Jump to content

Celestra

  • הודעות

    254
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Celestra

  1. http://www.ebay.com/itm/WHITE-CANBUS-LED-BULB-12V-C5W-239-LICENSE-PLATE-LIGHT-SKODA-FABIA-/280923138478?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item416852e9ae d האם זה בננה? זה מתאים לגרמניות?
  2. יש לך אולי קישור לאייבי בבקשה? אבל לאור לבן חזק.. אני מדבר על פאביה 2011 דרך אגב.!
  3. זה אור לבן חזק? או שיש יותר חזק מזה? אני מחפש ללוחית מאחורה בשביל סקודה פביה
  4. הטויוטה בשנים האלו מאוד מאוד מוצלחת. גם צריכת הדלק לא בשמים אתה נכנס למוסך מטיפול לטיפול ולא יותר מזה 150000 קילומטר לרכב הנ"ל זה כלום.. לגבי הצבע אין לך מה לדאוג זה לא מוריד במחירון ולא כלום ואם זה כל כך מפריע לך לך תצבע את האוטו ב 3000 שח..
  5. תבקש חיווט של audison או monster..
  6. pioneer 5550bt avh מושלמת יש בה הכל... אם אתה מעוניין דבר איתי!
  7. השלט של ה p99 עובד גם על דבל דין של פיוניר נגיד כמו 5550 ו 4450?
  8. שלחתי לך בפרטי הודעה
  9. רשמתי לך בפרטי
  10. מאיזה איזור אתה בארץ?
  11. הי, כן אפשר להביא למוסך איזה שמן שאתה רוצה, השמן המומלץ הוא 5/40 סינטטי מלא! עלות של 170 שח לגלון 5 ליטר
  12. כנראה שהמוסך עומד בסטנדרת שירות גבוהה כביכול ושטיפת המנוע היא חלק משירות ללקוח, לפי מה שאתה כתבת המנוע שלך לא נשטף על ידי גרניק כך שחצי נחמה יש כבר! לגבי מערכות החשמל, אם היו חוטים בלויים או גלויים והיא נוצר קצר כבר ההיתה מרגיש הסכנה בשטיפה כזו היא לגבי חישנים מסוימים שיכולים לההרס אם עד עכשיו לא קרה כלום אתה יכול להיות רגוע לפי דעתי! והמלצה אישית שלי, כל עוד אתה לא יודע מי במוסך מטפל לך ברכב אל תזוז ממנו לשניה אחת, הם היו חייבים לשאול אותך אם אתה מסכים לשטיפה
  13. ואוו מהממת תתחדש! אשמח לקצת פרטים על הרכישה, כמה מיסים? איך עובר הראשיון? בדיקה של הרכב? ומה עוד לקחו ממך בארץ?
  14. היה לי חשוב לאמת את זה עם עוד אנשים! מעניין למה מוחרים אותו בכפול מהסונומה( השערה שלי בגלל שבדרך כלל זה יבוא אישי והישראלים כרגיל רוצים לעשות קופה יפה)
  15. קצת באיחור אבל קנית בסוף או שעדיין ממתין לתשובה
  16. Celestra

    הזמנת דברים מ-ebay

    אה אוקי חזק ואמץ תודה.
  17. רעיון מצוין
  18. רק המחיר כנראה
  19. Celestra

    הזמנת דברים מ-ebay

    תודה רבה על התשובה המפורטת( אבל למה היא מופנת אלי??)
  20. איזה במזרח ואיזה באיטליה? ומה המחירים כמובן
  21. הקפצה. ירדתי מהקינג לגמרי ההתלבטות היא בין סונומה ל s10 אשמח לעוד חוות דעת על הרכבים
  22. מור ראיתי אותך מדבר המון על מגברי הסלסטרה, האם מיצרים אותם עוד? איזה מגבר סלסטרה שתי ערוצים נחשב איכותי? שיתן מעל 100 rms ליציאה אשמח גם לשמוע מחירים
×
×
  • תוכן חדש...