אחרי שהבנתי כמה דלק הדבר הזה(טאהו\יוקון) שותה לא משתלם לי בכלל להביא אותו יהיה מאוד קשה אז אני חושב שאני ילך לכיוון הקינג נראה לי שלנד קרוזר מאוד יקרה להחזקה אלא אם כן מישהו חושב או יודע משהו אחר ממני?? השאלה אם אני מביא דגם 2002 או 2003 אני נופל להמון תקלות עכב השנים? וyoelbe תודה רבה על הצעת העזרה בסונומה היה לי אותו במשך 3 שנים נהנתי ברמה עולמית ממנה אבל מחפש שינוי! בעיקרון המטרה היה 90% כביש ולפעמים להיכנס לשטח קל נחמד כזה כמו יער שוויץ פה באיזור טבריה או איזה דיונת חול לא משהו רציני אני מחפש גם נוחות ואת כל מה שמסביב והכי חשוב לי שבמקרא של תאונה ה' ישמור הרכב יחזיק את כל הנוסעים כמו שצריך ובבטיחות!