Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז קניתי בסוף את ה HP 730 -מכשיר נחמד ומרשים בתכונותיו.

 

הוא הגיע עם 2 AA דורסל .

לאחר מ"ס תמונות/נסיונות (סביבות 40 דקות עבודה עם LCD דלוק למשעי...

ניגמרו הסוללות.

 

שאלותי.

 

מה כבר נגמר? :shock:

האם זה הקצב שבו הדיגיטלית אוכלת סוללות? :cry:

מה הפיתרון? :wink:

על איזה סוללות ניטענות אתם ממליצים? :roll:

על איזה מטען אתם ממליצים? :roll:

מה הפיתרון שלכם למיזרח תיכון שקט....סתם סתם :wink:

 

תודה לעונים

פורסם
אז קניתי בסוף את ה HP 730 -מכשיר נחמד ומרשים בתכונותיו.

 

הוא הגיע עם 2 AA דורסל .

לאחר מ"ס תמונות/נסיונות (סביבות 40 דקות עבודה עם LCD דלוק למשעי...

ניגמרו הסוללות.

 

שאלותי.

 

מה כבר נגמר? :shock:

האם זה הקצב שבו הדיגיטלית אוכלת סוללות? :cry:

מה הפיתרון? :wink:

על איזה סוללות ניטענות אתם ממליצים? :roll:

על איזה מטען אתם ממליצים? :roll:

מה הפיתרון שלכם למיזרח תיכון שקט....סתם סתם :wink:

 

תודה לעונים

 

אני לא זוכר איך המצלמה שלי (אולימפוס C120) זוללת סוללות אבל מומלץ לרכוש סוללות נטענות של GP שמגיעות עם מטען של GP.

 

רבעיית סוללות + מטען עלו לי 100 שקל +- באופיס דיפו.

 

ניתן להשיג ברשתות: ACE, אופיס דיפו, חניות חשמל וכו

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

מצטרף להמלצה לגבי סוללות נטענות.

כמו כן אל תתקמצן ותשקיע עוד כמה שקלים בסוללות של 1800 מיליאמפר.

טיפ לחסכון בסוללות: תכבה את המסך כאשר המצלמה דלוקה ואתה לא מצלם.

כמו כן כדאי להשתמש בעינית ולא במסך כאשר אתה מעוניין לחסוך בסוללות..

פורסם

תודה

 

אך האם זהו הקצב בו צריכים הסוללת להיגמר?

 

כי כפי מה שידוע לי סוללות ניטענות פחות חזקות מדורסל רגיל ,לא?

פורסם

אתה טועה אחי...סוללות דורסל מחזיקות יותר זמן מסוללות רגילות...

מתח של סוללות נטענות הוא 1.2וולט ושל כל סוללה לא נטענת 1.5 וולט

אבל הזרם הוא בדרך כלל בסביבות 700 מיליאמפר...אם אני לא טועה...

כאשר בסוללות נטענות אתה יכול גם להשיג 2000 מיליאמפר...

ובקטע הזה הזרם הוא שקובע.

פורסם
מצטרף להמלצה לגבי סוללות נטענות.

כמו כן אל תתקמצן ותשקיע עוד כמה שקלים בסוללות של 1800 מיליאמפר.

טיפ לחסכון בסוללות: תכבה את המסך כאשר המצלמה דלוקה ואתה לא מצלם.

כמו כן כדאי להשתמש בעינית ולא במסך כאשר אתה מעוניין לחסוך בסוללות..

 

מצטרף להמלצה :!:

לי יש סוללות נטענות של GP

(1800)

ואני מרוצה מהם מאוד :!:

אבל באמת בגדול מצלמות דיגטליות זוללות סוללות בטירוף :?

פורסם

אם למצלמה יש רק שתי סוללות, אז עם נטענות טובות (1800 או 2000) זה אמור להחזיק מעמד לפחות ל-150 תמונות בערך אם המסך עובד.

 

אצלי הנתונים שכתובים בחוברת של המצלמה הם כ-350 תמונות עם מסך עובד וכ-1000 בלי. (ללא פלאש, אני חושב). עד כה נראה לי שזה מתאים לצריכה האמיתית של הסוללות.

 

מצלמה דיגיטלית בלי סוללות נטענות זה בזבוז אדיר של כסף. אני קניתי את ה-powerbank 3 של GP עם סוללות 2000. עלה 160 אם אני זוכר נכון (אפשר למצוא גם ב-130 אבל כבר נסעתי לחנות אז בשביל 30 ש"ח לא היה לי כוח להמשיך להסתובב או לחפש ברשת)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש לי לי 4 סוללות נטענות של GP 1800

המצלמה היא

FUJI A303

עם זוג סוללות צילמתי אירוע והיה משהו כמו 360 תמונות

במהלך האירוע גם בדקתי חלק מהתמונות(שזאת צריכה ממש גדולה...)

האירוע היה בלילה, לכן כל תמונה הייתה עם פלאש...

המצלמה מאוד חיסחונית בקטע הזה.....

פורסם

אצלי גם ככה..אין מה לעשות יש לפעמים בטריות 4 בטריות ב2ש"ח

ודווקא מחזיק הרבה זמן מאשר לבטירות עם החברה כמו דורסול וכל אלה..

המצלמה שלי זאת:

http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1089692

 

מה דעתכם אליה?

~~~חולה הגה~~~

(**נתניה**)LIVING THE DREAM

פורסם
אצלי גם ככה..אין מה לעשות יש לפעמים בטריות 4 בטריות ב2ש"ח

ודווקא מחזיק הרבה זמן מאשר לבטירות עם החברה כמו דורסול וכל אלה..

המצלמה שלי זאת:

http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1089692

מה דעתכם אליה?

לדעתי - שווה שתשקיע קצת יותר בלימודים ופחות בפורום.

 

ועניינית -

1. אין מצב שסוללות של חצי שקל יחזיקו יותר מסוללות אלקליין.

2. תלוי באיזה מחיר זכית בה במכרז. זו מצלמת 2MP שהתחפשה ל 4MP בטריק הידוע של "אינטרפולציית חומרה", אבל בהחלט יכולה לשמש אותך לא רע. אני מאוד מקווה שלא שילמת עבורה יותר מכמה מאות שקלים.

פורסם

לא מה פתאום ...

זה חבר של קנה אותה ב400 שח בחוץ לראץ בדיוטיפרי או משהו כזה..

אז החזרתי לו תכסף..

~~~חולה הגה~~~

(**נתניה**)LIVING THE DREAM

פורסם

אתה חייב סוללות חזקות ונטענות ,

 

אני מתשמש לאולימפוס שלי ב - 1600 של GP עם מטען חכם ( מטעין ב - 8 שעות ) .

 

עובד מצויין , אבל זה ידוע שהם אוכלות הרבה חשמל.

×
×
  • תוכן חדש...