Jump to content

Celestra

  • הודעות

    254
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Celestra

  1. מגיע בפעם הראשונה עם כיבוד קל וכמובן רוצה להתרשם ממערכות לפני שאני רוכש אחת!
  2. ברוך השם טפילותי נשמעוווו מתי המפגש איפה ובאיזה שעה??? שם אולי אוכל למצוא מה שהכי מתאים לי!!
  3. תשמע על הקומפוננט אני סגור מה שנשאר זה מגבר בטא נגיד ב 1500 גג וסאב ב 1000 וhu בעוד 1000 אפשרות ליד שניה גם אני יזרום בראש שלכם
  4. חברה אני רוצה להבין אתם נגד אודיסון נגד המחיר בעד משהו אחר באותו מחיר?? מה בדיוק תסבירו את עצמכם יותר טוב אני ישמח מאוד אם תרכיבו לי משהו אחר יותר זול ויותר איכותי! הדבר שהכי קורץ לי זה הקומפוננט חוץ מזה הכל בר שינוי אבל המטרה שהכל יתאים אחד לשני!
  5. חברה אני רוצה להבין אתם נגד אודיסון נגד המחיר בעד משהו אחר באותו מחיר?? מה בדיוק תסבירו את עצמכם יותר טוב אני ישמח מאוד אם תרכיבו לי משהו אחר יותר זול ויותר איכותי! חו
  6. הכל יד ראשונה אחי אני פדאנט רצח ומפחיד אותי כל הקטע הזה של יד שניה לא יודע להסביר זה אני!אי אפשר לדעת אם קרעו את המגבר או את הקומפוננט עדיין שנה או שנתיים אצל בנאדם אז יש בלאי וזאת לא אותה איכות כמו בהתחלה זה כמו לקבל בחורה בתולה רק אתה יודע מה עבר עליה!
  7. חברה בנוסף לזה אני מוסיף קיט חיווט 2 גייג׳ והכל ב 8500 מה אומרים?
  8. חברה אתם לא מפחדים מיד שניה?? מה הייתם ממליצים בסוכם של 6000 עד 8000
  9. Audison voca av k6 אבל כנראה אני יקנה את ה 4.5 הסב זה audison av 12 בקיצור אני מכור אודיסון
  10. 5300 ליתר דיוק חחח עשיתי בירור קטן אבל זה מגבר מפחיד ברמות
  11. כמה הוא עולה?
  12. אז ה 4.1 יותר טוב אם ככה??
  13. הי מה ההבדל בין lrx 4.1k ל 4.5 אני מדבר על המגבר כמובן תודה!
  14. אחי אתה תוחן תמצבר כל פעם שאתה שומע מוזיקה עם רכב כבוי! או שתשאר עם רכב מונע או שתקנה מצבר רק למערכת חח
  15. ממתין למפגש הקרוב בצפון יש למשהו מוסג מתי ואיפה??
  16. כן זאת עיקר הטענה לגבי אמינות אני מאמין שזה כל רכב לגופו כמו כל דבר בחיים!
  17. אני לא יודע מאיפה אתה מביא את זה אבל כן אפשר להביא את הדוטק אובישן ואני אישית רק השבוע ראיתי 3 חדשים בנילון שהייתי בכל מיני התקנות לרכבים. הוירטוס שאתה מדבר עליו זה האח הגדול\פיתוח של האובישן. חוץ מזה שוב אני אומר אני מעדיף חדש מהנילון ולא משהו שהשתמשו בו בלי שאני יודע איך וכמה!
  18. היה לי את הרכב זה לתקופה לא אהבתי את צריכת הדלק שלו וכל הזמן היו תקלות לא הייתי מבסוט ממנו אולי זה היה באותו הרכב ספציפי אבל ממה שאני יודע המון אנשים לא אוהבים אותו
  19. לך על הפג'ו אמינה יותרגם היונדאי מתחנת דלק ולא אמינה לא בשבילך (לטעמי לא בשביל אפחד)
  20. 5-40 סינטטי מלא הכי טוב והכי איכותי תבחר לך רק חברה מוכרת וטובה
  21. אני מאיזור הצפון יש פה מדבקות באיזור? או אפילו בדרום או במרכז אני יגיע אין בעייה אשמח לקבל רשימת חנויות שמוכרות\נותנות את המדבקות!
  22. זו אפשר הכי טובה בשבילך הדוטק ממש טובים אתה תהנה מהם אבל שוב הייתי ממליץ חדש בגלל האחריות ואין יותר כייף מלפתוח משהו מהניילון!
  23. שלום יש לי ניסאן מקסימה שנת 2000 מידת הצמיגים שלי היא 205\65\15 האם אני יכול להחליף את הצמיגים לצמיגים שיהיו יותר רחבים על אותו ג'אנט קיים כבר? כשאני אומר רחבים זה טיפה בולטים לצדדים לא יותר מידי!
  24. שלום מידת הצמיגים שלי ברכב היא 205\65\15 האם יש צמיגים שאני יכול לקנות שיבלטו קצת ויהיו יותר רחבים ולהשאיר את אותו הג'אנט? אשמח לתשובות תודה!
  25. 2000 לחדש נכון?? אני לא קונה יד שנייה בחיים רק חדש ולגבי המגבר אמי יבדוק
×
×
  • תוכן חדש...