Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. מתוכנן קאמשפט FASTROAD שיתן עוד קצת כח http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=PXSIBP270 הרכב לא דיילי אבל אולי ישמש בעתיד
  2. חבר קנה פיגו 306 XSI 8 שסתומים 2.0 ליטר הוא מעוניין לשפץ את המנוע ולהחליף את הקראנק בקראנק של 1.9 מדיזל או מ205 GTI ולהביא קאמשפט חם הקראנק עושה 2MM יותר מהלך 88 מול 86 השאלה עם המחשב ניהול יצליח להתמודד עם כל השינויים האלה או שצריך בסיום לחפש מישהו שיכוון אותו ? יש בארץ מישהו שמתעסק בכיוונים במחשב כך כל ישן?
  3. אוכלת בהתחלה קצת אחרי זה יורד ל 500 מ״ל בין הטיפולים
  4. בכסף שתשקיע בספריים (בערך 50-60 לאחד)פלוס לכה והזמן שלך יש פחחים שיסדרו את זה בזול ויצא יותר מקצועי
  5. ב2007 זה קוילים נפרדים ב 2005 זה נראה לי חוטים
  6. תלך לטויוטה הם ימכרו לך או שתחפש קיט לשיפוץ קאליפר שמתאים
  7. נצל"ש אף אחד לא ענה כמה זמן באמת מחויב לתת היבואן שירות לרכב
  8. רק איביי אם תצליח למצוא שם דילר של פיזו /סיטרואן לובינסקי לא באמת מעוניינים למכור לך יש להם מכוניות חדשות עם תקלות שמכניסות מספיק כסף במקום
  9. אני ניסיתי להזמין חלקים לסיטרואן בת 20 ולובינסקי לא מוכנים בכלל לבדוק אם יש בכלל במלאי בצרפת וכמה יעלה לעומת זאת קרסו מכרו לחבר חלקים לרנו 4 ובמחסן של סובארו הזמנתי פנס לטנדר 88 אבל לובינסקי בכלל לא מוכנים לברר אם קיים במלאי אז אל תקנו סיטרואן ופיזו כי הבעיה זה היבואן הכי פח בארץ איזה רכב לך יש?
  10. הבאת רדיאטור מפירוק או חדש?
  11. צריך שיפוץ מקיף עדיף שיפוץ
  12. CMI בתל אביב שירות מעולה
  13. שלום אני באמצע שיפוץ צמת חשמל של וולקן מחפש מקום שמוכר חוטי חשמל עמידים בחום שיתאימו לרכבים יש המלצות למקומות שמוכרים באזור ירושלים או במרכז?
  14. אוטוציפ באר שבע
  15. בגלל שלוקח לגז שבוע להיעלם הדליפה לפי דעתי תהיה בחלק מגומי ולא ברזל (מעבה,יחידה פנימית,מדחס) במגאן של 2004-9 יש מחלה של הגומיות שיושבות על הצינורות שנכנסים למדחס תקנה סט חדש ותחליף באותו זמן תסתכל בצינורות גומי ותחפש שאריות של שמן מזגנים על החלק מגומי אם יש דליפה מצינור זה יהיה בדרך כלל בחיבור בין הגומי לברזל
  16. איזה רכב?
  17. אתה יכול לנסוע למוסך
  18. אם בשני הגירים שהביאו יש את אותה תקלה יכול להיות שהבעיה באה ממקום אחר(מחשב גיר,חיישן מהירות) אם אתה מוצא מורשה יונדאי איכותי באזור שלך אולי כדי לתת להם לעשות בדיקה
  19. לא נראה לי שהמנוע באוטו שלך מיועד לשמן סינטטי מלא שים 10/40 איכותי
  20. יכול להיות שנשברה רק הבוקסה שיושבת בתוך הפלסטיק הזה עולה 80-100 שקל בחנויות חלפים
  21. גיר מפירוק שלא עבר שיפוץ זה לפעמים עדיף תבקש מהמוסך למצוא גיר עם קילומטר נמוך ראיתי משפצי גירים שעושים עבודות שבקושי מחזיקות שנה אחרי זה תסע על הרכב יש לך 9 חודש לראות עם הגיר עומד להתפגר תבקש שיחליפו שמן ואם קיים גם פילטר
  22. אם ניתקו מצבר יכול להיות שצריך ניקוי מצערת
  23. היא לא הכי חסכנית אבל אם טופלה לפי הספר לא תראה מוסך חוץ מטיפולים שוטפים
  24. יכול להיות המנוע של הבקרת אקלים כשזה קורה תנסה להעביר את המצב של יציאת האוויר
  25. אם הכל מקורי זה נשמע סביר ביותר
×
×
  • תוכן חדש...