Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

אני די מתלבט מה להתקין ברכב ( סיטרואן C5 2004)

 

או את זה פיוניר :

 

http://www.stereo-tip.co.il/Product.asp?productid=42

 

או את הJBL :

 

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=94

 

 

את הפיוניר יש לי בתוך הקופסא, ושמעתי עליהם דברים די טובים.

את הJBL אני רוצה לקנות מחר, אך אין לי מושג עם שווה לי לקנות עוד זוג 6X9 וזוג אחר אני יתקין באוטו של אימא שלי.

 

את הJBL אני משיג ב340 ש"ח, והרמקולים האחוריים לא הולכים להיות מוגברים.

 

מי מהם יותר טוב, והאם ההבדל באיכות משמעותי?

 

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

את הפיוניר הנ"ל שמעתי מוגבר ואהבתי. יספק את הנוסעים מאחורה.

אתהJBL לא שמעתי בעצמי אבל שמעתי ביקורות טובות עליו.

לגבי הפיוניר המחיר המוצע שם הוא לדעתי יקר ממה שאפשר להשיג בשוק.

תנסה באודיו נט, מביאים מוצרים של פיוניר בזול יחסית, ובקנייה במקום הם נותנים מחיר מוזל יותר אם אני זוכר נכון.

www.audionet.co.il

 

בברכה,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

ניב, אתה פשוט מצחיק!

 

שמעת את ה-JBL אצלי, לא מעט פעמים!

אתה מוזמן לבוא לשמוע שוב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה על התגובות.

 

אוראל, אני פשוט רוצה לדעת עם שווה לי להוציא עכשיו עוד 350 שקל ולקבל רמקולים באיכות דומה לפיוניר.

 

ועוד שאלה - מישהו יודע איזה סוג של מגש אחורי יש בC5 - פח או עץ?

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

לי יש את הJBL ...אצלי הם מחוברים לHU (לא מוגברים)...הם נשמעים פשוט מעולה הן לבאס והן למיד...

ממליץ...אגב תרכוש אותם באוטו דיפו..339ש"ח..מאשר הלינק שצירפת...

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
לי יש את הJBL ...אצלי הם מחוברים לHU (לא מוגברים)...הם נשמעים פשוט מעולה הן לבאס והן למיד...

ממליץ...אגב תרכוש אותם באוטו דיפו..339ש"ח..מאשר הלינק שצירפת...

 

שם אני מתכוון לרכוש אותם :)

 

מה שקובע את העניין זה לבדוק עם המגש שלי הוא מפח או מעץ - כי אני לא יקנה את הרמקול סתם.

אם המגש מעץ, קניתי

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אתה שמעת את הדגם הזה ספציפית?

אני מאמין שלא, כי הוא די נדיר ולא משתלם מבחינת מחיר.

 

איתמר , אני זוכר שפעם שמעת את הדגם הנ"ל, איך הם ביחס לJBL ?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

קניתי את הJBL.

עדין אין לי מושג אם אפשר לעשות חיתוך או לא.

 

למישהו יש מושג איזה סוג מגש יש לC5?

 

ועוד משהו - האם אני יכול לחבר מנחט + רמקולים אחוריים לHU? כי הבנתי שהמנחת לא נותן לחבר כי הוא תופס את כל היציאות.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

שני הרמקולים צריכים לעלות אותו הדבר שלjbl יש יותר משחק עם המחיר , בגלל שהיבואן נתקע עם סטוק גדול .

למרות שהוא יותר איכותי מהפיוניר.

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...