Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר הגשמים האחרונים יש שלולית די רצינית מתחת לשטיח של הנהג .

מדובר בוודאות במי גשם ולא בנזילה מרדיאטור חימום, מאחר ויש לי פרפלו ברדיאטור ואותם קל לזהות .

 

אני משער שהנזילה היא דרך פתחי האוורור החיצוניים , מתחת לשמשה הקידמית .

 

מה ניתן לעשול על מנת למנוע נזילה זו ?

האם יכולה להיות נזילה ממקום אחר ?

איך אפשר לייבש את המים בתוך הרכב , ללא פירוק השטיח ?

 

תודה לעונים.

 

 

פורסם

תבדוק את הת'רד שפתח קורפרברברג או משהו בסגנון...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היה לי ברכב דבר דומה... (לגבי חדירת המים, היו גם הרבה תרדים בנושא..חיפוש).

בכל מקרה, לגבי יבוש המים, על מנת שלא יעמדו ויהיה ריח של עובש, אני שאבתי את השטיחים עם שואב אבק (ששואב גם מים) ואז נשארה רק לחות מעטה שהתייבשה תוך יומיים...

הבלוג שלי - רעיונות עשה זאת בעצמך שמשתף בנייה וחידוש של רהיטים, בניית צעצועים, וטיפים נוספים.

הפרוייקטים שלי בפורום : בניית משענת יד :idea:צביעת טאסות

פורסם

כנראה שיש הקוות של מי גשם בחלל שמתחת לפלסטיק הרוחב שלפני השמשה הקדמית עקב סתימת הנקזים מבוץ ועלים. הנקזי/ים נמצאים בתוך תא המנוע בתחתית "קיר האש" והנקז הנו זרבובית גומי פתוחה בחריץ למטה. בעזרת אצבעותיך לחץ על תחתית זרבובית הגומי, להרחבת הפתח ולהוצאת העלים.

אם לא תצליח למצוא הנקזים ולסדרם ותגיע ב 17.2.06 למפגש מועדון פיאט, עם מכוניתך, אנסה לסייע לך במקום.

בברכה - רפי לין :-)

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

רפי ואיפה אני מוצא את זה אצלי אצלי מדובר על 205 שגם בה גיליתי "שלולית" מתחת לשטיח???

וממה שבדקתי פלסטיק הרוחב שמתחת לשמשה דיי נקי..לא הוצאתי כלום רק מבדיק ויזואלית...

×
×
  • תוכן חדש...