוד שצריך, כאילו הוכנס המפתח המקודד המקורי.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על כל המידע.

אני לא רוצה להביא את זה באופן מסחרי, רוצה יחידה אחת כזו בשבילי. יהיה סיכוי איפה שהוא שאני ימצא בארץ?

 

האם ברגע שגנב גונב את המפתחות - הוא יוכל להתניע את האוטו וליסוע? שהחלק הזה נותן הגנה נוספת כלשהי למשל חיבור לקודן - שברגע שבוצעה התנעה ע"י היחדה הזו הוא מפנה לקודן (אפילו אם זה יהיה קודן אחר מהמקורי, למרות שעדיף חיבור למקורי) ואם לא רושמים את הקוד האוטו כבה ברגע שלוחצים על ברקס או גז?

 

האם אפשרי? תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...