Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://news.walla.co.il/?w=//1184855

 

חלם זה כאן , כרגיל עושים את הכול מסביב ולא פותרים את הבעיה ...

 

למה לא להרחיב את הכביש וזהו ?!?!?!?:roll::roll:

העיקר האזרח הקטן משלם על החלמאות הזאת.

 

סה"כ הפתרון טוב , אבל הוא טוב רק כהמשך ישיר להרחבת הכביש בלבד.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אך ורק שתי נתיבים לכל כיוון יפתרו את הבעיה.וגדר הפרדה בין הכיוונים לכל אורך הכביש.

כל המסביב לא יעזור.

 

אם ישימו עוד שילוט אז הנהג לא יסטה מהנתיב?

עכשיו כל הקרובים לצלחת יקחו את המכרז. והפרוייקט יעלה יותר יקר מהמצופה.

זה שוחד,זה מפריש לעצמו מליון או שתיים...והחגיגה נמשכת.

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

היוזמה מבורכת אבל למה על חשבון "תקציב כבישים אחרים"? לא רק כביש הערבה ידוע כמסוכן, יש עוד הרבה כבישים בארץ שמסוכנים וזה ידוע.

פורסם

יש קטע כזה אצל הגששים- "שיבנו קודם כל מ-למעלה את הקפטריה. ורק אחר כך יבנו את כל הקומות התחתונות".

 

כלום לא השנתה כבר 30 שנה

 

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

בהחלט הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו עם הכביש הזה.

 

מצד שני, לא ברור לי למה זה צריך לבוא על חשבון כבישים מסוכנים אחרים. כולנו משלמים מעל 1000 ש"ח בשנה אגרת רישוי לרכב, עוד כמה אלפי שקלים על מע"מ ובלו לדלק ולא הזכרתי את שאר האגרות השונות והמשונות על הרכב.

לא מגיע לנו שדרוג של 125 מיליון בלי שום קיצוץ? איפה כל הכסף? :roll:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
היוזמה מבורכת אבל למה על חשבון "תקציב כבישים אחרים"? לא רק כביש הערבה ידוע כמסוכן, יש עוד הרבה כבישים בארץ שמסוכנים וזה ידוע.

 

העיקר שיתחילו לשדרג, שפתאום לא יחליטו להתחרט ולהפנות את התקציב למקום אחר. :roll:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

רק למקרא כותרת השרשור הרגשתי איך העצבים שלי מתעוררים.

אחרי שקראת את הכתבה הזאת הם כבר רתחו.

שמישהו כבר ימנה שר תחבורה אחר במקום קוטל הקנים הזה! :evil:

במה חטאנו שמגיע לנו שכזה בור ועם הארץ ינהל את ענייני התחבורה של המדינה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מה אכפת למופז מאיתנו או מהכביש העיקר לעשות כותרת, פורסם "שכביש הערבה ישודרג" עשה הרבה רעש אף אחד לא יתחיל לקרא שכל מה שיעשה שם זה קצת קוסמטיקה וזהו וזאת המקום טיפול אמיתי בכביש.

כולם יזכרו שמופז הוא זה ששידרג את "כביש הדמים" אולי הוא יודע משהו על בחירות קרבות שאנחנו עוד לא יודעים.

מי שעקף על פס לבן ימשיך לעשות זאת פשוט בגלל שאורך הקטעים האסורים לעקיפה יהיה ערוך יותר יהיו יותר "עברייני תנועה" שעדיין יעקפו על פס לבן.

כמו כן לא מזמן היתה כתבה על המשטרה שפועלת שם והם בעצמם מודים שמה שנעקף באמת זה רק עברייני תנועה שזה הכסף הקל.

רכב שנסע אם מטען חורג ולא בטיחותי או רכב שעקף על פס לבן אפילו לא נעשה ניסיון לעצרם (כמובן שמטעמי חוסר הנוחות לשוטר כי מה הרי יותר קל מלתתת דוח תנועה ועוד כשיש לו את המיכשור החדיש שהם קיבלו לא מזמן).

וכמובן שיהיה לכולנו המון מזל והצלחה בנסיעה בכבישים הבעייתים והמסוכנים האחרים שמהם ילקחו התקציבים לשיפורי הקוסמטיקה של מופז,לא ששם היו באמת משפרים משהו כי בסה"כ בכל מקרה עוד איזה מקורב היה מקבל את הכסף מורח את הפרוייקט להרבה שנים כלומר חולב את הפרה עד הסוף ובסוף נעלם עם הכסף כמו שקורה פה כל הזמן.

פורסם

תקציב משרד התחבורה הוא סכום נתון.

 

לצורך הדוגמה, בתקציב השיפוץ אפשר לשדרג 20 כבישים במקומות אחרים או לשפץ את כביש הערבה.

עוד תקציב פירושו עוד מיסים.

צריך להבין משהו על הדרך שבה מתנהל תקציב המדינה. תקציב המדינה הוא סכום נתון המבוסס על מיסים, אגרות וקנסות. להגדיל תקציב פירושו להעלות מיסים להמציא עוד אגרות וגם להגיד למשטרה להגביר את האכיפה ולייצר עוד כסף לקופת המדינה.

קודם כל צריך לממן כל מיני שררות וכיבודים לחברי הגועליציה, אח"כ מתחילים לחלק למשרדים.

לא לשכוח שגם משרד הבריאות לוקח חלק מהתקציב כמו גם משרד החינוך וכו'.

לאף משרד אין מספיק תקציב כדי לממן את כל תוכניותיו

ולכן- משרד הבריאות מחליט איזה תרופה תיכנס לסל הבריאות ואיזו תמומן במלואה מכספי החולים - או במילים אחרות: מי לחיים ומי למוות.

משרד החינוך מקצץ שעות לימוד כי אין לו מספיק לשלם למורים

ומשרד התחבורה רוצה לשפץ 100 כבישים ויכול רק 20 או רק את כביש הערבה.

 

אני מסכים שבכל השידרוג הזה של כביש הערבה, התועלת שתצמח תהיה קטנה, אבל מי שחשב שב-125 מיליון אפשר לעשות כביש ערבה מושלם- פשוט טועה. אני בספק אם מיליארד יספיק.

 

כולנו חכמים לתת עצות מהצד השני של המתרס - אבל כל אחד מיכם שהיה פתאום מוצא את עצמו בתפקיד שר/ מנכ"ל במשרד התחבורה, היה עומד בדיוק לפני אותה דילמה.

 

לדעתי השדרוג הזה יוריד ב-10-15 אחוז את כמות התאונות בכביש הזה, מצד שני יכול מאוד להיות שאם היו משפצים 20 כבישים אחרים, היינו מצמצמים בהם את כמות התאונות ב-70 אחוז.

 

אבל, וכנראה שזאת הסיבה היותר דומיננטית - לשדרג את כביש הערבה זה ענין פופוליסטי עכשיו, ולכן כנראה הוחלט לשדרגו כעת.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

צודקים אלה שאומרים שלא משתלם לשפץ את כביש הערבה מכוון שבאותו סכום ניתן לשפץ עשרות כבישים אחרים, אבל כל שנה נדחה השיפוץ עקב הטיעון הזה, איפה זה ייגמר?

צריך להכין תוכנית לטווח ארוך של 10 שנים לפחות, לשלם כסף למהנדסים שידרגו את כבישי הארץ לפי הדחיפות שיש לשפצם, ללא כל שיקולים כלכלים-פוליטיים.

לפי הדירוג של המהנדסים לשפץ בהדרגה את כל הכבישים עד שתהיה רמה אחידה, המצב הנוכחי הוא שכבישים שיש בהם אינטרסים פוליטיים-כלכליים משופצים לפני כבישים שהמצב בהם גרוע בהרבה (מחלפי ענק שנועדו למנוע פקקים של 10 ק"מ לעומת כביש זוועתי לישוב אדם שגובה קורבנות בקצב מסחרר).

כמו כן להקצות תקציבים נפרדים לרכבות, כבישים, חינוך תעבורתי - כמו שמשרד הבריאות לא צריך לשתות את התקציב של משרד החינוך כך התקציב לסלילת כבישים חדשים ושיפוץ ישנים לא יכול לבוא על חשבון חינוך תעבורתי.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

הכל ספין, בסוף לא יעשו כלום. אתם עוד תראו.

 

אם מישהו מכם עוד זוכר, לפני בערך שנה היו כמה תאונות קטלניות במפגשי רכבת.

אחרי התאונות הנ"ל מופז הוציא תוכנית לביצוע הפרדות מפלסיות במפגשים העיקריים בעלות של מליארדי שקלים, ועשה יופי של יחסי ציבור בתור שר תחבורה שדואג לבטיחות ותשתיות וכו'.

 

לפני מספר ימים עבר חוק ההסדרים לתקציב 2008, בו נקבע שיבוטל התקציב להפרדות המפלסיות הנ"ל.

 

כלומר כל מה שנשאר זה רק היחסי ציבור שמופז קיבל. עבודה בשטח לא עשו.

עם כביש הערבה יהיה אותו דבר. יכינו תוכנית, ובחוק ההסדרים של שנה הבאה יבטלו אותה. טוחנים מים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
הכל ספין, בסוף לא יעשו כלום. אתם עוד תראו.

 

אם מישהו מכם עוד זוכר, לפני בערך שנה היו כמה תאונות קטלניות במפגשי רכבת.

אחרי התאונות הנ"ל מופז הוציא תוכנית לביצוע הפרדות מפלסיות במפגשים העיקריים בעלות של מליארדי שקלים, ועשה יופי של יחסי ציבור בתור שר תחבורה שדואג לבטיחות ותשתיות וכו'.

 

לפני מספר ימים עבר חוק ההסדרים לתקציב 2008, בו נקבע שיבוטל התקציב להפרדות המפלסיות הנ"ל.

 

כלומר כל מה שנשאר זה רק היחסי ציבור שמופז קיבל. עבודה בשטח לא עשו.

עם כביש הערבה יהיה אותו דבר. יכינו תוכנית, ובחוק ההסדרים של שנה הבאה יבטלו אותה. טוחנים מים.

 

לא היו כמה הפרדות מפלסיות שנבנו? האם הגשר בבית יהושוע זה חלק מהתוכנית הנ"ל או שמה סתם גשר שנבנה להקלה בעומס המכוניות שנוצר שם כל בוקר?

אגב, הגשר עושה עבודתו נאמנה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...