Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חשמל , חשמל , חשמל , טעינת יתר לנצ'יה דדרה


Meishar84
שימו לב! השרשור הזה בן 6064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי, איציק וייס עדיף בגלל המקצועיות, האמינות וההגינות שעמדו והצליחו גם במבחן "יצאת צדיק" של חיים הכט בטלביזיה.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי אצל חשמלאי בבוקר .

הוחלף וסת המתח לחדש ונפתרה הבעיה. לאחר ההחלפה יש טעינה תקינה ויציבה גם עם צרכני חשמל פועלים.

לפני ההחלפה הטעינה לא הייתה יציבה.

כמוכן נפתרה בעית "האורות המהבהבים" שהייתה.

 

תודה לעוזרים .

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הנזק הכספי ?

 

יצא 250 שקלים

 

נ.ב.

שמתי לב שהאלטרנטור נמצא במקום תקוע ומאוד לא נגיש , למטה בצד השמאלי -אחורי של המנוע קרוב לקיר האש..

איך אמורים לפרק ולהוציא אותו משם ?

 

את הוסת החליפו שהרכב היה על ליפט ללא פירוק האלטרנטור..

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...