אני חייב לציין שמבחינת המנוע ההבדל בין להישאר על מהירות של 100 קמש או 80 מבחינת צריכת דלק זה זניח, ורק ההאצה מ-80 ל100 צורכת קצת יותר וכמובן שזה לא כל כך משמעותי.)
ועם זאת נסיעה ב-80 קמש תוסיף לך הרבה זמן על הכביש ולכן אתה תגדיל את צריכת הדלק משמשעותית.
אני בדקתי את זה ברכב שלי ונסיעה ב-100 קמש הוסיפה לי כמעט 100 ק"מ שאני יכול לסוע באותה כמות של טנק דלק( בדרך בין עירונית)