Jump to content

Celestra

  • הודעות

    254
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Celestra

  1. הי ישי. הפריטים שצינת הם אחלה פריטים אבל תיקח בחשבון שבשביל חדש אתה תצטרך להגדיל את התקציב שלך. מאיפה אתה? יש לך בעיה עם יד שניה? שמעת פעם או עבדת פעם עם אחד מהפריטים שהצגת? hu 9887 alpine hu 3 way מתקדם מאוד ניתן למצוא חדש בארץ ב 2600 אם זיכרוני אינו מטעני לא נראה לי שאתה באמת צריך אחד כזה הוא יקר מאוד ולא באמת תצטרך אותו בשלבים האלו! את הדוטק אובישין אפשר למצוא ב 950 חדש אבל יש הרבה פה באתר ביד שניה שאפשר להוציא בפחות, ובמצב טוב רק צריך לחפש! עם הgeneses הם ישמעו ממש טוב אני אישית שמעתי אותם מחוברים עם המגבר הזה ואהבתי! בכל אופן אתה צריך לשמוע לפני שאתה בוחר מה אתה רוצה!
  2. ואו כל הכבוד לך תותח
  3. :lol: אחלה תירוץ!
  4. תודה רבה הצלת הרבה אנשים
  5. לפרק ולמכור לחלקים!
  6. זה מה שמההתחלה אמרתי לך תקרא את ההודעה שלי מתחילת השרשור ותדע מה לעשות זה רק הבולמים חבר יקר
  7. יש כיכר אחת באילת שנקראת כיכר הרמזורים יש שם נראה לי איזה 50 רמזורים בתוך הכיכר וכולם עובדים משהו מגניב! דרך אגב זה רעיון אדיר בחיים לא נתקעתי בפקק או בלחץ תנועה באילת הכל זורם
  8. שווה אחי שווה שלחתי לך הודעה בפרטי
  9. שהוא לא יוכל לקבל נתונים המהפלאפון שלך במקרא ויש לך אנדרואיד אבל למה דווקה את הדגם הזה? תיקח את ה 2550 של pioneer ה דגם ממש טוב מוצלח עם בלוטוס וקורא androaid iphon ומה שתה רוצה אם מלא פונקציות מגניבות אתה תהיה מרוצה!
  10. תלחץ על כפטור הEject ואז בעזרת דיסק אחר שתדחוף מלמטה הוא יצא. ככה אני הייתי עושה בדרך כלל
  11. תודה על הסרטון ראיתי אותו כבר מפחיד לחשוב שבני אדם ישבו שם. בכל אופן שכולנו נהיה בריאים וזהו.!
  12. אם הייתי יכול הייתי מגיב לך כמו שצריך אבל מה לעשות לא כל דבר אפשר לרשום פה וחבל זה אחלה פורום ולומדים פה הרבה דברים.! אתה נכנס עכשיו למקומות של פוליטיקה ערבים מול יהודים וכל מיני דברים כאלו. אתה לא מכיר אותי אתה לא יודע מי אני מה אני ומאיפה באתי מה עברתי ומה עשיתי אל תקרא לי ילד ותגיד שאני סגור ואל תסתתר מאוחרי מקלדת הכי קל לרשום דברים שטחיים חסרי תוכן ומשמעות ללא כל גב וידע כאשר אתה יושב בבית עם המחשב שלך! ואל תנסה ללמד אותי דברים! לענייניו פותח השרשור קיבלת אחלה תמונות וחוות דעת מקווה שתצליח במה שאתה מחפש!
  13. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח אישית לא הייתי קונה הונדה ולא משבצר אותה אבל הבנאדם ביקש דעה אז נסינו לעזור לו, אתה לעומת זאת בא לפה שולל כל עצה שלנו קורא לנו ילדים שלא מבינים כלום אומר לי אישית שלערבים יש רכבים פי 10 יותר יפים משל יהודים(שזה כבר אומר משהו על הטעם האישי שלך) ואז משבח רק אחד מהשרשור בגלל שחשב כמוך, אז תגיד לי רגע מי פה הילד???
  14. תיארתי לעצמי שתגיע תשובה כזו מאוהבי המזדה כמו כל הישראלים מין סטריים אחד קונה 6 מליון אחריו. דרך אגב אני לא יודע אם עברת תאונת דרכים פעם בחייך(אני מאוד מקווה גם שלא תעבור בחיים אחת כזו ותהיה ברי) אבל לאיכות אפח כן יש תפקיד מאוד מאוד חשוב בזמן תאונה אני ראיתי איך אמריקאיות מועכות יפניות כמו מרגרינה והנהגים של האמריקאיות יוצאים בלי שריטה ואתה לא מדבר על שנות ה 80 אתה מדבר על שנות ה 60 תחילת שנות ה 70 שנהג היה נוסע עם רכב אמריקאי נכנס בקיר ב 30 קמש בערך והיה מת מההדף ומהמכה שקיבל מההגה אבל זה היה שנות ה70! מאז האמריקאים התקדמו מאוד וכל הרכבים שלהם גם בעלי איכות חומרים מאוד מאוד חזקה וגם בטיחות גבוהה בתא הנהג הסיבה היחידה שהיפניות חדרו לשוק בכזו עוצמה זאת צריכת הדלק שלהם ותו לא! (דרך אגב תודה רבה על השיעור בעיברית אנטי ) שב פעם באמריקאית רצינית תבין על מה אני מדבר
  15. אז מה שאתה בעצם אומר זה לפרק את הקפיצים מהבולמים ולהחליפם לחדשים???
  16. לא אין בה בקרת שיוט!
  17. שלום לך. מה שאתה צריך זה זוג בולמים חדש! תחליף יפני יעלה לך כ 300 ש"ח פלוס הרכבה אני לא מאמין שיותר מ 1000 שח מקורי מהחברה בסביבות 1200 שח בלי עבודה.. ישנם גם בולמים ספורטיבים אבל אני לא מאמין שאתה מתעניין בזה.. נתונים אלו שהצגתי לך הם מה 4 שנים האחרונות מאמין שלא השתנה הרבה.. בהצלחה
  18. צודק נמאס כבר לראות את הרכבים האלו. הערבים השתלטו עליהם חזק כבר אין כייף לראות אותם בכלל.!
  19. אם כך ה 3 spirit תענה לדרישותיך הכי טוב בהצלחה!
  20. כן ה 3 spirit היא 150 כוחות סוס!וה generation היא 105 היא גם 1.6 ולא 2.0 כמו המזדה! אבל רגע לא דיברת על רכב ספורט? באחד מהקריטריונים שציננת האחרון אם אני לא טועה רשמת צריכת דלק! הgeneration 1.6 עומדת בכל מה שביקשת בהודעה הראשונה בפתיחת השרשור אם אתה מתחיל לדבר על כוחות סוס ומחפש גם כוח גם פוזה וגם מהירות אבל לא מתחשב בדלק אז אני יכול לתת לך אחלה קישור ל ביואיק לה סייבר או פונטיאק פיירבד או שברולט קאמרו קצת ישנות אבל אחלה דבר(סתם זה היה בצחוק) גבר תיסגר מה אתה רוצה ואז תשאל לא נראה לי שאתה באמת יודע מה בא לך?
  21. ספוילר קטן כמו m3 מערכת שמע טובה וסופית קצת יותר גדולה לאגזוז יעשו את העבודה. לצבוע את האוטו במט זה מאוד מאוד יפה קח בחשבון שעדיף לך מדבקת שחור מט ולא צבע, עבודה כזו של מדבקה על כל הרכב צריכה לעלות בסביבות ה 5 אלף ש"ח! בתוך הרכב הייתי משנה את התאורה לצבע כחול או לבן לדיים! שם מושבים דמוי עור ואתה אומר שמגנזיום יש כבר. כל השיפורים שרשמת לא מתאימים בארץ הזו אלה אם אכן אתה אחד מהם(מקווה שהבנת)! בהצלחה
  22. נו ווו??? אז זה רק אומר שבאירופה מוכרים דגמים מארה"ב! פה בארץ אתה לא מוכר רכבים יפנים ואמריקאים? שוב אני חוזר 00 בסוף זה ארה"ב ושני מספרי כמו 50 נניח זה אירופה!
×
×
  • תוכן חדש...