אני לא יודע מאיפה אתה מביא את זה אבל כן אפשר להביא את הדוטק אובישן ואני אישית רק השבוע ראיתי 3 חדשים בנילון שהייתי בכל מיני התקנות לרכבים. הוירטוס שאתה מדבר עליו זה האח הגדול\פיתוח של האובישן.
חוץ מזה שוב אני אומר אני מעדיף חדש מהנילון ולא משהו שהשתמשו בו בלי שאני יודע איך וכמה!