כנראה שהמוסך עומד בסטנדרת שירות גבוהה כביכול ושטיפת המנוע היא חלק משירות ללקוח, לפי מה שאתה כתבת המנוע שלך לא נשטף על ידי גרניק כך שחצי נחמה יש כבר! לגבי מערכות החשמל, אם היו חוטים בלויים או גלויים והיא נוצר קצר כבר ההיתה מרגיש הסכנה בשטיפה כזו היא לגבי חישנים מסוימים שיכולים לההרס אם עד עכשיו לא קרה כלום אתה יכול להיות רגוע לפי דעתי! והמלצה אישית שלי, כל עוד אתה לא יודע מי במוסך מטפל לך ברכב אל תזוז ממנו לשניה אחת, הם היו חייבים לשאול אותך אם אתה מסכים לשטיפה