Jump to content

Celestra

  • הודעות

    254
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Celestra

  1. אם אתה רוצה חדש תוסיף עוד 150 ותקנה moral dotech ovation אתה תהנה מהם מאוד
  2. הי אני צריך המלצה לגבי קניית צמיגים מכל החברות הראשומות בכותרת מס' הצמיגים 205 65 15 אשמח לעזרה!
  3. למשהו יש חוות דעת על צמיגי toyo ?
  4. משהו מכיר את המגברים של bosston איך הם חוות דעת משהו?
  5. אחרי שהבנתי כמה דלק הדבר הזה(טאהו\יוקון) שותה לא משתלם לי בכלל להביא אותו יהיה מאוד קשה אז אני חושב שאני ילך לכיוון הקינג נראה לי שלנד קרוזר מאוד יקרה להחזקה אלא אם כן מישהו חושב או יודע משהו אחר ממני?? השאלה אם אני מביא דגם 2002 או 2003 אני נופל להמון תקלות עכב השנים? וyoelbe תודה רבה על הצעת העזרה בסונומה היה לי אותו במשך 3 שנים נהנתי ברמה עולמית ממנה אבל מחפש שינוי! בעיקרון המטרה היה 90% כביש ולפעמים להיכנס לשטח קל נחמד כזה כמו יער שוויץ פה באיזור טבריה או איזה דיונת חול לא משהו רציני אני מחפש גם נוחות ואת כל מה שמסביב והכי חשוב לי שבמקרא של תאונה ה' ישמור הרכב יחזיק את כל הנוסעים כמו שצריך ובבטיחות!
  6. 60000 את האמת חשבתי גם על קינג קצר 2002 או 2003 אני יוסיף קצת מה אומר?
  7. הי חברה מתלבט בין השלושה האלו אם יש למשהו קצת מידע לשפוך אני ישמח על כל אחד מהרכבים! יזה הכי מומלץ אמינות וכו...
  8. חברה לאפחד אין תגובה משהו ?? פעם הייתי רושם פה משהו היה 10 תגובות בחצי שעה היום כלום חבל באמת עצוב!
  9. הי חברה הרכבתי לעצמי מערכת ואני צריך חוות דעת בארשותי ניסאן מקסימה אני שומע לרוב מזרחית ודאנסים הכי חשוב לי זה האיכות אני רוצה לשמוע בצורה הכי איכותית שאפשר בלי יותר מדי באס ופוזה שכל העיר שומעת איתי! אז לאחר חיפושים נראה לי שהגעתי לייעד. קומפוננט:moral doteck ovition 140 rms מגבר : mb quart 100 rms או cerwing vega4004a רדיו דיסק: pioneer deh 8350 סאב:קיקר comp c12 מה אומרים לשפר משהו?
  10. הי אני מחפש בנרות ווילון רשת כזה לשמשה האחורית לרכב שלי ניסאן מקסימה שנת 2000 יש למשהו??
  11. moral doteck ovition 140 rms או focal 165v1 מגבר : mb quart 100 rms רדיו דיסק: pioneer deh 8350 סאב: cerwing vega 122 הקומפוננט-890 950 -שח המגבר 1200 שח הרדיו דיסק 950 שח והסב 580 שח האם המפרט הזה טוב??
  12. דרך אגב אני אוהב חשמוע את כל סוגי המוזיקה ואני מחפש איכות הכי טובה שאפשר!
  13. הי יש לי ניסאן מקסימה שנת 2000 זה רכב גדול אני רוצה להרכיב מערכת לאוטו בסכום שלא יעלה מ 3000 ש"ח! אני רוצה קומפוננט טוב ומגבר, אני לא יודע אם אני צריך פאנל וסאב לא מבין בזה כל כך אשמח לעזרה תודה!
  14. אז ככה יש לי ניסאן מקסימה שנת 2000 זה רכב גדול. המערכת שהרכבתי היא. קומפוננט: moral doteck ovition 140 rms מגבר : mb quart 100 rms רדיו דיסק: pioneer deh 8350 סאב: cerwing vega 122 הקומפוננט 950 שח המגבר 1200 שח הרדיו דיסק 990 שח והסב 580 שח מה אומרים?
  15. משהו יכול ליעץ??
  16. הי כולם יש לי ניסאן מקסימה שנת 2000 רציתי אם משהו מכיר את הרכב ויודע על בעיות או מחלות נפוצות ויוכל לעזור לי אני ישמח מאוד.!
  17. אז ככה הקומפוננט 950 המגבר 1200 הרדיו דיסק 950 חיווט 350 התקנה 400 וסאב של vega 122 cerwing ב 580 בלי הקופסה מעץ!
  18. משהו מעוניין לעזור??
  19. שלום אני רוצה לקנות מערכת בתקציב של 4000 עד 5000 שח.. זה מה שקיבלתי מחנות אחת מה אתם אומרים כדאי או לא? קומפוננט moral dotech ovation 6.5 140 rms מגבר mb quart 100 כפול 4 rms רדי דיסק pioneer deh 8350 sd אני מתלבט עדיין לגבי סאב מה אומרים עד כה על המערכת?
×
×
  • תוכן חדש...