Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לדעת אם כדאי לי לקנות את הפורד פיאסטה הזאת

שמורה מטופלת טסט הסתיים היום הגה חדש בולמים חדשים טיפול 10000 ברקסים חדשים צמיגים חדשים מזגן נעילה מרכזית ואזעקה יד 5 נפח 1400 עשתה 75000 ק"מ 5,500 ש"ח מצב חיצוני טוב

 

תודה למי שיעזור לי..:-D

פורסם

אם יש לך 5 ילדים, לא כדאי לך. יהיה צפוף, ולא נוח ברכב עם 2 דלתות.

כמו בתקציבך אפשר לקנות רכב חדש מהחברה, למה להסתפק בפיאסטה ?

 

ציין מה הדרישות שלך מהרכב.

אל תצפה שאנשים בפורום יידעו לענות לך על רכב ספיציפי (כמו זה שתארת) מבלי לבדוק אותו או לדעת מה מצבו.

כמו כן, אם לרכב אין טסט ("הסתיים היום") אין אפשרות להעבירו בעלות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

זה היה בצחוק ידידי..

שמע אתה צריך ללכת ולראות את הרכב בעיניים ולהחליט אם הוא באמת שמור ושווה קניה.

מומלץ שתביא איתך מישהו שמבין טוב ברכבים שיבדוק אותו, במקרה אחר פשוט תעשה בדיקה במכון, זה תמיד מומלץ.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כפי שאמר קודמי, לא רשמת מאיזו שנה הרכב.

כמו כן, שים לב שבפיאסטות הישנות, המד מתאפס אחרי 99,999 ק"מ, כך שמאוד יכול להיות המד המרחק כבר עשה מספר סיבובים.

בדוק היטב את מצב הרכב, עדיף שתקח איתך משהו שמבין או שתגש לבדיקה במוסך שאתה סומך עליו.

 

מדוע הטסט הסתיים היום?

אם הרכב שמור ומטופל לא אמורה להיות בעייה להעביר אותו טסט.

האם האגרה שולמה?

האם ניסו להעביר את הרכב טסט אך הוא נכשל? ואם כן אז מדוע נכשל?

×
×
  • תוכן חדש...