Jump to content

Celestra

  • הודעות

    254
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Celestra

  1. הי . התמורה שהמזדה נותנת לך לעומת מה שאתה משלם בשנה היא מאוד מאוד נמוכה. מניסיון אני אומר הרכב הזה לא מפנק איכות נסיעה מאוד רועשת איכות הפח מאוד ירודה (זה לא בדיוק פח ישנם חלקים ברכב כמו המון רכבים בשוק שהכל זה פלסטיק קשיח או פיברגלס) חס וחלילה בזמן תאונה או משהו (לא עלינו) רצוי מאוד שתשב ברכב קצת יותר חזק וכמובן היא מתחנת דלק! כמו שאתה רואה אני אנתי מזדות לחלוטין (וחובב אמריקאיות מושבע)! התקציב הוא 30 אלף וידני זה מה שמעניין אני אישית הייתי הולך על גולף - Generation ידני 1.6 רכב ממש מפנק חזק לא זולל דלק הטיפולים קצת יקרים אבל אתה מקבל תמורה רצינית מאוד. אתה בחור צעיר אני מאמין שאתה מחפש את הפוזה זה רכב שיתן לך המון גם נסיון וגם פוזה! תוכל למצוא משנת 2002 2003 את הדגמים האלו ישנו דגם ב 2003 16v יצא באותה שנה ממש מוצלח רכב חזק עם כל מיני תוספות למניהם אין הרבה כאלו בארץ וגם בעליהם לא ששים למכור אותם תחפש תמצא תעשה בדיקה!! והרבה בהצלחה!
  2. הי נמורד! למה אתה נעול כל כך על המזדות?? אתה פתוח לעוד הצעות? מה התקציב המדוייק שיש לך?
  3. להפך! כל מה שיש לו סיומת של 00 זה מארה"ב וכל מה שיש לו סיומת עם מספר ו 0 זה אירופה ! מה שמתאים לך מבחינת תדרי רדיו זה מה שמגיע מאירופה עם מספר בסוף
  4. סיאט זאת חברה מאוד אמינה בוא לא נשכח שהיא חברת בת של פולקסוואגן טיפולים אולי טיפה מעל הממוצע אבל באמת אחלה רכבב ידני יעשה לך חווית נהיגה יותר כפית וכמובן הוצאות הדלק שלך יופחתו משמעותית. אני הייתי ממליץ ללכת לראות את הרכב ובמידה ואתה אוהב אז ישר לבדיקה! שוב אני חוזק בדיקה!! אם הכל בסדר לך על זה! תנסה בסוכנויות רכב או במגרשים לפעמים יש שם מציאות מדהימות הם מוכרים פחות בהרבה מהמחירון, לא צריך לפחד ממגרש רכבים גם שם יש רכבים מאוד טובים בדרך כלל מי שמוכר למגרש זה אנשים עצלנים שאין להם כוח להיתקע עם הרכב ובדרך כלל יש להם עודף כסף אז גם בעל המגרש מרוויח וגם הקונה החדש!
  5. אה אתה גם מחפש משהו מהאיזור שלך?!! אני מציע שתיכנס ליד 2 ותסתכל קצת על רכבים למכירה ושוב אני אומר תתפשר גם לידני כי אין כמו חווית הנהיגה בידני! וכמו שאמרת איביזה בשנים האלו 05 06 אחלה רכב מכל בחינה
  6. למי מכוונת התגובה הזו?
  7. יש לך את הפיאט פונטו ספייס מ 2006 דגמים מאוד מוצלחים לא זוללים דלק אמינים טיפולים נוחים וזולים ועוד ישאר לך עודף לסדר את האוטו מבחינת מערכת אולי צמיגים מצבר לא יודע מה אני למשל נורא פדאנט אם אני קונה רכב אני עושה ישור קו רציני מאוד כך שלא יהיו הפתעות בדרך חוץ מזה אתה חייב להתחיל לחשוב על ידני כי בתקציב הזה משנת 2003 יפתחו לך המון הצעות אבל המון גם נוחות גם איכות!
  8. מה לגבי האחזקה? מתפשר או גם בה אתה רוצה סופר זול?? יש העדפה או שלילת דגמים כגון צרפתיות גרמניות אמריקאי סיני קוריאני או יפני?
  9. הם עשו פדיחה במוסך ומנסים להפיל עליייך את הנזק בסך הכל כולם בני אדם רק שהם לא מוכנים להודות בטעות מקווה שתצליח לסדר את זה אל תוותר!!
  10. תודה תודה :-D :lol:
  11. הונדה אקורד שנת 2002 יד 3 50 אלף קילומטר רכב מלוקק ויפיפה! ליצור קשר בפרטי בבקשה
  12. חברה הרכב הזה בכלל לא ישן כל כך 2001 זה לא אספנות אתם מגזימים! ובואו לא נשכח שמדובר ברכב אמריקאי ולא קוראני או יפני חוץ מזה יש דגמים משנת 2004 ו2005, זה פשוט חלום לנהוג בהם ומעטים מאוד הרכבים שמתקרבים לנוחות ואיכות הנסיעה והנהיגה ברכב הזה!
  13. טוב שלא הרימו עליה ידיים!
  14. יש לך מוסג אם יש hu עם פרטים דומים לשל ה prs80 רק עם דיוידי נשלף זאת אומרת AVH
  15. התיבה שלך מלאה אין אפשרות לשלוח לך הודעות בפרטי! קודם כל תודה על התשובה. מה זאות אומרת לא כל כך אמין? יש לך דוגמאות ספציפיות האם הטיפולים יקרים מאוד? יש לך סכומים מדוייקים להגיד לי?
  16. הלווו איפה אתה? למה לא עונה לי בפרטי?
  17. :-) תודה בכל אופן!
  18. מה שאלתי ? ומה אתה עונה לי??
  19. כמה זמן אורך חיים של הטויו? היום המליצו לי על קונטיננטאל מה אומרים?
  20. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...