Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפגש בקניון הזהב בראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
...איפה המפגשים של לפני 5-6-7 שנים בסופרלנד/בית העלמין החולוני/חוף הים בהרצליה שם היו רייסים נטו בלי הרבה זי**י מוח.

כל שישי היינו מחליפים מיקום

הכל היה בשושו וניקבע באותו רגע

וזה עבד...

היו "רייסים" בלי סוף. אחחחחח היה כיף.

 

"איפה ישנם עוד מפגשים כמו המפגש ההוא אשר היה...."

 

שלא תחשוב שאין, פשוט היום הרציני הולך בשושו, והלא רציני הולך ברידינג/זהב, שלשם כיף להגיע בשביל לראות שני סיאט איביזה CLX עושות תחרות ושורפות קלאץ'/גיר. או אולי לראות קנגו מרים "אמברקס" בפניה של 30 מעלות ונתקע במדרכה, שובר ציריה וכו'. זה פשוט משעשע לראות את המשטרה שמחה כל כך כי הם חושבים שהם תפסו את ראשי המאפיה הרוסית(NO OFFENCE, PLEASE).

 

אני פשוט נגעל מהדרך שדברים קורים בארצנו, אבל אני מניח שאנחנו לא היחידים הא? הא?

פורסם
"זהב" ו"רידינג" כבר מזמן שתי מקומות שרופים!!!!!

 

נכון, ואני מהמר שגם קניון איילון ישרף בקרוב מאוד.

 

 

קניון איילון לא "יישרף" בקרוב ולא אי פעם , מהסיבה הפשוטה

שלא נעשית שם שום פעילות בלתי חוקית , בקניון הזהב נעשית

פעילות בלתח חוקית של רייסים בהשתוללות בחניון ( גם באיילון אבל לא כמו בזהב)

 

רידינג לדוגמא נגמר בגלל שהחניה בתשלום והזהב בגלל הבלאגן של הרייסים

וכמובן התושבים ששולחים את ילדיהם הקטנים לקניון - כל מי שמגיע למפגשים

יודע כמה ילדים יש שם ביום שישי .

לעומת אחורי קניון איילון שהוא יחסית שומם מאנשים למעט באי המפגש.

פורסם
"זהב" ו"רידינג" כבר מזמן שתי מקומות שרופים!!!!!

 

נכון, ואני מהמר שגם קניון איילון ישרף בקרוב מאוד.

 

 

קניון איילון לא "יישרף" בקרוב ולא אי פעם , מהסיבה הפשוטה

שלא נעשית שם שום פעילות בלתי חוקית , בקניון הזהב נעשית

פעילות בלתח חוקית של רייסים בהשתוללות בחניון ( גם באיילון אבל לא כמו בזהב)

 

רידינג לדוגמא נגמר בגלל שהחניה בתשלום והזהב בגלל הבלאגן של הרייסים

וכמובן התושבים ששולחים את ילדיהם הקטנים לקניון - כל מי שמגיע למפגשים

יודע כמה ילדים יש שם ביום שישי .

לעומת אחורי קניון איילון שהוא יחסית שומם מאנשים למעט באי המפגש.

 

מודה אני, לא הייתי שם בחודש האחרון אבל סיפרו לי שמתחיל להיות שם המוני, וגם מתי שהייתי מגיע, תמיד היה איזה אידיוט או עשריים שחרקו גלגלים בקולי קולות למען הדאווין.

 

 

חוץ מזה, שישי הזה חיפשתי אותכם, ב21:30 כבר לא הייתם בנקודה הקבועה?

או שאולי לא יצאו הפעם?

פורסם
"זהב" ו"רידינג" כבר מזמן שתי מקומות שרופים!!!!!

 

נכון, ואני מהמר שגם קניון איילון ישרף בקרוב מאוד.

 

 

קניון איילון לא "יישרף" בקרוב ולא אי פעם , מהסיבה הפשוטה

שלא נעשית שם שום פעילות בלתי חוקית , בקניון הזהב נעשית

פעילות בלתח חוקית של רייסים בהשתוללות בחניון ( גם באיילון אבל לא כמו בזהב)

 

רידינג לדוגמא נגמר בגלל שהחניה בתשלום והזהב בגלל הבלאגן של הרייסים

וכמובן התושבים ששולחים את ילדיהם הקטנים לקניון - כל מי שמגיע למפגשים

יודע כמה ילדים יש שם ביום שישי .

לעומת אחורי קניון איילון שהוא יחסית שומם מאנשים למעט באי המפגש.

 

מודה אני, לא הייתי שם בחודש האחרון אבל סיפרו לי שמתחיל להיות שם המוני, וגם מתי שהייתי מגיע, תמיד היה איזה אידיוט או עשריים שחרקו גלגלים בקולי קולות למען הדאווין.

 

 

חוץ מזה, שישי הזה חיפשתי אותכם, ב21:30 כבר לא הייתם בנקודה הקבועה?

או שאולי לא יצאו הפעם?

 

 

א. אין נקודה קבועה

 

ב. המוני או לא אחד שחורק גלגלים או לא , אחד שזורק אבנים או לא

שום דבר לא יעקור את המפגש מאיילון וכמובן שום דבר לא ייגרש אותנו משם.

מצידי שיזרקו בלוקים אחד על השני בחוץ ולא ליד האוטו שלי ובמתחם שלנו .

דאווין תמיד יהיה בכל מקום ..

פורסם
"זהב" ו"רידינג" כבר מזמן שתי מקומות שרופים!!!!!

 

נכון, ואני מהמר שגם קניון איילון ישרף בקרוב מאוד.

 

 

קניון איילון לא "יישרף" בקרוב ולא אי פעם , מהסיבה הפשוטה

שלא נעשית שם שום פעילות בלתי חוקית , בקניון הזהב נעשית

פעילות בלתח חוקית של רייסים בהשתוללות בחניון ( גם באיילון אבל לא כמו בזהב)

 

רידינג לדוגמא נגמר בגלל שהחניה בתשלום והזהב בגלל הבלאגן של הרייסים

וכמובן התושבים ששולחים את ילדיהם הקטנים לקניון - כל מי שמגיע למפגשים

יודע כמה ילדים יש שם ביום שישי .

לעומת אחורי קניון איילון שהוא יחסית שומם מאנשים למעט באי המפגש.

 

מודה אני, לא הייתי שם בחודש האחרון אבל סיפרו לי שמתחיל להיות שם המוני, וגם מתי שהייתי מגיע, תמיד היה איזה אידיוט או עשריים שחרקו גלגלים בקולי קולות למען הדאווין.

 

 

חוץ מזה, שישי הזה חיפשתי אותכם, ב21:30 כבר לא הייתם בנקודה הקבועה?

או שאולי לא יצאו הפעם?

 

 

א. אין נקודה קבועה

 

ב. המוני או לא אחד שחורק גלגלים או לא , אחד שזורק אבנים או לא

שום דבר לא יעקור את המפגש מאיילון וכמובן שום דבר לא ייגרש אותנו משם.

מצידי שיזרקו בלוקים אחד על השני בחוץ ולא ליד האוטו שלי ובמתחם שלנו .

דאווין תמיד יהיה בכל מקום ..

 

אולי המתחם שלנו ישאר, אבל אם יתחיל להיות שם בלאגן (E.G רידינג/זהב) אז יגיעו משטרה גם לשם, וכתוצאה מזה יתעלקו גם עלינו. והיינו כבר עדים לתופעה הזאת שקרתה לפני שבועות מספר.

 

אני פשוט חושש שהמשטרה תתעלק על רמת גן גם. אתה יודע איך זה עם ילדים ואערסים. מפה לאוזן, בעצם, אתה יודע איך זה עם אערסים :) . צא איתי גבר אחי, גם אני מזרחי. :lol:

פורסם
...איפה המפגשים של לפני 5-6-7 שנים בסופרלנד/בית העלמין החולוני/חוף הים בהרצליה שם היו רייסים נטו בלי הרבה זי**י מוח.

כל שישי היינו מחליפים מיקום

הכל היה בשושו וניקבע באותו רגע

וזה עבד...

היו "רייסים" בלי סוף. אחחחחח היה כיף.

 

"איפה ישנם עוד מפגשים כמו המפגש ההוא אשר היה...."

 

שלא תחשוב שאין, פשוט היום הרציני הולך בשושו, והלא רציני הולך ברידינג/זהב, שלשם כיף להגיע בשביל לראות שני סיאט איביזה CLX עושות תחרות ושורפות קלאץ'/גיר. או אולי לראות קנגו מרים "אמברקס" בפניה של 30 מעלות ונתקע במדרכה, שובר ציריה וכו'. זה פשוט משעשע לראות את המשטרה שמחה כל כך כי הם חושבים שהם תפסו את ראשי המאפיה הרוסית(NO OFFENCE, PLEASE).

 

אני פשוט נגעל מהדרך שדברים קורים בארצנו, אבל אני מניח שאנחנו לא היחידים הא? הא?

 

גם מה שהיה אז היה "בשושו".

פשוט היה הרבה יותר מעניין.

Rikshanoam-R

×
×
  • תוכן חדש...